• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ben blij als ik van ze af ben :/ Oke vrolijk onderwerp! Sylvie ik geef toe! Ik ben een Jcat :D 1bandje kon er nog wel bij xD


    Wat zei ik je? HA! Ik had gelijk (hoera)


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ben blij als ik van ze af ben :/ Oke vrolijk onderwerp! Sylvie ik geef toe! Ik ben een Jcat :D 1bandje kon er nog wel bij xD


    Hebben we je overgehaald?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Wat zei ik je? HA! Ik had gelijk (hoera)


    Tsss xD

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hebben we je overgehaald?


    Soort van. Ik kreeg zin om een fanfic te schrijven over die 4 apen *Wenkbrauwwiebel* En toen bedacht ik Pamela. En toen tjaaaaaaaaa. Ik ging dingen opzoeken en nu staan ze op nummer 1 in mijn favoriete liedjes deze week xD En ik vind 1 ding echt geweldig. Ik bedacht dus vannacht een proloog. Staat er dit in:
    ''Rustig?! Rustig?! Ik ben rustig maar wat ben ik nou voor hun? Je nichtje of je oud tante Betsy die haar been heeft gebroken?!''

    BAM IN HIS FACE >.<

    Ghehe :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Soort van. Ik kreeg zin om een fanfic te schrijven over die 4 apen *Wenkbrauwwiebel* En toen bedacht ik Pamela. En toen tjaaaaaaaaa. Ik ging dingen opzoeken en nu staan ze op nummer 1 in mijn favoriete liedjes deze week xD En ik vind 1 ding echt geweldig. Ik bedacht dus vannacht een proloog. Staat er dit in:
    ''Rustig?! Rustig?! Ik ben rustig maar wat ben ik nou voor hun? Je nichtje of je oud tante Betsy die haar been heeft gebroken?!''

    BAM IN HIS FACE >.<

    Ghehe :Y)


    Sluit je bij ons aan! > Topic voor de JCats


    16 - 09 - '17

    Godverdomme koning aap ik flikkerde van mijn stoel xD hahahahahaah xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Godverdomme koning aap ik flikkerde van mijn stoel xD hahahahahaah xD


    Hahahah, sorry xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahahah, sorry xd


    Maakt niet uit. Ik wacht ff tot Carlise reageert want ik heb anders niks om te schrijven :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. Ik wacht ff tot Carlise reageert want ik heb anders niks om te schrijven :P


    Lees mn nieuwe story xD [Reclame *fluitalsofikvannikweet*]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:06 ]


    16 - 09 - '17

    Ik moet wandelen, reageer vanavond laat en anders morgen pas weer


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Lees mn nieuwe story xD [Reclame *fluitalsofikvannikweet*]


    Syl je weet toch al dat ik je profiel stalk dus deze reclame was al overbodig xD
    Btw was het nauw:
    He does audition? :') Aangezien ik niet goed ben in engels schrijven :') Best vreemd eigenlijk als het eigenlijk voor de helft je hoofdtaal is :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Carlisle schreef:
    Ik moet wandelen, reageer vanavond laat en anders morgen pas weer


    Dat maakt niet uit joh, ik ban wss vanaaf toch wel wakker xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hii


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik mag eindelijk een nieuwe username but i cant choose..
    Nuka, Vitani of it?

    Sorry als er hoofdletters enzo missen, op deze laptop zijn er heel wat extra tekens en letters..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    ik mag eindelijk een nieuwe username but i cant choose..
    Nuka, Vitani of it?

    Sorry als er hoofdletters enzo missen, op deze laptop zijn er heel wat extra tekens en letters..


    Vitani heeft mijn voorkeur ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Vitani heeft mijn voorkeur ;)


    Vitani bestaat al ;(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'