• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het ook respectloos, maar dat hij geld moest betalen aan Arnhem/NS vind ik wel goed, tenzij hij het niet betaald..
    Maar er zijn ook genoeg fans bij die denken 'zolang justin komt vind ik het oké, al moet ik hier twee dagen op hem wachten' en dat vind ik best raar, maar ik moet eerlijk zijn zulke fans heeft iedereen die beroemd is wel, maar ik vind het stom dat die beroemdheden niet gewoon zorgen dat hun fans geen debiele dingen voor ze gaan doen, dat vind ik ook best respectloos.


    Ja maar tegenwoordig is het een trend om te laat te komen op concerten. Rihanna? Kregen van te voren een mailtje dat het niet voor 11 uur afgelopen zou zijn met andere woorden: ze komt dik te laat. Beyonce? Was ook drie kwartier te laat en ga zo maar door.
    De celebs zijn al lang in het gebouw, dus ik snap niet hoe je dan nog je fans kan laten wachten..


    To infinity and beyond •

    Rowling schreef:
    Ook mag hij opzicht wel een kogel vangen voor het feit dat hij op zijn eigen fans spuugt. (die het waarschijnlijk fantastisch vonden (omybieber, spuug van justin!!11!!!))
    En het is behoorlijk zielig dat hij ook zo met zijn dieren omgaat. Hmm, dat wiet vind ik niet zo erg, want wie heeft er nou hier in Nederland geen wiet gerookt?

    Pardon? Niet iedereen rookt wiet hoor. Ik heb namelijk nog nooit wiet gerookt en ik ken zo 1, 2, 3 ook geen mensen die het ooit hebben gebruikt. Waarom vinden mensen het toch zo normaal om drugs te gebruiken? Het verneukt je hele leven en lichaam.
    Ik vind het gewoon allebei erg. Die Justin moet naar een heropvoedingskamp en eens leren dat niet alles om zijn gouden kont draait. Bah. Ik haat mensen die het hoog in hun bol hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vivere schreef:
    (...)

    Ja maar tegenwoordig is het een trend om te laat te komen op concerten. Rihanna? Kregen van te voren een mailtje dat het niet voor 11 uur afgelopen zou zijn met andere woorden: ze komt dik te laat. Beyonce? Was ook drie kwartier te laat en ga zo maar door.
    De celebs zijn al lang in het gebouw, dus ik snap niet hoe je dan nog je fans kan laten wachten..

    Dan heb je gewoon geen respect voor je fans. Dat zijn toch de mensen die jouw muziek en merch moeten kopen, je concert moeten bezoeken etc. Ofwel, geen fans is geen inkomsten. Maar goed, de artiesten die jij opnoemt hebben gewoon een air van hier tot Tokio. Er zijn er gelukkig ook nog een hoop die wel gewoon op tijd weten te komen.


    ars moriendi

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Zie hier het bewijs

    Photoshop bestaat ook(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Photoshop bestaat ook(cat)


    Really.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)


    Really.


    Verbaast dat antwoord je? Het is dezelfde die beweert dat ie iedereen kan omkopen om juridische vervolging te ontlopen.

    De foto in dat artikel is trouwens hilarisch! Hij lijkt net een vrouw daarop met extreem brede schouders xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Verbaast dat antwoord je? Het is dezelfde die beweert dat ie iedereen kan omkopen om juridische vervolging te ontlopen.

    De foto in dat artikel is trouwens hilarisch! Hij lijkt net een vrouw daarop met extreem brede schouders xD

    Tsja, ik weet niet eens waarom ik nog op haar reageer. De plank voor haar kop is groter dan mijn deurpost. :')


    ars moriendi

    Cairde schreef:
    (...) Photoshop bestaat ook(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Okammy schreef:
    (...)

    Verbaast dat antwoord je? Het is dezelfde die beweert dat ie iedereen kan omkopen om juridische vervolging te ontlopen.

    De foto in dat artikel is trouwens hilarisch! Hij lijkt net een vrouw daarop met extreem brede schouders xD


    Just sayin', Cairde en ik zijn niet dezelfde personen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Just sayin', Cairde en ik zijn niet dezelfde personen.
    Ik maak me niet eens meer druk om hun. Bullshit dat ze typen. @Ribery dan is hij wel erg smal.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ik maak me niet eens meer druk om hun. Bullshit dat ze typen. @Ribery dan is hij wel erg smal.

    Een plank is een plank, en jij hebt hem voor je hoofd, echt waar.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Een plank is een plank, en jij hebt hem voor je hoofd, echt waar.
    Ik denk dat ik dat beter kan beslissen denk je niet? Ik kenmezelf namelijk 10 keer beter dan jij ooit zult doen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:05 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ik denk dat ik dat beter weet dan jouw denk je niet? Ik kenmezelf namelijk 10 keer beter dan jij ooit zult doen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    QueenOfHell schreef:
    (...)

    Bedankt. kutwijf.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ik denk dat ik dat beter kan beslissen denk je niet? Ik kenmezelf namelijk 10 keer beter dan jij ooit zult doen.

    /zucht
    Why do I even bother. Over een paar jaar kijk je hier misschien wel op terug, en dan voel jij je stom, geloof me. :')


    ars moriendi