• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Cairde schreef:
    (...) Daag !! Fijne dag verder nog. Excuses was overbodig. Zou ik toch nooit aannemen. Verstand heb ik al sinds ik geboren ben.


    Dat is ook wel duidelijk, ja. Er word door mensen gezegd wat zij vinden en jij hebt alle recht om te reageren maar de toon waarop. :S


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat is ook wel duidelijk, ja. Er word door mensen gezegd wat zij vinden en jij hebt alle recht om te reageren maar de toon waarop. :S
    Dat bericht gaat over iets heel anders.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zo'n jongen als hem verdrinkt bijna in zijn eigen roem en succes, overigens is het al vaker voor gekomen bij jonge kindersterren (Britney Spears, Amanda Bynes etc) Alleen heeft hij toevallig een fandom van ruim 40 miljoen. Ik neem het hem niet kwalijk, alhoewel bepaalde dingen zoals paparazzi slaan, of op fans spugen naar mijn mening wél te ver gaat.
    We could've all seen this coming:Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Dat van die aap is al oud nieuws, dat RTL Boulevard ineens weer nieuw leven in had geblazen. Dat van die wiet, moet ie' toch lekker zelf weten. Mensen moeten niet zo hypocriet doen, die jongen is ook gewoon 19 en doet dezelfde dingen als jongeren van die leeftijd alleen heeft hij een vergrootglas op zich staan.


    To infinity and beyond •

    sappy schreef:
    Zo'n jongen als hem verdrinkt bijna in zijn eigen roem en succes, overigens is het al vaker voor gekomen bij jonge kindersterren (Britney Spears, Amanda Bynes etc) Alleen heeft hij toevallig een fandom van ruim 40 miljoen. Ik neem het hem niet kwalijk, alhoewel bepaalde dingen zoals paparazzi slaan, of op fans spugen naar mijn mening wél te ver gaat.
    We could've all seen this coming:Y)


    40 Miljoen? Hoe weet jij dat?

    Vivere schreef:
    Dat van die aap is al oud nieuws, dat RTL Boulevard ineens weer nieuw leven in had geblazen. Dat van die wiet, moet ie' toch lekker zelf weten. Mensen moeten niet zo hypocriet doen, die jongen is ook gewoon 19 en doet dezelfde dingen als jongeren van die leeftijd alleen heeft hij een vergrootglas op zich staan.


    Dat het al zo lang geleden is maakt het des te verbazingwekkender dat hij het asiel laat zitten met de rekening... En wat betreft wiet, dat is verboden daar. Dus hij mag het inderdaad zelf weten, alleen hij draait (hopelijk) ook voor de gevolgen op zoals ieder ander.


    quidquid excusatio prandium pro

    Thysia schreef:
    (...)

    40 Miljoen? Hoe weet jij dat?
    Twitter. En dan ook nog degene meetellen die geen twitter hebben dus het zijn er meer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Net als ik denk dat hij niet verder kan zinken, gebeurd het toch.....


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Thysia schreef:
    (...)

    40 Miljoen? Hoe weet jij dat?

    Ik las laatst ergens dat hij op twitter ruim 37 miljoen volgers had, het is eigenlijk een gok c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    sappy schreef:
    Zo'n jongen als hem verdrinkt bijna in zijn eigen roem en succes, overigens is het al vaker voor gekomen bij jonge kindersterren (Britney Spears, Amanda Bynes etc) Alleen heeft hij toevallig een fandom van ruim 40 miljoen. Ik neem het hem niet kwalijk, alhoewel bepaalde dingen zoals paparazzi slaan, of op fans spugen naar mijn mening wél te ver gaat.
    We could've all seen this coming:Y)

    Tja... om eerlijk te zijn zou het mij niets verbazen als hij hetzelfde eindigt als Amanda en Britney. Tenzij hij eens een keer goede begeleiding krijgt. Want spugen op fans, pissen in een schoonmaakemmer en al die dingen is niet bepaald normaal.

    sappy schreef:
    (...)
    Ik las laatst ergens dat hij op twitter ruim 37 miljoen volgers had, het is eigenlijk een gok c:
    Het is nu al opgelopen tot 42 miljoen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okammy schreef:
    (...)

    Dat het al zo lang geleden is maakt het des te verbazingwekkender dat hij het asiel laat zitten met de rekening... En wat betreft wiet, dat is verboden daar. Dus hij mag het inderdaad zelf weten, alleen hij draait (hopelijk) ook voor de gevolgen op zoals ieder ander.


    Ja, harddrugs is hier ook verboden. Gebruiken mensen het? Ja. Dus dat is bullshit, iedereen doet wel eens wat illegaals.
    En wat betreft die rekening, dat snap ik ook niet. Maar hij heeft aangegeven dat ie' gewoon gaat betalen.


    To infinity and beyond •

    Cairde schreef:
    (...)Twitter. En dan ook nog degene meetellen die geen twitter hebben dus het zijn er meer.


    Ik volg hem ook, maar ik ben ook geen fan? Daarbij is meer dan 40% een ghostfollower.

    sappy schreef:
    (...)
    Ik las laatst ergens dat hij op twitter ruim 37 miljoen volgers had, het is eigenlijk een gok c:


    Volgens mij heeft 'ie ondertussen wel meer haha, maar 40% van zijn volgers is fake en daarbij zijn sommige nieteens fan, ik volg hem ook, maar ik ben geen fan, snapje :]

    Vivere schreef:
    (...)

    Ja, harddrugs is hier ook verboden. Gebruiken mensen het? Ja. Dus dat is bullshit, iedereen doet wel eens wat illegaals.
    En wat betreft die rekening, dat snap ik ook niet. Maar hij heeft aangegeven dat ie' gewoon gaat betalen.




    Iedereen die verboden spul in bezit heeft en betrapt wordt ondergaat toch ook hier de gevolgen? Ik vrees dat je je punt iets moet verduidelijken.

    En dan mag ie opschieten: Hij heeft nog maar een weekje blijkbaar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro