• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Nathness schreef:
    ik mag eindelijk een nieuwe username but i cant choose..
    Nuka, Vitani of it?

    Sorry als er hoofdletters enzo missen, op deze laptop zijn er heel wat extra tekens en letters..
    Vitani (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De bedoeling was Nuka, Vitani of Seyyit. Niet it, stomme laptop

    Keuze uit Nuka en Seyyit


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dan Seyyit ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Dan Seyyit ;)


    De naam van mijn vogel haha, ben zo terug :p


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness --> Seyyit


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Seyyit schreef:
    (...)

    De naam van mijn vogel haha, ben zo terug :p


    Ik heb nooit een vogel gehad xD
    Alleen een paar kippen en 13 katten minimaal xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik heb nooit een vogel gehad xD
    Alleen een paar kippen en 13 katten minimaal xD


    ik ben opgegroeid met dieren en vogels vlogen genoeg erin, maar 13 katten ö


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Seyyit schreef:
    (...)

    ik ben opgegroeid met dieren en vogels vlogen genoeg erin, maar 13 katten ö


    Oke ik zal uitleg geven:
    Ik tot mijn 11de op een boederij gewoont. Wij hadden daar dus wilde katten en die deden het graag. We hebben ze alleen eten gegeven. Gelukkig dat het er niet in de 20 waren xD Wat wel een keer is gebeurd xD Maar me hond heeft ook een paar pasgeboren kittens vroeger opgegeten -ik walg er van en dit is een van de redenen dat ik groenendalers haar- ik heb 5 konijnen gehad. 2 in natuurlijke dood gestorven,1 weggelopen,1 teruggebracht en 1 is gestolen door de buren en opgegeten tijdens kerst -wat ik dus verschrikkelijk vind-
    We hebben ook nog 1 paard -die deze week als het goed is gaat bevallen :D- en nu nog maar 1 kat. En 2 honden :') En dat was mijn verhaal over mijn dieren. Owja en we hebben al jaren een huispad xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Oke ik zal uitleg geven:
    Ik tot mijn 11de op een boederij gewoont. Wij hadden daar dus wilde katten en die deden het graag. We hebben ze alleen eten gegeven. Gelukkig dat het er niet in de 20 waren xD Wat wel een keer is gebeurd xD Maar me hond heeft ook een paar pasgeboren kittens vroeger opgegeten -ik walg er van en dit is een van de redenen dat ik groenendalers haar- ik heb 5 konijnen gehad. 2 in natuurlijke dood gestorven,1 weggelopen,1 teruggebracht en 1 is gestolen door de buren en opgegeten tijdens kerst -wat ik dus verschrikkelijk vind-
    We hebben ook nog 1 paard -die deze week als het goed is gaat bevallen :D- en nu nog maar 1 kat. En 2 honden :') En dat was mijn verhaal over mijn dieren. Owja en we hebben al jaren een huispad xD


    Nicenice, ik heb ook een lang verhaal. Maar denk niet dat je dat wil horen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb niet zoveel te vertellen. Ik heb niet ech veel huisdieren gehad


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Syl je weet toch al dat ik je profiel stalk dus deze reclame was al overbodig xD
    Btw was het nauw:
    He does audition? :') Aangezien ik niet goed ben in engels schrijven :') Best vreemd eigenlijk als het eigenlijk voor de helft je hoofdtaal is :')


    Omg, stalker


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Omg, stalker


    I'm a proud stalker :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    I'm a proud stalker :Y)


    O_o o_O O_O o_o


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    O_o o_O O_O o_o


    (flower)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Seyyit schreef:
    Nathness --> Seyyit


    Seyyit is een speciale naam. Hoe ben je er op gekomen je vogel zo te noemen? Of betekent het iets?

    Mijn vogel noemde Lolly, ja echt waar xp


    16 - 09 - '17