• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Neehoor, mijn ouders ook (cat)

    Lol, jk. Ik vind sommige liedjes wel leuk


    Mijn moeder heeft me met Elvis Presley en Abba laten opgroeien. Owja en mijn vader met de Beatles xD
    Haha met ouders kan ik wel leven. xD Ik vind maar 5 liedjes bagger. De meeste liedjes vind ik wel wat hebben. En 12 vind ik echt geweldig :'D Jup noem me lekker ouderwets :') Ik heb jullie daar straks uitgescholden voor oud :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft me met Elvis Presley en Abba laten opgroeien. Owja en mijn vader met de Beatles xD
    Haha met ouders kan ik wel leven. xD Ik vind maar 5 liedjes bagger. De meeste liedjes vind ik wel wat hebben. En 12 vind ik echt geweldig :'D Jup noem me lekker ouderwets :') Ik heb jullie daar straks uitgescholden voor oud :')


    Hahha, mijn ouders mij met pink floyd en michael jackson


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahha, mijn ouders mij met pink floyd en michael jackson


    Owja daar hebben mijn ouders me ook mee laten opgroeien. :') Ook met The Jackson 5 ow god ik ken dat hele abc uit me kop. Ik kan hem zo opdreunen x'D En met een franstalig 40 man bandje dachten ze me ook wat bij te brengen xD Wacht ff hoe heten die gassies ook al weer :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whahahha, lol. Ik verveel me, dus ik schrijf maar eens verder aan mij nergens op slaande union j verhaal xd. Ik moet nogsteeds een rode draad verzinnen en ik ben al bij hoofdstuk 4.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LES POPPYS!!! No'n no'n rie a chonté to tota cronfiné heheeeee heheeee
    Oke zoals jullie kunnen zien heb ik nog geen frans gehad :') Maar daarmee hebben ze mij gemarteld :')
    Haha aangezien ik me dood verveel ga ik dat verhaal is checken :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ow bedoelde je daat frans mee xd

    En aahh, ik moet hoofdstuk 4 nog activeren ;p dat doe ik over twee minuten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die gassies zijn gewoon eng xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wie? Union J of je franse band met twintig leden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die franse band en het maakt me niks uit met hoeveel leden het zijn die gassies zijn eng xD Union j zijn gewoon 4 aapjes xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahahha, tu déteste leur?
    En union J is gewoon schattig:3 hoelaat is het daar bij jou?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    10 voor half 9 xD nou ja ik heb daarnet ff een stukje van JJ geschreven en ik hou van Bas en blubberbierbuik xD ga hem nu in de rpg gooien xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Muh ik ben moe en ga slapen
    Welterusten woeoee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sweet dreams^^ or beautiful nightmares xD De verveling heerst :C


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    10 voor half 9 xD nou ja ik heb daarnet ff een stukje van JJ geschreven en ik hou van Bas en blubberbierbuik xD ga hem nu in de rpg gooien xD


    Ik hou ook van bas en zijm vriend;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga dus vandaag op vakantie!


    I can't define who I am.