• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp

[ topic verplaatst door een moderator ]

16 - 09 - '17

En ik denken dat jullie wel allemaal zouden slapen :')

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

SeaWaves schreef:
    En ik denken dat jullie wel allemaal zouden slapen :')

Sylvie is een nachtmens, snap dat nou is xp

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Sylvie is een nachtmens, snap dat nou is xp

Eigenlijk hoor ik me er niet meer om te verbazen :'D

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

SeaWaves schreef:
    (...)

Eigenlijk hoor ik me er niet meer om te verbazen :'D

Ok dan, het is vakantie xD

16 - 09 - '17

Haha oke dus ik ben op vakantie van me nietmeer verbazen? :')
    Ik heb echt een droge keel :'-{(

Drink dan en ik ga maar is slapen. Doei! xx

16 - 09 - '17

*Gooit 3de spa flesje snel weg* Al gedaan :$
    Sweet dreams ;)

Ow eindelijk snap ik hem :D
    Wat een beard is :D
    En dan bedoel ik geen gezichtberharing =D

xSunshineee schreef:
    (...)

Seyyit is een speciale naam. Hoe ben je er op gekomen je vogel zo te noemen? Of betekent het iets?

Mijn vogel noemde Lolly, ja echt waar xp

Ik heb ooit mijn cavia's eitje(het was pasen), haar, bruintje, zwartje en pluisje genoems

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Zou ik de mensen die niet reageren opnieuw aanspreken? En zeggen dat als ze niet gaan reageren we gewoon andere mensen voor de rollen zoeken? Het is echt niet leuk dat alleen Union J en twee meisjes reageren, terwijl eigenlijk de spelers van de helft van de meisjes en heel One Direction gewoon de hele tijd online zijn, maar nooit reageren.

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    Zou ik de mensen die niet reageren opnieuw aanspreken? En zeggen dat als ze niet gaan reageren we gewoon andere mensen voor de rollen zoeken? Het is echt niet leuk dat alleen Union J en twee meisjes reageren, terwijl eigenlijk de spelers van de helft van de meisjes en heel One Direction gewoon de hele tijd online zijn, maar nooit reageren.

Goed plan. En he! Ik reageer ook wel met Thari alleen heb ik gewoon zin om met JJ te rpgen xD Koning aap :'D

SeaWaves schreef:
    (...)

Goed plan. En he! Ik reageer ook wel met Thari alleen heb ik gewoon zin om met JJ te rpgen xD Koning aap :'D

xD

Ik doe het straks wel, het zijn veel mensen die mee rpg'en pfoe

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

xD

Ik doe het straks wel, het zijn veel mensen die mee rpg'en pfoe

:Y) ik hou van koning aap :') Waarom zie ik hem nu toch voor me met een kroon op en paraderend langs een boom lopen :'D

SeaWaves schreef:
    (...)

:Y) ik hou van koning aap :') Waarom zie ik hem nu toch voor me met een kroon op en paraderend langs een boom lopen :'D

Hahah wtf? xD

16 - 09 - '17

SeaWaves schreef:
    (...)

Ik had echt nooit het woord Koning Aap moeten gebruiken:') ik lig nu telkens in een deuk xd

And don't forget, Elvendork! It's unisex!