• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Carlisle schreef:
    (...)Is ook eigenlijk helemaal niet grappig, maar aan de andere kant wel, omdat het gewoon zo lullig is voor jou HAHA


    :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    2010 gelukkig xD ik heb dus 11 verjaardagen zonder gehad xD Maar nu vier de hele wereld zijn verjaardag dus ook met mijn school meegeteld. Met mijn laatste verjaardag hing er in de kantine een 12 meter lang spanboek met HAPPY BIRTHDAY NIALL


    O, my. Dat is wel heel erg:') hahah, dus jij wordt 14 dit jaar?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    O, my. Dat is wel heel erg:') hahah, dus jij wordt 14 dit jaar?(:


    Ja :') Ben ik van de 13 af xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ja :') Ben ik van de 13 af xD


    Haha, 14 duurde bij mij erg lang, maar ja. Dat was een schrikkeljaar. Ik word 16 dit jaar ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik word volgend jaar negentien (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat zijn jullie allemaal oud :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dankje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik bedoel iedereen waar mee ik een soort van praat op Q is allemaal minimaal 15 xD Natuurlijk zijn er ook jongere maar meestal praat ik met een veel ouder iemand xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Ik bedoel iedereen waar mee ik een soort van praat op Q is allemaal minimaal 15 xD Natuurlijk zijn er ook jongere maar meestal praat ik met een veel ouder iemand xD


    Haha, xd mij valt het altijd op dat iedereen een veel hoger niveau doet als mij xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik word volgend jaar ook negentien (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oeps ik heb de shoutbox volgespamt met zo'n liedje wat Josh en George gingen maken xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oeps ik heb de shoutbox volgespamt met zo'n liedje wat Josh en George gingen maken xd


    Tijdens hun twitcam even geleden?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Tijdens hun twitcam even geleden?


    Jup;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'm so bored


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    Wat zijn jullie allemaal oud :')


    Hey, wat minder he jij! Ik word volgend jaar 20 ..


    16 - 09 - '17