• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Daisystyles :P Maar ik ga is kijken of je hem kan veranderen aangezien ik hem nu echt kinder achtig vind :'D


    Normaal kan je hem één keer veranderen dacht ik

    I follow you (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 1:18 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Normaal kan je hem één keer veranderen dacht ik

    I follow you (:


    Jeej :D je moet eens kijken naar de setjes die ik toen maakte en die nu :'D ik lach me dood :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Jeej :D je moet eens kijken naar de setjes die ik toen maakte en die nu :'D ik lach me dood :'D


    Ik heb hetzelfde hoor ..


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde hoor ..


    Huh? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Huh? :'D


    Als ik mijn setjes van nu en vroeger bekijk moet ik ook lachen


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Als ik mijn setjes van nu en vroeger bekijk moet ik ook lachen


    Haha :P Ik had echt facking veel mode fouten er in xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha :P Ik had echt facking veel mode fouten er in xD


    Ach ik ook .. en nu volgens mij hier en daar nog altijd hoor


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ach ik ook .. en nu volgens mij hier en daar nog altijd hoor


    :P Aangezien ik nu elk mode tijdschrift heb gehaald in Australie zit ik er weer vol op :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    :P Aangezien ik nu elk mode tijdschrift heb gehaald in Australie zit ik er weer vol op :P


    xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    xp


    Ik ging heen met 1 half gevulde koffer. Kom terug met 2 koffers en 1 volle handtas :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ging heen met 1 half gevulde koffer. Kom terug met 2 koffers en 1 volle handtas :'D


    Heb je is gezegd xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Heb je is gezegd xD


    Weet ik :D maar alsnog ik blijf het geweldig vinden :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Weet ik :D maar alsnog ik blijf het geweldig vinden :')


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Seyyit is een speciale naam. Hoe ben je er op gekomen je vogel zo te noemen? Of betekent het iets?

    Mijn vogel noemde Lolly, ja echt waar xp


    Mijn broertje had de beurt om een naam de bedenken, want ik had die van onze schildpad bedacht (ook zo een freaky name, Mercimek) en dat jochie is 'geobsedeerd' met te tweede wereld oorlog. Beter gezegt Canakkale, in Turkije. En daar is een held genaamd Sehit(?) ik weet niet precies hoe je dat schrijft :x

    Dus wou hij dat ons parkietje zo ging heten, toen ben ik zo slim geweest zijn naam met Seyyit te schrijven, dus nu is het zijn naam en mijn schrijfstijl geworden. Whahaha :Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Seyyit schreef:
    (...)

    Mijn broertje had de beurt om een naam de bedenken, want ik had die van onze schildpad bedacht (ook zo een freaky name, Mercimek) en dat jochie is 'geobsedeerd' met te tweede wereld oorlog. Beter gezegt Canakkale, in Turkije. En daar is een held genaamd Sehit(?) ik weet niet precies hoe je dat schrijft :x

    Dus wou hij dat ons parkietje zo ging heten, toen ben ik zo slim geweest zijn naam met Seyyit te schrijven, dus nu is het zijn naam en mijn schrijfstijl geworden. Whahaha :Y)


    Oh haha, wauw


    16 - 09 - '17