• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    half uurtje internet geschooierd
    moet dus rond 11 uur weer weg, ben rond half 1 terug :) Maar ik denk dat jullie dan allemaal slapen ofnie?

    Abigail Pierce
    Eens op het bankje werd de gure wind erger, bah, ik haat kou. Loki sloeg een arm om me heen, wtf? Ik wist niet goed wat ik er van moest denken, en wat ik er mee moest, maar goed.
    Hij weest me opgewekt aan wat de Orion was, de grote beer en de venus, Ik grinnikte.
    De stilte tussen ons was niet onprettig eerlijk gezegd, en ik liet mijn ogen terug de hemel in staren waar 1000 den lichtjes stil stonden te schitteren, behalve 1, die bewoog.
    Ik glimlachte, ik was niet gelovig in die dingen, niet meer. Mijn wensen kwamen toch nooit uit, dus ik verspilde mijn moeite er niet meer aan.
    Eigenlijk wist ik gewoon niet wat ik zeggen moest, ik was gewoon totaal uit gespreksonderwerpen... damn
    "Waarom ben je zo geïnteresseerd in astrologie?"
    Ik vroeg het meer omdat ik het idee had dat ik iets moest zeggen maar dat wist hij ja niet en ik ging wat beter achteruit zitten.




    hihiihii had het verkeeeerde woord erin gezet shiit :$

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 22:45 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Thomas William Laufreyson Buiten
    De stilte die hier hing was prettig, net als de duisternis. Als ze het zouden toelaten zou ik hier wel willen slapen. Ik keek stil en in complete rust en vrede naar de sterren en het donkere woud. Mijn rust werd verstoord door haar vraag, maar toch bleef ik verrassend rustig. Ik glimlachte een beetje en keek weer naar de sterren. "Ik ben geinteresseert in alles wat niet helemaal te verklaren valt, van menselijk gedrag tot de sterren tot kwantumfysica. Alle theorieën en verklaringen, hoe absurd ze ook lijken. Ik hoef niet perse de echte waarheid te weten, daar is ook niets leuks aan, maar ik zou wel graag zelf nieuwe theorieën bedenken die het beste van al hun voorgangers samen brachten." Ik glimlachte een beetje en zweeg toen weer. Ik snapte niet waarom sommige mensen niet tegen stilte konden. Het kon zo heerlijk zijn. Het duister en de stilte waren twee van mijn beste vrienden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kon 's nachts uren door donkere straten en stille bossen wandelen zonder me ook maar ongemakkelijk of onveilig te voelen. Ik voelde me dan gewoon thuis, echt thuis.


    Bowties were never Cooler

    Abigail pierce

    Mijn vraag leek zijn stilte te verstoren dus ik besllot een zacht "sorry" te murmelen en mijn mond dicht te houden.
    Ik hield nou eenmaal niet van stiltes, als het stil was ging ik nadenken, en ik dacht niet altijd aan de juiste dingen.
    Sterker nog, meestal dacht ik aan de verkeerde dingen.
    Daarom was ik ook zo druk, mam zei altijd doe eens gek, je moet geen ruimte maken voor die gedachtes.
    Ik trok mijn benen weer op en zette ze vlak voor mijn kont op het bankje, dat zat beter..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell Zitkamer
    Al snel na de vraag glimlachte hij gelukkig en leek ik gespaard. Ik haalde mijn schouders op bij zijn weder vraag. "Geen idee. Je zag er gewoon uit of het niet zo geweldig ging." Het was een blik geweest die ik ook wel eens had gehad als ik zag wat Hunter allemaal ofwel mentaal ofwel fysiek ofwel beiden mensen had aangedaan. Ik keek even naar het meisje dat langs liep maar schonk er verder geen aandacht aan. "Geen idee en ik heb eigenlijk er ook helemaal geen interesse in." Ik keek Rafael weer aan en zag een gefronst denkrimpeltje op zijn hoofd verschijnen. "Wat zit je dwars?" vroeg ik nu nog wat voorzichtiger. Dit waren geen gewone denkrimpeltjes, maar denkrimpels die over een probleem nadachten. Doordat ik vaker mensen zo had kunnen bekijken als ze nadachten over lastige kwesties, veel vaker, kende ik dit soort uitdrukkingen nu wel. "Je hoeft niets te zeggen als je niet wil, hoor." zei ik er niet veel later achteraan in de hoop dat als hij toch boos werd hij hierdoor wat zou kalmeren.


    Thomas William Laufreyson Buiten
    Ik hoorde haar stil sorry mompelen. "Geeft niet. Er zijn maar weinigen die van stilte houden. Het kan erg comforneterd zijn zo af en toe." Dat wist ik ook maar al te goed, maar de duisternis hielp me mezelf ertegen te beschermen. In deze duistere stilte kon ik alles overdenken: Mijn plannen en mijn acties. Ik werd er lang niet altijd even vrolijk van, maar het gaf me rust en ruimte in mijn hoofd voor nieuwe dingen. Ondanks dat mijn hoofd overdag altijd een grote chaotische modderpoel was van ideeen, plannen en heel veel andere dingen, kon ik het 's nachts orderen, de slechte plannen eruit halen, de schuldgevoelens over me heen laten komen en gewoon complete rust creeren, voor het de volgende dag weer chaos werd in mijn hoofd. Ik voelde haar naast me bewegen en zag hoe ze nu min of meer als een klein bolletje op de bank zat. "Heb je het koud?" vroeg ik zachtjes. Als ze het echt heel koud had gingen we wel weer naar binnen. Het was hier echt heel prachtig, maar ik wilde niet dat mensen doodvrorn door mij. In ieder geval geen mensen die me niets aan hebben gedaan.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Pete Johnson || Outside
    Sam steekt zijn hand op en ik zie dat een sigaret tussen zijn vingers klemt.
    "Het leek me niet zo slim als ik dit binnen zou doen, geen idee of dat mag of niet." legt hij lachend uit.
    Ik grinnik zacht en knik begrijpend.
    "Ja, dat snap ik" zeg ik schouderophalend "En misschien zit er ook wel iemand tussen met astma of zo, you never know" ga ik grinnikend verder.


    [Ahh bloody hell fité(Weet niet of ik et goed schrijf maar zo spreek je het uit en ik weet wat het betekent :')]
    Geen inspiratie x'd]


    [Is er iemand met een vrij personage voor Mabes? x')]


    Little do you know

    Tsss stelletje spammers! Twee zielige daagjes was ik weg en dan krijg ik facking over de 100 berichten van jullie? Tsss jullie zijn echt erg


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Das niks MissAlice :') Ik had toen ik op vakantie terug was iets in de 300 of 400 berichten :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is er nog iets gebeurd dat ik moet weten? Iets met mijn persoontjes ofzo?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    SeaWaves schreef:
    Das niks MissAlice :') Ik had toen ik op vakantie terug was iets in de 300 of 400 berichten :'D


    Phahahaha looool en ik ga twee weken weg aii aii aiii
    Shit tochh XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    (...)

    Phahahaha looool en ik ga twee weken weg aii aii aiii
    Shit tochh XD


    Ik ga 1 weekje weg en waarschijnlijk ben ik die week als ik terug ben ook niet online :') Dit word wat :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo home sweet home! :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail pierce.

    Ik schud mijn hoofd zachtjes.
    "valt wel mee, ik zit gewoon fijner zo" ik wist dat hij het over mijn houding had.
    Als ik zeld iemand zo had zien zitten zou ik ook denken dat die gene het ijskoud zou hebben.
    Ik leg mijn kin op mijn knieën en staar de donkere verte in, over de hele vlakte was niks anders te zien dan de sneeuw op de grond en de donkere lucht erboven gevult met duizenden lichtjes die elke nacht terug kwamen.
    Mijn ogen sloot ik, denkend aan thuis zoudend ze me missen? Zouden mijn ouders me missen of zouden ze net zo denkebn als de rest..

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 15:05 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Waarom gaat iedereen zo vaak op vakantie?
    En waarom gaat iedereen altijd iets leuks doen met familie en/of vrienden?
    Dat heb ik niet -.-

    Mijn familie is gewoon kapot saai, we gaan nooit op vakantie en we gaan ook nooit iets doen, vrienden om mee af te spreken heb ik niet want die hebben wél een leuke familie om mee op vakantie te gaan, dus ik zit maar dag in dag uit achter m'n laptop me dood te vervelen TT.TT
    Fuck. My. Life.
    Mensen, als je geld heb is je leven gegarandeerd leuker dan wanneer je geen geld heb, neem dat maar van mij aan. Want als wij ook maar een beetje meer geld hadden dan zat ik nu op mijn eigen paard te rijden door het bos of te zwemmen in een meer, en ik heb geen eigen paard omdat ik er geen geld voor heb.
    Of ik zou nu in het buiten land zitten, of op een leuke camping, misschien op kamp ofzo, maar nee. Daar is geen geld voor -.-

    Ik zou willen dat ik niet in zo'n arm gezin was geboren, maar ik moet er mee leren leven -.-
    We gaan zelfs niet een dagje ergens heen :c
    Never gezelligheid hiero, -.-

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:19 ]


    Little do you know

    @Roww.
    Zelf ga ik altijd in de zomervakantie naar mijn familie in Schotland. Dus ik noem het eigenlijk al geen vakantie meer -.-'' Londen is voor mij ook meer een bekend stadje dan een vakantie -.-''
    En zelf ben ik ook niet het rijkst hoor. Heb alleen geluk als het op vrienden aankomt :') Maar mij gaat het niet om hoeveel geld ze hebben maar dat ze aardig en oprecht zijn :') Jup dat was mijn mini speech. Terug naar de rpg xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wij zouden ook niet op vakantie gaan, mijn mam heeft op vakantieveilingen donderdag ochtend een luxe6 persoons huisje geboekt voor 350 euro.. Is bieden ja vrijdag gingen we weg was gewoon gelukje hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign