• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook en HAHAH IK BEN LEKKER EERDER JARIG;p over 1 maand en 11 dagen.
    Xd


    Jij bent dus op 11 september jarig?
    Ik verjaar lekker samen met Niall Horan :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Jij bent dus op 11 september jarig?
    Ik verjaar lekker samen met Niall Horan :P


    Jup en tja. Ik ben niet echt jaloers. Ik ben geen directioner;p ik vraag me nogsteeds af waarom iedereen Larry ofzo shipt:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jup en tja. Ik ben niet echt jaloers. Ik ben geen directioner;p ik vraag me nogsteeds af waarom iedereen Larry ofzo shipt:')


    Zelf ben ik er nooit trots op dat ik samen met hem verjaar xD Meestal gaat het op mijn verjaardag Niall, dit Niall dat en dan word ik hellemaal vergeten :/
    En die vraag stel ik mij ook nog elke dag. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Zelf ben ik er nooit trots op dat ik samen met hem verjaar xD Meestal gaat het op mijn verjaardag Niall, dit Niall dat en dan word ik hellemaal vergeten :/
    En die vraag stel ik mij ook nog elke dag. xD


    Aww, hahha op mijn verjaardag zijn ze altijd bezig met doden herdenken van 2001. :/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Aww, hahha op mijn verjaardag zijn ze altijd bezig met doden herdenken van 2001. :/


    Wij zijn gewoon op een ongelukkige datum geboren xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben tegelijkertijd jarig met Ed Westwick (cat)
    Ik wil op 13 mei jarig zijn, tegelijkertijd met Francisco Lachowski en Robert Pattinson (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Wij zijn gewoon op een ongelukkige datum geboren xD


    Jij ja, Niall is ouder als jou. Ik heb 3 verjaardagen gehad zonder dat er doden werden herdacht. En de vierde bloog er een vliegtuig in twee gebouwrn. Maar bij jou was niall ook nog niet beroemd je hele leven, wat wanneer deden ze mee aan x factor?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wie is Ed Westick? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Geen idee, maar hij is 1,75 meter lang


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo'n acteur van Gossip Girl?
    Oh en tegelijkertijd met Dennis van der Geest, Rául en Drake Bell ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JamesPotter schreef:
    Geen idee, maar hij is 1,75 meter lang
    Lol, ik ben tien centimeter groter ;p oke stiekem negen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jij ja, Niall is ouder als jou. Ik heb 3 verjaardagen gehad zonder dat er doden werden herdacht. En de vierde bloog er een vliegtuig in twee gebouwrn. Maar bij jou was niall ook nog niet beroemd je hele leven, wat wanneer deden ze mee aan x factor?


    2010 gelukkig xD ik heb dus 11 verjaardagen zonder gehad xD Maar nu vier de hele wereld zijn verjaardag dus ook met mijn school meegeteld. Met mijn laatste verjaardag hing er in de kantine een 12 meter lang spanboek met HAPPY BIRTHDAY NIALL


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    2010 gelukkig xD ik heb dus 11 verjaardagen zonder gehad xD Maar nu vier de hele wereld zijn verjaardag dus ook met mijn school meegeteld. Met mijn laatste verjaardag hing er in de kantine een 12 meter lang spanboek met HAPPY BIRTHDAY NIALL

    SERIEUS? HAHAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)
    SERIEUS? HAHAHAHA


    Dat is niet grappig. Mijn Directioner hart was wel gelijk voor de helft weg xD Heb toen maar buiten gegeten ik voelde me zo ongemakkelijk xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dat is niet grappig. Mijn Directioner hart was wel gelijk voor de helft weg xD Heb toen maar buiten gegeten ik voelde me zo ongemakkelijk xD
    Is ook eigenlijk helemaal niet grappig, maar aan de andere kant wel, omdat het gewoon zo lullig is voor jou HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf