• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik hou ook van bas en zijm vriend;p


    Dat klonk eigenlijk best fout weet je xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ApexPredator schreef:
    Ik ga dus vandaag op vakantie!



    Veel plezier ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dat klonk eigenlijk best fout weet je xD


    Hahaha I know xd

    @ApexPredator veel plezier!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha I know xd

    @ApexPredator veel plezier!


    *Wenkbrauwwiebel* Ik ga morgen naar huis vliegen :'( We zijn nu dus al 3 dagen onderweg naar Perth :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    *Wenkbrauwwiebel* Ik ga morgen naar huis vliegen :'( We zijn nu dus al 3 dagen onderweg naar Perth :')



    Hehehe, mannen met bierbuikjes zijn echt mijn ding. Lol, grapje, ik zweer xd.
    En aww, dat lijkt ke echt irritant. Haha. Ik ben nog nooit verder als noord Italie geweest, maar ik moet niet zeuren. Sommige zijn nooit verder als belgie/Nederland geweest


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)


    Hehehe, mannen met bierbuikjes zijn echt mijn ding. Lol, grapje, ik zweer xd.
    En aww, dat lijkt ke echt irritant. Haha. Ik ben nog nooit verder als noord Italie geweest, maar ik moet niet zeuren. Sommige zijn nooit verder als belgie/Nederland geweest



    Ik voel me altijd een verwend kreng naar waar ik allemaal al ben geweest met mijn 13 jaar :')
    En mannen met bierbuikjes zijn ook mijn ding. Ik schrijf die mensen altijd in mijn verhalen :') Het is gewoon een tik xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ApexPredator schreef:
    Ik ga dus vandaag op vakantie!


    Have fun! (:


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)


    Ik voel me altijd een verwend kreng naar waar ik allemaal al ben geweest met mijn 13 jaar :')
    En mannen met bierbuikjes zijn ook mijn ding. Ik schrijf die mensen altijd in mijn verhalen :') Het is gewoon een tik xD


    Hahaha, vooral als ze Bas heten xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *wenkbrauwwiebel*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ahh, ik kan niet wachten totdat mijn ouders eindelijk wegzijn!
    Hebben jullie dat ook soms?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ahh, ik kan niet wachten totdat mijn ouders eindelijk wegzijn!
    Hebben jullie dat ook soms?


    Haha, ja


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    Ahh, ik kan niet wachten totdat mijn ouders eindelijk wegzijn!
    Hebben jullie dat ook soms?


    Heel vaak aangezien ik ze maar 'lichtelijk' haat -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Heel vaak aangezien ik ze maar 'lichtelijk' haat -.-''


    Oh ;s


    16 - 09 - '17

    Sorry als je moet wachten Rani, ik heb nu niet echt veel zin om een hele tekst te typen


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh ;s


    Ik ben blij als ik van ze af ben :/ Oke vrolijk onderwerp! Sylvie ik geef toe! Ik ben een Jcat :D 1bandje kon er nog wel bij xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial