• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Oh Bieber. Je gaat zo hard tegen een muur oplopen. It's just a matter of time.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^Ik vond 'm wel geestig eigenlijk :3.


    i put the fun in funeral

    QueenOfHell schreef:
    Ik begrijp dat ze zo heeft gereageerd. Mijn bericht was ook niet aardig. Excuses daarvoor :c

    Kijk, dit kan ik waarderen.

    Waarom verbaasd het me niet dat er weer eens discussies aan de gang zijn :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^Ik vond 'm wel geestig eigenlijk :3.


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:59 ]

    En ik maar denken dat er een discussie aan de gang was. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Father schreef:
    Waarom verbaasd het me niet dat er weer eens discussies aan de gang zijn :'D

    Omdat Justin Bieber nooit genoemd kan worden zonder dat er een discussie ontstaat.

    Draculea schreef:
    (...)
    Omdat Justin Bieber nooit genoemd kan worden zonder dat er een discussie ontstaat.

    Blijkbaar. Irritante mensen, zowel haters als niet-haters als ook mensen die er ergens tussen in hangen. Alsof die discussies helpen :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 22:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    En ik maar denken dat er een discussie aan de gang was. :C


    Het is een kwestie van tijd en als het zover is:


    Queer zijn is gewoon alles

    Barnabas schreef:
    En ik maar denken dat er een discussie aan de gang was. :C


    Sorreh :C
    Hij reageerde niet toen ik op 'plaats reactie' klikte, so I was like Y U NO WORK en ja.


    i put the fun in funeral

    Iedereen weer terug ontopic. Er worden hier meerdere huisregels overtreden m.b.t. respect en schelden. Ik wil dat iedereen zich hier aan gaat houden.


    Miep

    Remain schreef:
    Holy fuck how did I

    Lijkt me een nieuw record, of niet. :'D

    Donoghue schreef:
    Iedereen weer terug ontopic. Er worden hier meerdere huisregels overtreden m.b.t. respect en schelden. Ik wil dat iedereen zich hier aan gaat houden.

    Oh lol, ik wilde dit topic eigenlijk net gaan melden. Want ik denk toch niet dat hier nog normaal gepraat kan worden, maar okay.

    Draculea schreef:
    (...)
    Lijkt me een nieuw record, of niet. :'D


    Je zou het bijna zeggen 8D

    ot: Ik wil zijn aapje wel. Lijkt me awesome.


    i put the fun in funeral