• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    'I love you the most of the world' zegt hij . Ik begin te grijzen . '' Show it '' zeg ik met een grote grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Show it 'zegt hij grijnzend. En lachend begin ik hem te kietelen. 'I show it you' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall me begint te kietelen begin ik te lachen en spastische bewegingen te maken. '' Stoop'' lach ik . Als hij stopt kijk ik hem nep boos aan . '' Dat was gemeen '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'Stooop' lacht hij spastisch. 'dat was gemeen' pruilt hij en ik knuffel hem. 'tsja dan had je maar niet zo lief moeten zijn'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' So you like a Bad boy type huh ? '' zeg ik . '' BIEBER COME HERE NOW !!'' Schreeuwde ik . '' Justin dit is Niall . Niall dit is Justin . Veel plezier '' zeg ik met een glimlach en ik duw Justin op Niall . Haha wat Justin niet weet is dat Niall gewoon naakt ligt. Ik doe de tent weer dicht en ik begin samen met Selena te lachen. '' Ik ben benieuwd wat die gaan uitspoken '' grinnik ik . Selena knikt . Mij maakt het niks uit als Niall met Justin seks heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' So you like a Bad boy type huh ? '' Ik grijns naar hem . '' BIEBER COME HERE NOW !!'' roept hij en niet begrijpend kijk ik naarh me'' Justin dit is Niall . Niall dit is Justin . Veel plezier '' Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. '' Ik ben benieuwd wat die gaan uitspoken '' Hoor ik hem zacht zeggen. 'ehmmmmm Justin kun je even omdraaien dan kan ik een boxer aantrekken aangezien ehhhh; zeg ik beschaamd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Bieber

    Ik grinnikte toen ik op Niall werd geduwd. 'ehmmmmm Justin kun je even omdraaien dan kan ik een boxer aantrekken aangezien ehhhh' stottert hij beschaamt . ik begin te lachen en ik draai me om . Jim ging dit terug krijgen .

    Jim Horan

    Ik ging de tent weer in en zo snel als Justin kon vloog hij de tent uit . '' Nou ja zeg . Je jaagt gewoon je badboy weg '' zeg ik tegen Niall met een serieuze blik . Ik ga weer naar buiten/


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    gelukkig draait hij zich lachend om maar Jim komt al binnen wardoor Justin naar buiten vlucht. '' Nou ja zeg . Je jaagt gewoon je badboy weg ik gniffel even. Als Jim ook weer weg is kleed ik me snel weer aan. 'echt he mannen wat moet je er mee' zeg ik lachend tegen selena


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall beledigend aan . '' I knew it ! '' zeg ik . '' Ik wist wel dat jij een vrouw was !'' zeg ik serieus. Ik ga op de stoel zitten en ik val achterover. '' Niks aan de hand !!'' zeg ik weer. Ik ga weer op de stoel zitten . Ik trek Niall op mijn schoot en ik kijk naar Justin en Selena. Ze waren allebei super hot . Maar ik ga toch liever voor Nialleria . '' Nialleria wat wil je doen ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' i knsw ir ik wist dat je een vrouw aas. Nialleria wat wil je doen?' zegt hij met mij opshiet. ' hahaha Nialleria ik begin hard te schaterlachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja zo heet je toch ?'zeg ik . '' Let me touch your boobies '' zeg ik met een grijns. Ik druk mijn handen op zijn mannelijke borsten . Geen vet borsten maar gespierde borsten . '' Dafuqq this is not a girl boob'' zeg ik met een raar gezicht.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ja zo heet je toch ?'zeg ik . '' Let me touch your boobies ' ik niffel en steek mijn borst vooruit. Dafuqq this is not a girl boob'' ze ik begin weer te vniffelen 'oh my dear you touh ma boobs' zegt ik overdreven kakkerig en extra veel Iers erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoorde Selena en Justin lachen . '' Cuzz you are my wife '' zeg ik. '' Wait are you pregnant ?'' vraag ik aan haar. Haha ik ga nu alles veranderen van hem naar haar. Tjah hij heeft het er zelf na gemaakt . Weet je wat eigenlijk best wel weird is ? Dat ik van hem hou. Ik geef hem een kus op zijn mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Cuzz you are my wife '' zeg ik. '' Wait are you pregnant ?'' ik rennaar de tent en prop een kussen onder mijn shirt. ' oh mt goodness my water is broken i tjink'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg niall zingt my heart will go o gajahahja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan