• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Vivere schreef:
    (...)

    Just sayin', Cairde en ik zijn niet dezelfde personen.


    Zijn er twee rabid fangirls? Dayum o.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat hij drugs gebruikt moet hij zelf weten, maar dieren verwaarlozen is onacceptabel.
    We hebben het hier over een baby aap, een weerloos beest wat moet onderdoen voor zijn rebelse gedrag.
    Buiten het feit dat hij mijn respect nooit heeft gehad, zal hij het van velen verliezen.

    Shame on you, Bieber.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    El oh el.


    26 - 02 - '16

    IrishNialler schreef:
    trololol stiekem vind ik het best wel geinig al deze shit dingen.


    ©1998

    Cairde schreef:
    (...)Ik denk dat ik dat beter kan beslissen denk je niet? Ik kenmezelf namelijk 10 keer beter dan jij ooit zult doen.


    Dat mag misschien wel zo zijn maar er zijn ook dingen die jij misschien wel weet en toch ontkent.


    Physics is awesome

    Cairde schreef:
    (...) Bedankt. kutwijf.

    Je overtreedt de regels alweer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Laat maar ! ;D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:23 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Cairde schreef:
    (...) Bedankt. kutwijf.

    Ik heb dit hele gesprek zitten te lezen en ik vond alles nog wel meevallen; maar dit vind ik niet kunnen.
    Dus omdat ze niet met je eens is en haar mening over je vertelt, is ze een kutwijf?


    Some people are art and do art at the same time

    Cairde schreef:
    (...) Bedankt. kutwijf.


    Ziet een mod dit niet ?(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Moore schreef:
    (...)
    Ik heb dit hele gesprek zitten te lezen en ik vond alles nog wel meevallen; maar dit vind ik niet kunnen.
    Dus omdat ze niet met je eens is en haar mening over je vertelt, is ze een kutwijf?


    Die 'mening' was niet bepaald aardig en was eigenlijk ook niet echt een mening maar een belediging, dus ik snap d'r reactie wel.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Die 'mening' was niet bepaald aardig en was eigenlijk ook niet echt een mening maar een belediging, dus ik snap d'r reactie wel.

    Ja, maar als ik het goed begrijp is kutwijf ook een belediging en zelfs erger dan die van dat andere meisje.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Ja, maar als ik het goed begrijp is kutwijf ook een belediging en zelfs erger dan die van dat andere meisje.


    Vind 't niet veel verschil hebben. Ik praat dat 'kutwijf' niet goed, maar ik snap dat iemand zo reageert.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Vind 't niet veel verschil hebben. Ik praat dat 'kutwijf' niet goed, maar ik snap dat iemand zo reageert.

    Als je 't wilt verergeren moet je het vooral doen.

    En het zijn ieders meningen hé. Dus ik snap 't niet zo goed. :}

    OT:
    Sever schreef:
    Gosh, langzamerhand verlies hij al het respect dat hij had. Alleen zijn blinde diehard fans kunnen dit goedpraten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begrijp dat ze zo heeft gereageerd. Mijn bericht was ook niet aardig. Excuses daarvoor :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ^Ik vond 'm wel geestig eigenlijk :3.


    i put the fun in funeral