• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Cairde schreef:
    (...)Hij slaapt niet in die bus!


    Maar ik durf te wedden dat ie wel mee gaat blowen. Maar goed, ik wil geen discussie.


    -

    Cairde schreef:
    (...)Die rekening? Rekeningen betaal je gewoon?


    Je laat een dier (AAP!!) Niet zomaar alleen. Ohh kijk hoe schattig! Een half uur later: *zit iets anders te doen *


    Queer zijn is gewoon alles

    Cairde schreef:
    (...)Hij slaapt niet in die bus!!


    Dat zeg ik ook niet! Waar zie je precies waar ik dat zeg? Maar als er staat zijn tourbus denk ik toch dat er mensen in slapen die voor of met hem werken in ieder geval.


    Physics is awesome

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Je laat een dier (AAP!!) Niet zomaar alleen. Ohh kijk hoe schattig! Een half uur later: *zit iets anders te doen *
    Met jouw hoef ik helemaal geen discussie. Zonnetje in huis.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Haha serieus wat is het probleem dat die jongen af en toe wiet rookt.
    Lekker boeiend, als het in Nederland was geweest, was het geen probleem + er zijn zoveel artiesten die af en toe blowen of drugs gebruiken.
    Maar nee omdat het Justin is, wordt het weer mega hard opgeblazen, wat een onzin.

    Dat aapje en die rekening vind ik dan weer niet kunnen.

    Cairde schreef:
    (...) Met jouw hoef ik helemaal geen discussie. Zonnetje in huis.


    Ik niet met jou.
    Wanneer jij een beetje verstand krijgt...

    Ik heb nog wel excuses aangeboden!

    Maar doeg!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiet tot daar aan toe, als Nederlander ga ik daar geen heisa van maken. Maar die aap vind ik wel lager dan laag. Ten eerste het feit dat hij überhaupt een aap neemt (?!) en er vervolgens niet meer naar omkijkt als hij de douane niet langskomt, vind ik nogal bizar en best wel stom van hem.

    Eerlijk gezegd zou ik bijna beginnen te denken dat hij wilt dat iedereen een hekel aan hem als persoon krijgt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fischer schreef:
    Haha serieus wat is het probleem dat die jongen af en toe wiet rookt.
    Lekker boeiend, als het in Nederland was geweest, was het geen probleem + er zijn zoveel artiesten die af en toe blowen of drugs gebruiken.
    Maar nee omdat het Justin is, wordt het weer mega hard opgeblazen, wat een onzin.

    Dat aapje en die rekening vind ik dan weer niet kunnen.

    Dat is bij elke beroemdheid zo.

    Ik vraag me af waarom hij nog respect krijgt van mensen.

    En als dit weer uitloop tot een ruzie:



    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ik niet met jou.
    Wanneer jij een beetje verstand krijgt...

    Ik heb nog wel excuses aangeboden!

    Maar doeg!
    Daag !! Fijne dag verder nog. Excuses was overbodig. Zou ik toch nooit aannemen. Verstand heb ik al sinds ik geboren ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    QueenOfHell schreef:
    Ik vraag me af waarom hij nog respect krijgt van mensen.
    En als dit weer uitloop tot een ruzie:



    ^
    Die gif haha


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    QueenOfHell schreef:
    Ik vraag me af waarom hij nog respect krijgt van mensen.
    En als dit weer uitloop tot een ruzie:



    Je haalt me de woorden uit de mond. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    fallenbadass schreef:
    Dat laatste zag ik net op tv ja haha. Die jongen lijkt echt steeds lager en lager te zinken, net als ik denk dat het niet erger kan :'D


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Wiarda schreef:
    Wiet tot daar aan toe, als Nederlander ga ik daar geen heisa van maken. Maar die aap vind ik wel lager dan laag. Ten eerste het feit dat hij überhaupt een aap neemt (?!) en er vervolgens niet meer naar omkijkt als hij de douane niet langskomt, vind ik nogal bizar en best wel stom van hem.

    Eerlijk gezegd zou ik bijna beginnen te denken dat hij wilt dat iedereen een hekel aan hem als persoon krijgt. :'D

    Dat hij niet meer omkijkt naar dat aapje zegt mij maar één ding; hij heeft het genomen als accessoire.

    Hij boeit me niet echt meer, dus ja. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.