• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'

Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.

RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.

Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways

De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

-Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage

Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.

Het praattopic
    Het rollentopic [2]

Veel plezier!

Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

[ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Roww schreef:
    Waarom gaat iedereen zo vaak op vakantie?
    En waarom gaat iedereen altijd iets leuks doen met familie en/of vrienden?
    Dat heb ik niet -.-
    Mijn familie is gewoon kapot saai, we gaan nooit op vakantie en we gaan ook nooit iets doen, vrienden om mee af te spreken heb ik niet want die hebben wél een leuke familie om mee op vakantie te gaan, dus ik zit maar dag in dag uit achter m'n laptop me dood te vervelen TT.TT
    Fuck. My. Life.
    Mensen, als je geld heb is je leven gegarandeerd leuker dan wanneer je geen geld heb, neem dat maar van mij aan. Want als wij ook maar een beetje meer geld hadden dan zat ik nu op mijn eigen paard te rijden door het bos of te zwemmen in een meer, en ik heb geen eigen paard omdat ik er geen geld voor heb.
    Of ik zou nu in het buiten land zitten, of op een leuke camping, misschien op kamp ofzo, maar nee. Daar is geen geld voor -.-

Ik zou willen dat ik niet in zo'n arm gezin was geboren, maar ik moet er mee leren leven -.-
    We gaan zelfs niet een dagje ergens heen :c
    Never gezelligheid hiero, -.-

[Ik ga ook niet op vakantie, iedereen is nu wel op vakantie dus ik zit ook heel zielig en alleen de hele dag achter mijn laptop als ik niet aan het werken ben. ]

Op vakantie veilingen zitten wij vaak. Maar aangezien we ons vakantie geld in February hebben opgemaakt voor naar Amerika waar ze een nieuw soort behandeling hadden voor mij. Ik wil eigenlijk niet meer met mijn ouders op vakantie omdat toen ze te weinig geld hadden bedacht hadden om mij dood te laten gaan aangezien mijn behandelingen te duur werden... -.-''
    Ik jank er nog elke dag om. Ik heb niet voor de grap even leuk kanker gekregen -.-''

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

SeaWaves schreef:
    Op vakantie veilingen zitten wij vaak. Maar aangezien we ons vakantie geld in February hebben opgemaakt voor naar Amerika waar ze een nieuw soort behandeling hadden voor mij. Ik wil eigenlijk niet meer met mijn ouders op vakantie omdat toen ze te weinig geld hadden bedacht hadden om mij dood te laten gaan aangezien mijn behandelingen te duur werden... -.-''
    Ik jank er nog elke dag om. Ik heb niet voor de grap even leuk kanker gekregen -.-''

Wacht, wat?
    Jij hebt kanker?? D:
    Nee? Das echt vreselijk :c
    De zoon van mijn broer had dat op zijn derde, de gehele zomervakantie heeft die arme jongen in het ziekenhuis doorgebracht.. Hij is er bovenop gekomen, nu is hij bijna acht jaar alweer..
    Maar zijn jou behandelingen te duur?? :c
    Een vriendin van mij heeft waarschijnlijk een tumor in haar hersenen, gelukkig is kwaadaardig uitgestelt maar ze weten nogaltijd niet wat het is. Maar mijn moeder en ik denken dat het goedaardige kanker zou kunnen zijn, echt vreselijk :l
    Het geluk met goedaardige kanker is dat het niet verspreid, maar het is alsnog vreselijk als mensen het krijgen..

Little do you know

o my gosh o.O dat wist ik niet.. ;o

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

Roww schreef:
    (...)

Wacht, wat?
    Jij hebt kanker?? D:
    Nee? Das echt vreselijk :c
    De zoon van mijn broer had dat op zijn derde, de gehele zomervakantie heeft die arme jongen in het ziekenhuis doorgebracht.. Hij is er bovenop gekomen, nu is hij bijna acht jaar alweer..
    Maar zijn jou behandelingen te duur?? :c
    Een vriendin van mij heeft waarschijnlijk een tumor in haar hersenen, gelukkig is kwaadaardig uitgestelt maar ze weten nogaltijd niet wat het is. Maar mijn moeder en ik denken dat het goedaardige kanker zou kunnen zijn, echt vreselijk :l
    Het geluk met goedaardige kanker is dat het niet verspreid, maar het is alsnog vreselijk als mensen het krijgen..

Het is bij ons een familie ziekte. En aangezien mijn soort kanker niet zo vaak voorkomt zijn de behandelingen ook duurder.-Een soort tussen bot en bloed kanker, hoef de naam niet eens zelf te weten.- Jou vriendin heeft geluk dat het goed aardig is! Zelf vind ik het altijd zo kut dat mensen denken dat je niks meer kan doen en met kanker schelden. Het liefst zou ik ze het zo is willen geven en laten zien hoe die ziekte nou is. Gelukkig heb ik 2 weken terug mijn laatste chemo weer eens gehad en mag mijn haar weer groeien :')

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Sofinite schreef:
    (...)

[Ik ga ook niet op vakantie, iedereen is nu wel op vakantie dus ik zit ook heel zielig en alleen de hele dag achter mijn laptop als ik niet aan het werken ben. ]

Ik heb niet eens werk, dus ik heb éct niks te doen en ik kan niet eens geld bij elkaar rapen voor volgens schooljaar.. Ik wil zó graag mee naar London, maar dat kost 400 euro ofzo, wij hebben dat geld niet :c
    Mijn vader zal me toch nie helpen ondanks dat hij zal geld heeft, hij heeft liever geen kinderen dan geen vrouw.. Kut vent.
    Ik hoop echt dat als ik kinderen krijg dat zij dat niet hoeven mee te maken, en dat zij zich niet zo'n zorgen hoeven te maken over geld enzo :l
    Maar dat is moeilijk als je in een arm gezin geboren bent. *Sigh*

Little do you know

[Dit is het speeltopic, geen praattopic]

26 - 02 - '16

Roww schreef:
    (...)

Ik heb niet eens werk, dus ik heb éct niks te doen en ik kan niet eens geld bij elkaar rapen voor volgens schooljaar.. Ik wil zó graag mee naar London, maar dat kost 400 euro ofzo, wij hebben dat geld niet :c
    Mijn vader zal me toch nie helpen ondanks dat hij zal geld heeft, hij heeft liever geen kinderen dan geen vrouw.. Kut vent.
    Ik hoop echt dat als ik kinderen krijg dat zij dat niet hoeven mee te maken, en dat zij zich niet zo'n zorgen hoeven te maken over geld enzo :l
    Maar dat is moeilijk als je in een arm gezin geboren bent. *Sigh*

Lekker aardig is jou pa zeg :/

SeaWaves schreef:
    (...)

Het is bij ons een familie ziekte. En aangezien mijn soort kanker niet zo vaak voorkomt zijn de behandelingen ook duurder.-Een soort tussen bot en bloed kanker, hoef de naam niet eens zelf te weten.- Jou vriendin heeft geluk dat het goed aardig is! Zelf vind ik het altijd zo kut dat mensen denken dat je niks meer kan doen en met kanker schelden. Het liefst zou ik ze het zo is willen geven en laten zien hoe die ziekte nou is. Gelukkig heb ik 2 weken terug mijn laatste chemo weer eens gehad en mag mijn haar weer groeien :')

Ik snap je, ik kan er ook niet tegen als iemand met kanker scheld..
    Maar ik vind het nergens op slaan dat alles altijd geld moet kosten.. Ze lopen nu te lullen dat kanker geneesbaar zal worden en dat niemand er voor dood hoeft, maar dat slaat gewoon nergens op want het enige wat nog nodig is is Geld. Waaróm in hemelsnaam is overal altijd geld voor nodig?! Waarom?!
    Kunnen ze niets bedenken waar geen geld voor nodig is? Geld is maar gewoon een muntje of briefje waar wij mensen zóveel waarde aan geven, en dat slaat gewoon nergens meer op!
    ik snap echt niet waarom geld uitgevonden is, het is níet handig! Het drijft men alleen maar tot waanzin, want ik weet wel bijna zeker dat zeventig procent van alle criminaliteit om geld gaat.

Little do you know

Roww schreef:
    (...)

Ik snap je, ik kan er ook niet tegen als iemand met kanker scheld..
    Maar ik vind het nergens op slaan dat alles altijd geld moet kosten.. Ze lopen nu te lullen dat kanker geneesbaar zal worden en dat niemand er voor dood hoeft, maar dat slaat gewoon nergens op want het enige wat nog nodig is is Geld. Waaróm in hemelsnaam is overal altijd geld voor nodig?! Waarom?!
    Kunnen ze niets bedenken waar geen geld voor nodig is? Geld is maar gewoon een muntje of briefje waar wij mensen zóveel waarde aan geven, en dat slaat gewoon nergens meer op!
    ik snap echt niet waarom geld uitgevonden is, het is níet handig! Het drijft men alleen maar tot waanzin, want ik weet wel bijna zeker dat zeventig procent van alle criminaliteit om geld gaat.

Dat noem ik nou is eeen speech!!! :'D

SeaWaves schreef:
    (...)

Lekker aardig is jou pa zeg :/

Achja, mijn vader wilde gewoon geen dochter.
    Mijn broer kreeg altijd ALTIJD een fiets voor zijn verjaardag, ik werd altijd afgescheept met barbie's en datsoort crap..
    Mijn oudere broer en zus, niet zijn kinderen, heeft hij mishandeld omdat het zijn kinderen niet waren. Mijn zus had het erger dan mijn broer. Zelfs mijn broer kreeg altijd dure kado's voor zijn verjaardag. Mijn zus niet,
    mijn vader wil gewoon geen dochters, een echte boer dus.

Little do you know

Roww schreef:
    (...)

Achja, mijn vader wilde gewoon geen dochter.
    Mijn broer kreeg altijd ALTIJD een fiets voor zijn verjaardag, ik werd altijd afgescheept met barbie's en datsoort crap..
    Mijn oudere broer en zus, niet zijn kinderen, heeft hij mishandeld omdat het zijn kinderen niet waren. Mijn zus had het erger dan mijn broer. Zelfs mijn broer kreeg altijd dure kado's voor zijn verjaardag. Mijn zus niet,
    mijn vader wil gewoon geen dochters, een echte boer dus.

Ow god....

SeaWaves schreef:
    (...)

Dat noem ik nou is eeen speech!!! :'D

But.. but.. Slytherin, Ravenclaw, and Hufflepuff aren't clapping for me??? :c

Little do you know

[wauw, ik heb een paar dagen geen internet... wat is er allemaal gebeurd?

@Roww; wauw...

And right from that moment, you took my breath away.

SeaWaves schreef:
    (...)

Ow god....

Ja, sinds ik dat weet heb ik die vent nog meer verafschuwd. Mijn moeder heeft het me verteld, en ik geloof haar. Want anders zou ze neit bij hem weggegaan zijn.
    Als hij me ooit weer belt, wat ik neit verwacht, zeg ik dat hij me niet meer hoeft te bellen. Als hij vraagt waarom zeg ik hem dat hij mijn oudere broer en zus heeft mishandeld, mij heeft ondergewaardeerd en me in de steek heeft gelaten wanneer ik hem het meest nodig had. Dus van mij mag hij echt wegrotten in de hel.

Little do you know