• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    town mayor dada teacher kom je nog wel tegen mwhahaha die ga ik je nog niet verklappen ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    town mayor dada teacher kom je nog wel tegen mwhahaha die ga ik je nog niet verklappen ;p


    Fuck youuu!
    Ik wil weten wie! :c
    Is et Lupos? Is et SNAPE?! is het Gladjanus? of is het Quirrel? Of.. wie waren er nog meer? Shame on me x'd
    Umbridge?! Is it Umbridge?! Of.. Gosh ik weet die van deel twee niet meer x'D
    PLEAASE TELL ME! My .. curiosity is KILLING me! :c
    Please?? *puppy eyes*


    Little do you know

    DAN GA JE HEEEEL SNEL DOOR KIEKN XD

    en nee dankje, liever niet mwhaha xD
    ik verveeeeeel mee xd

    kiliofdurin komt pas om 4 uur terug :(
    en mabel houd niet van stuiterballen xd

    ben ondertussen ene bijrijdpaard aan het vinden ... het is echt hopeloos om te vinden, een pony D E of een paard om 2 /3 keer in de week te rijden >.<

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 13:28 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    DAN GA JE HEEEEL SNEL DOOR KIEKN XD

    en nee dankje, liever niet mwhaha xD
    ik verveeeeeel mee xd

    kiliofdurin komt pas om 4 uur terug :(
    en mabel houd niet van stuiterballen xd

    ben ondertussen ene bijrijdpaard aan het vinden ... het is echt hopeloos om te vinden, een pony D E of een paard om 2 /3 keer in de week te rijden >.<


    Ik hoop voor je dat je een bijrijdpaard kan vinden d:
    Ik wil er ook wel één, maar dat lukt me toch niet x'd
    kan beter zelf een paard kopen, maar daar heb ik geen geld voor -.-


    Little do you know

    ik ook niet
    helaas
    ik ben al 3 jaar opzoek xd
    had een pony gevonden zooo'n leukerd
    was gratis enz.
    en zo ineens kreeg ik een appje van dat mens dat ik achterbaks was, en dat ik wel kon wachten dat ik haar ging betalen enzo... terwijl we hadden afgesproken dat dat niet hoefde en ik was niet meer welkom enz. enz. en toen ik om een reden vroeg kreeg ik niks gewoon van; ja ik vind dat het is mijn pony punt uit

    en toen later hoorde ik van iemand anders dat de pony gewoon verkocht was..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wat een koekwous D:
    Das gewoon gemeen :c
    Moet je tegen die Biatch zeggen dat zíj achterbaks is -.-


    Little do you know

    mijn mam heeft later gigantisch boze mail gestuurd en ik constand ruzie maken via de app, ik mocht hem niet lezen die mail dus dat zegt genoeg
    kwam ik haar laatst tegen in de stad, keek ze de andere kant op xD 35 jaar kijkt de andere kant op voor een kind van 16, geniaal toch :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mabel Winte || Living room
    "Eeeen wat gaan wij doen want ik word knetter gek van hier stil zitten, en ben nog laaaaang niet moe en MOET MIJN ENERGIE KWIJT hihi" roept ze uit. Geschrokken kijk ik haar aan. Wat doen die begeleiders me aan?! Dit zal wel zo'n grappenmaker zijn die me 's nachts gaat laten schrikken. Ik moet haar dus echt niet vertellen dat is als de dood voor het donker ben! Dan gaat ze helemaal grappen maken..
    "Uhm.. ik zou niet weten wat je hier kan doen?" zeg ik rustig "Als je naar buiten gaat bevries je.." vervolg ik grinnikend "Maaar! We kunnen best marshmallows gaan roosteren bij de haard en spook verhalen vertellen?" stel ik vrolijk voor. Ja, ik ben bang in het donker en spookverhalen zullen dat enkel maar verergeren.. Maar dan kan ik het toch leuk vinden spookverhalen te vertellen?
    "Maar verder is het enige wat ik kan bedenken is verstoppertje spelen, maar das een tikkeltje kinderachtig maar nog wel grappig" ik haal mijn schouders op, nee ik ben niet zo goed in dingen bedenken of zo..


    [Het werd maar weer tijd dat ik was reageerde x'D]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    mijn mam heeft later gigantisch boze mail gestuurd en ik constand ruzie maken via de app, ik mocht hem niet lezen die mail dus dat zegt genoeg
    kwam ik haar laatst tegen in de stad, keek ze de andere kant op xD 35 jaar kijkt de andere kant op voor een kind van 16, geniaal toch :D


    Hahahaha x'D
    Ge-Wel-Dig!


    Little do you know

    [ nou inderdaad schaaaaaam je die mwhahahhahahaha xd

    het klikt al zie ik... geweldig xD loopt dit ook uit op hoogst lopende ruzie straks ?mwhahahhahahaha xD]

    Laurinda Pearl

    Ik grinnik, "Ik ben geen held in spookverhalen vertellen... weet nooit wat ik vertellen moet... en buiten, ja da's koud.. dan weet ik het ook niet meer.." en ik haal mijn schouders op.
    Haar reactie op mijn enthousiastme zei me al meer dan genoeg, deze hoefde ik dus niet te hebben, blijkbaar vond ze me niet zo leuk... Geweldig en dat is dan een kamergenoot, zijn er mogelijkheden tot wisselen? Bij Dena op de kamer ofzo, die me wel mag mwhaha.
    Ik zucht en denk nog eens na, wat doen, wat doen.... Nope geen ideeën


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    oeeh er is er eentje hierin de buurt... maar die mensen zoeken iemand om het paard zadelmak te maken,
    vervolgens krijg je of betaald, of je mag hem recreatief blijven berijden...

    maar ik weet niet of ik goed genoeg ben voor zadelmak maken.. :$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce

    Ik knikte uitbundig, sprong van het bed af en huppelde naar mijn kamer en trok uit mijn tas een dik vest, goed genoeg, mijn jas was doorweekt van de sneeuw vanmiddag.
    Ik stak mijn armen in de mouwen, en trok het knal gele ding aan, knal geel? Ja knal geel, volgens mij gaf het ongeveer licht zo fel hihi, maar ik vond hem leuk dus wat maakte het uit. Mijn ene schoen trok ik aan en ik maakte de rits aan de zijkant dicht, mijn andere voet stopte ik in de tweede schoen en hinkelend richting de trap probeerde ik de andere schoen dicht te doen wat faalde dus ik besloot met een losse schoen de trap af te lopen en eenmaal beneden opnieuw hinkelend mijn schoen verder dicht te maken.


    [Heeft al iemand op John gereageerd?]

    Thomas William Laufreyson Kamer 2/Buiten
    Ik haar bij mijn voorstel al vrolijk wegrennen. Ik glimlachte en stond op. Ik had in de bieb een astrologie boek gezien. Ik haalde het boek voorzichtig van de plan en liep ermee naar de deur. Daar schoof ik mijn voeten in mijn zwarte geveterde laarzen. Ik maakte ze niet dicht. Toen ik klaar was leunde ik met het boek onder mijn arm tegen de muur, wachtend op haar. Ik glimlachte toen ik haar bovenaan de trap zag verschijnen. Ze zag er uit als een waarschuwingsbord langs de snelweg in haar knalgele vest. "Klaar?" vroeg ik met een glimlch op mijn gezicht. Ik vond het wel erg gezellig zo om 's nachts sterren te kijken. Zelfs als ik alleen was. Ik hield van de nacht en de schaduw. Mijn hand legde ik op de deurknop met mijn ogen nog op haar gericht.

    [De ironie als Loki en Abby straks samen op bed liggen...]


    Bowties were never Cooler

    wacht.. nu al een stelletje? O.o
    Ohja, Matty kwam dewoonkamer binnen en heeft 'Hoi kamergenootjes' gezegt tegen John en Raffy, meer niet aangezien Ella huilend is weggelopen x'D
    Matty is er niet achteraan gegaan en volet zich nu schuldig omdat ze waarschijnlijk weg is nu voor een tijdje :')
    Lol, ik geef nu een korte samenvatting van wat er in de woonkamer gebeurt is x'D


    Little do you know

    [loki en abby samen op bed, wat gaan we nou krijgen xD en een waarschuwingsbord mwhahahahaha hoe kom je daar op xD]

    [jah en laurinda denkt; fuck wat moet ik met mabel als kamergenoot xD]

    Abigail Pierce
    Ik hinkelde door richting de deur terwijl ik met mijn hand de rits van mijn rechter enkellaarsje dicht probeerde te trekken. Hihi,ja ik weet het, ik kon hem op de grond zetten en hem dicht ritsen maar wat zit daar nou voor lol aan. Hij vroeg of ik klaar was "Bijnaaaahaaa" en ik ging bijna op mijn snufferd "pfff" ik zette toch mijn voet op de grond en ritste mijn laarsje dicht. Ik stond op "Klaaaar " en lachte, keek hem aan en wachtte tot meneer de deur open maakte.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:08 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Nou ja ik ga slapen! Ik reageer morgen ochtend weer dus rond 9 uur voor jullie xD*Marcus Butler stem* Bayyyyyyy]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial