• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    fallenbadass schreef:
    Dat laatste zag ik net op tv ja haha. Die jongen lijkt echt steeds lager en lager te zinken, net als ik denk dat het niet erger kan :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja weetje, die jongen heeft gewoon geen jeugd gehad door dat hele beroemd zijn gedoe, dus het verbaasd me niet echt dat hij zo diep zinkt.
    Persoonlijk snap ik ook niet goed hoe je zo erg fan van iemand kunt zijn, als hij zijn fans ook rustig een paar uur op hem laat wachten bij concerten enzo, want dat doet hij ook vaak zat.
    Maar dat is mijn mening en ik wil geen discussies of ruzie of wat dan ook, dus ik ga verder niks zeggen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaartje ertussenuit, zou ik zeggen.


    Searching heavens for another earth

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Goh! Hoe zou het komen?


    Oh, dus je vindt dat ie geen "kleine" goede kant meer heeft?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Oh, dus je vindt dat ie geen "kleine" goede kant meer heeft?



    Nee, ik vind dat hij de laatste tijd veel uitsteekt.
    Hij heeft ook goede kanten dat ontken ik niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Dat van zijn fake volgers zijn waar. Dat had ik een keer gelezen op het nieuws, maar dat is al een tijdje terug.
    Kijk hier kan ik dus echt niet tegen. Niet alles wat je leest is waar hoor!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    It's sad. Very sad.


    I recycle my thoughts.

    Nou ja, dat is ook een manier om aandacht te krijgen als je het niet kan krijgen door goed zingen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ook mag hij opzicht wel een kogel vangen voor het feit dat hij op zijn eigen fans spuugt. (die het waarschijnlijk fantastisch vonden (omybieber, spuug van justin!!11!!!))
    En het is behoorlijk zielig dat hij ook zo met zijn dieren omgaat. Hmm, dat wiet vind ik niet zo erg, want wie heeft er nou hier in Nederland geen wiet gerookt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Parachutes schreef:
    Ja weetje, die jongen heeft gewoon geen jeugd gehad door dat hele beroemd zijn gedoe, dus het verbaasd me niet echt dat hij zo diep zinkt.
    Persoonlijk snap ik ook niet goed hoe je zo erg fan van iemand kunt zijn, als hij zijn fans ook rustig een paar uur op hem laat wachten bij concerten enzo, want dat doet hij ook vaak zat.
    Maar dat is mijn mening en ik wil geen discussies of ruzie of wat dan ook, dus ik ga verder niks zeggen. (':


    Hier heb je gelijk in,
    als Rihanna te laat komt voor een concert staat dat overal in het nieuws dat ze haar fans moet terug betalen enzo maar als hij te laat komt dan boeit het niet?
    Dat slaat gewoon nergens op..
    En eerlijk gezegt vind ik dat zijn fans een beetje ver gaan soms, net zoals die trend op twitter van een paar maanden geleden 'cut for bieber' dat die gozer dat niet heeft gestopt vind ik best sneu, volgens mij geeft hij geen ene *piep* om zijn fans, iets wat ik wel jammer vind.
    Maar dat hij geen jeugd gehad heeft door het beroemdheid gedoe en dat hij daardoor zo diep zinkt klopt volgens mij ook wel, justin moet maar gewoon een psycholoog op gaan zoeken of naar een speciale kliniek gaan ofzo, dat is wel het beste voor die gozer.


    Little do you know

    Cairde schreef:
    (...)Kijk hier kan ik dus echt niet tegen. Niet alles wat je leest is waar hoor!

    Followers kopen is hot in Hollywood. Je bent wel heel naief als je dat niet doorhad.
    /flies away.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:13 ]


    ars moriendi

    Roww schreef:
    (...)

    Hier heb je gelijk in,
    als Rihanna te laat komt voor een concert staat dat overal in het nieuws dat ze haar fans moet terug betalen enzo maar als hij te laat komt dan boeit het niet?
    Dat slaat gewoon nergens op..
    En eerlijk gezegt vind ik dat zijn fans een beetje ver gaan soms, net zoals die trend op twitter van een paar maanden geleden 'cut for bieber' dat die gozer dat niet heeft gestopt vind ik best sneu, volgens mij geeft hij geen ene *piep* om zijn fans, iets wat ik wel jammer vind.
    Maar dat hij geen jeugd gehad heeft door het beroemdheid gedoe en dat hij daardoor zo diep zinkt klopt volgens mij ook wel, justin moet maar gewoon een psycholoog op gaan zoeken of naar een speciale kliniek gaan ofzo, dat is wel het beste voor die gozer.


    Geloof me, mij boeide het wel want ik kon het concert eerder gaan verlaten omdat ik anders mijn trein niet meer kon halen. Ook heeft hij een aantal rekeningen moeten betalen van de gemeente Arnhem/NS, vanwege het feit dat er tot diep in de nacht nog bussen moesten worden ingezet omdat anders niemand meer thuis kwam. Maar ik vind 't gewoonweg respectloos om te laat te komen, er zijn ook kleinere kinderen bij.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Geloof me, mij boeide het wel want ik kon het concert eerder gaan verlaten omdat ik anders mijn trein niet meer kon halen. Ook heeft hij een aantal rekeningen moeten betalen van de gemeente Arnhem/NS, vanwege het feit dat er tot diep in de nacht nog bussen moesten worden ingezet omdat anders niemand meer thuis kwam. Maar ik vind 't gewoonweg respectloos om te laat te komen, er zijn ook kleinere kinderen bij.


    Ja, ik vind het ook respectloos, maar dat hij geld moest betalen aan Arnhem/NS vind ik wel goed, tenzij hij het niet betaald..
    Maar er zijn ook genoeg fans bij die denken 'zolang justin komt vind ik het oké, al moet ik hier twee dagen op hem wachten' en dat vind ik best raar, maar ik moet eerlijk zijn zulke fans heeft iedereen die beroemd is wel, maar ik vind het stom dat die beroemdheden niet gewoon zorgen dat hun fans geen debiele dingen voor ze gaan doen, dat vind ik ook best respectloos.


    Little do you know

    IrishNialler schreef:
    trololol stiekem vind ik het best wel geinig al deze shit dingen.


    ^^this.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cairde schreef:
    (...)Kijk hier kan ik dus echt niet tegen. Niet alles wat je leest is waar hoor!

    Zie hier het bewijs


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor