• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Misschien moeten we een andere richting zoeken. (Oftewel, mijn grappen zijn namelijk meestal onduidelijk en niet grappig, dus ik leg het uit, misschien moeten we andere mensen zoeken voor One Direction)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Misschien moeten we een andere richting zoeken. (Oftewel, mijn grappen zijn namelijk meestal onduidelijk en niet grappig, dus ik leg het uit, misschien moeten we andere mensen zoeken voor One Direction)


    Ik ga zo die mensen is pb'en of iets in hun gb zetten en dan zoek ik eventueel nieuwe mensen. Maar sommige zijn op vakantie en dat begrijp ik wel dat zij niet reageren


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik had echt nooit het woord Koning Aap moeten gebruiken:') ik lig nu telkens in een deuk xd


    Ik lig plat :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik lig plat :'D


    Pak de fietspomp en blaas jezelf weer op


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Pak de fietspomp en blaas jezelf weer op


    :'D
    Ow god xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *random girl loopt de topic in*

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 21:20 ]


    -

    Haha xD


    16 - 09 - '17

    Verwelken schreef:
    *random gril loopt de topic in*


    Awesome! Nu kan ik mijn werk mee naar huis nemen. Ik verkoop grilworsten en hier is een gril;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Awesome! Nu kan ik mijn werk mee naar huis nemen. Ik verkoop grilworsten en hier is een gril;p


    Ow god :'D
    Oké weet je wat ik voor me kaar heb gekregen? Dat ik een pannenkoek eet in een vliegtuig :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Awesome! Nu kan ik mijn werk mee naar huis nemen. Ik verkoop grilworsten en hier is een gril;p


    Oh dear xD
    Erg zeg!


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Oh dear xD
    Erg zeg!


    Moest jij maar girl schrijven en niet gril, dus nu zitten we met een gril!


    16 - 09 - '17

    *Steekt Spongbob spatel in de lucht.*
    Wie heeft er vlees? :D kan ik gaan grillen :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    *Steekt Spongbob spatel in de lucht.*
    Wie heeft er vlees? :D kan ik gaan grillen :D


    In de diepvries


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    In de diepvries


    Weert je wat nu in mij opkomt. Dat wij vandaag de buurt barbecue hebben :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Weert je wat nu in mij opkomt. Dat wij vandaag de buurt barbecue hebben :'D


    Nu nog?


    16 - 09 - '17