• Volgende week geef ik samen met mijn broer een feestje voor onze achttiende en zestiende verjaardag. We hebben al heel wat muziek, maar we zoeken nog wat extra voor de zekerheid. Kennen jullie nog leuke feestmuziek? Ik hoor het graag! :]


    The truth may be orange!

    You mean like dance?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:31 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    You mean like dance?


    Gewoon wat jullie graag horen op een feestje :] Hoeft niet allemaal dance te zijn, wat sfeermuziek is ook leuk. Zo wat vanalles dus.


    The truth may be orange!

    Intense- Armin van buuren


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is zo cliché, maar ik luister de hele tijd I Love It van Icona Pop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Meh, mijn vriend had laatst op zijn verjaardag iemand laten komen die dubstep ging draaien. Vette shiet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Meh, mijn vriend had laatst op zijn verjaardag iemand laten komen die dubstep ging draaien. Vette shiet.


    Dat is dus niet de bedoeling :] Ik heb m'n broer wel wat dubstep laten downloaden, maar er is mooi evenwicht met andere soorten nummers.


    The truth may be orange!

    Ik ga gewoon wat bekende liedjes posten die iedereen wel kent, maar waar je niet altijd onmiddellijk op komt.








    Ik weet niet of het dit soort muziek is dat je zoekt. Als je nog meer van zo'n liedjes wilt, vraag je maar! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik ga gewoon wat bekende liedjes posten die iedereen wel kent, maar waar je niet altijd onmiddellijk op komt.








    Ik weet niet of het dit soort muziek is dat je zoekt. Als je nog meer van zo'n liedjes wilt, vraag je maar! (:


    Dit is inderdaad ongeveer wat ik bedoel! Liedjes die eigenlijk iedereen wel kent, maar die minder standaard zijn. De standaard exemplaren hadden we intussen zelf ook al bedacht, haha. Bedankt hiervoor, meer is zeker welkom! :]


    The truth may be orange!

    Zou gewoon in de Q top 50 kijken!


    To infinity and beyond •

    Nja, ik heb alleen de obvious muziek, sorry :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oké! Hier zijn er nog een aantal:






    If we had not a soul, music would have created it.






    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik ga gewoon wat bekende liedjes posten die iedereen wel kent, maar waar je niet altijd onmiddellijk op komt.








    Ik weet niet of het dit soort muziek is dat je zoekt. Als je nog meer van zo'n liedjes wilt, vraag je maar! (:
    Ik wil niet vervelend doen ofzo maar als ik dit soort muziek hoor op een verjaardagsfeestje zou ik mezelf wel door mijn hoofd willen schieten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appa schreef:
    Het is zo cliché, maar ik luister de hele tijd I Love It van Icona Pop.


    Die is helemaal niet cliché, het is een awesome liedje.


    26 - 02 - '16

    Cairde schreef:
    (...) Ik wil niet vervelend doen ofzo maar als ik dit soort muziek hoor op een verjaardagsfeestje zou ik mezelf wel door mijn hoofd willen schieten.


    Smooth.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'