• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    dit, helemaal mee eens. like what the fuck? waarom heeft hij nog fans, hij is echt helemaal doorgeslagen in zijn beroemdheid is het niet..? =/

    Gelukkig ben ik precies het tegenovergestelde van een fan.
    Hij krijgt van mij nu nog minder respect.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Verwelken schreef:
    Gosh, langzamerhand verlies hij al het respect dat hij had. Alleen zijn blinde diehard fans kunnen dit goedpraten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk dat het advies wat hij van Britney Spears kreeg niet veel helpt :Y)

    Humphries schreef:
    Ik denk dat het advies wat hij van Britney Spears kreeg niet veel helpt :Y)


    Wat voor advies?


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Wat voor advies?

    Justin kreeg advies van Britney zodat hij niet eindigt zoals zij toen, weet niet precies wat ze allemaal gezegd heeft hoor, maar ik hoorde zoiets.

    Humphries schreef:
    (...)
    Justin kreeg advies van Britney zodat hij niet eindigt zoals zij toen, weet niet precies wat ze allemaal gezegd heeft hoor, maar ik hoorde zoiets.


    Ooh, vast een publiciteitsstunt.
    (joehoe)


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ooh, vast een publiciteitsstunt.
    (joehoe)
    Nee hoor. Het is niet bekend wat ze had gezegd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ooh, vast een publiciteitsstunt.
    (joehoe)

    Denk het niet hoor, maarja alles kan :Y)

    Humphries schreef:
    (...)
    Denk het niet hoor, maarja alles kan :Y)


    Hahaha, ik heb geleerd dat je van alles kan verwachten van die mensen :W


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb geleerd dat je van alles kan verwachten van die mensen :W

    Ja, ik geloof ook niet alles hoor (: 9 van de 10 keer zijn ze niet eens waar.

    Humphries schreef:
    (...)
    Ja, ik geloof ook niet alles hoor (: 9 van de 10 keer zijn ze niet eens waar.


    Hahah ja, dat heb je ook.


    -

    Drews schreef:
    Ik kan ook niet ontkennen dat hij veel fouten maakt de laatste tijd, het is alleen wel jammer dat de media nooit vertelt over de goede dingen die hij doet.


    Ik ben totaal geen fan maar hier ben ik het wel mee eens!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Humphries schreef:
    Ik denk dat het advies wat hij van Britney Spears kreeg niet veel helpt :Y)



    Het is officieel dat Britney geen advies aan justin bieber heeft gegeven. Er is überhaupt geen contact tussen deze twee geweest.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 21:54 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oops... I dubbelposted again. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 21:55 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)


    Het is officieel dat Britney geen advies aan justin bieber heeft gegeven. Er is überhaupt geen contact tussen deze twee geweest.

    Heb het ook alleen maar gehoord, maar ik volg de media niet zo heel erg dusja, weet ook niet alles (: