• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Okammy schreef:
    (...)



    Iedereen die verboden spul in bezit heeft en betrapt wordt ondergaat toch ook hier de gevolgen? Ik vrees dat je je punt iets moet verduidelijken.

    En dan mag ie opschieten: Hij heeft nog maar een weekje blijkbaar :Y)


    Dit is waar en dat ga ik ook niet ontkennen, mocht die wiet echt van hem zijn dan vind ik ook dat hij de gevolgen moet ondergaan. Ik ga hem niet de hemel in prijzen en zeggen dat hij onschuldig is en blijft. Maar in Amerika is het - blijkbaar, zo dat als jij er zelf niet bij bent, dat de wiet dan niet van jou is. Dus hij had mazzel dat hij er niet was dan ^^


    To infinity and beyond •

    Thysia schreef:
    (...)

    Volgens mij heeft 'ie ondertussen wel meer haha, maar 40% van zijn volgers is fake en daarbij zijn sommige nieteens fan, ik volg hem ook, maar ik ben geen fan, snapje :]
    Hoe weet je dat? Want site's hebben altijd gelijk toch? Ja maar de meeste mensen gaan er toch echt van uit dat als je hem volgt je fan bent. Maar het kan natuurlijk ook als hater.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thysia schreef:
    (...)

    Volgens mij heeft 'ie ondertussen wel meer haha, maar 40% van zijn volgers is fake en daarbij zijn sommige nieteens fan, ik volg hem ook, maar ik ben geen fan, snapje :]


    Huh, waarom volg je hem dan? :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dan mag ie dokken :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Cairde schreef:
    (...) Hoe weet je dat? Want site's hebben altijd gelijk toch? Ja maar de meeste mensen gaan er toch echt van uit dat als je hem volgt je fan bent. Maar het kan natuurlijk ook als hater.


    Ik haat hem niet + ben geen fan, maar ik vind ze muziek wel leuk. Alleen het hoeft niet te betekenen dat hij meteen 40 miljoen fans heeft, en daarbij, zoals ik net al zei, zijn er genoeg ghostfollowers.

    Vivere schreef:
    (...)

    Dit is waar en dat ga ik ook niet ontkennen, mocht die wiet echt van hem zijn dan vind ik ook dat hij de gevolgen moet ondergaan. Ik ga hem niet de hemel in prijzen en zeggen dat hij onschuldig is en blijft. Maar in Amerika is het - blijkbaar, zo dat als jij er zelf niet bij bent, dat de wiet dan niet van jou is. Dus hij had mazzel dat hij er niet was dan ^^


    Ik vermoed eerder dat ze de buschauffeur gaan verhoren omdat hij in de bus zat en verder niemand. Dat maakt het niet automatisch van hem: Dat zullen ze moeten bewijzen. Stel nu dat bij de ondervraging blijkt dat de wiet van iemand anders is en ze hebben daar bewijs voor, dan word de chauffeur vrijgelaten en gaan ze achter die ander aan. Als ze geen enkel bewijs hebben dat de wiet van de chauffeur is en geen bewijs hebben om de wiet aan iemand te linken, dan zal iedereen vrijuit gaan.


    Daarbij vind ik het ook een bedroevenswaardig sentiment om blij te zijn dat iemand anders opgepakt is voor een misdaad, ongeacht of diegene ook schuldig is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Cairde schreef:
    (...) Hoe weet je dat? Want site's hebben altijd gelijk toch? Ja maar de meeste mensen gaan er toch echt van uit dat als je hem volgt je fan bent. Maar het kan natuurlijk ook als hater.

    Dat van zijn fake volgers zijn waar. Dat had ik een keer gelezen op het nieuws, maar dat is al een tijdje terug.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DIXONCIDER schreef:
    (...)

    Huh, waarom volg je hem dan? :'D


    Omdat ik zijn muziek wel leuk vind (af en toe dan). x3

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vermoed eerder dat ze de buschauffeur gaan verhoren omdat hij in de bus zat en verder niemand. Dat maakt het niet automatisch van hem: Dat zullen ze moeten bewijzen. Stel nu dat bij de ondervraging blijkt dat de wiet van iemand anders is en ze hebben daar bewijs voor, dan word de chauffeur vrijgelaten en gaan ze achter die ander aan. Als ze geen enkel bewijs hebben dat de wiet van de chauffeur is en geen bewijs hebben om de wiet aan iemand te linken, dan zal iedereen vrijuit gaan.


    Daarbij vind ik het ook een bedroevenswaardig sentiment om blij te zijn dat iemand anders opgepakt is voor een misdaad, ongeacht of diegene ook schuldig is.


    En dan schuift het management van Justin geld onder tafel en hoor je er niks meer van. Anders had Snoop Dogg de rest van z'n leven in de cel kunnen doorbrengen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    En dan schuift het management van Justin geld onder tafel en hoor je er niks meer van. Anders had Snoop Dogg de rest van z'n leven in de cel kunnen doorbrengen.


    I lol’d :'D.

    Vivere schreef:
    (...)

    En dan schuift het management van Justin geld onder tafel en hoor je er niks meer van. Anders had Snoop Dogg de rest van z'n leven in de cel kunnen doorbrengen.


    ...

    You're trolling.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:38 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Martenvilijn schreef:
    Het eerste is niet zo erg. Dat vind je in elke tourbus.

    Maar wat het tweede betreft... die jongen moet is naar zich laten kijken.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Okammy schreef:
    (...)

    ...


    Het is al eerder gebeurd, dat drugs incident. Toen is er blijkbaar ook al een bedrag onder tafel geschoven zodat er verder niks meer aan de hand is.


    To infinity and beyond •

    Dat 'ie drugs gebruikt, kan me echt niet boeien. Hij is een jongen die een soort puberteit doormaakt.
    Maar dat hij de chauffeur laat zitten met de verantwoordelijkheid vind ik echt trieste shit van 'm.


    Tijd voor koffie.

    Dat hij drugs gebruikt; whatever.

    Maar dat van het aapje kan die echt niet maken. Al ben ik blij voor het aapje dat hij bij hem weg is, denk niet dat justin er goed voor zou zorgen. Niemand zonder verstand van apen kan er voor zorgen want het zijn geen huisdieren ugh cunt.


    niall stared into my eyes for 30 seconds during last first kiss and it was the best moment of my life