• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Dat laatste zag ik net op tv ja haha. Die jongen lijkt echt steeds lager en lager te zinken, net als ik denk dat het niet erger kan :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    lol, worden er ook nog positieve topics over hem aangemaakt?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Draculea schreef:
    (...)
    Als je verder had gelezen en verder had gezocht zou je duidelijk meer infomatie weten. Hij sliep zelf niet in die bus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vraag me af hoeveel mensen hem nu nog gaan verdedigen (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    trololol stiekem vind ik het best wel geinig al deze shit dingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het eerste is niet zo erg. Dat vind je in elke tourbus.

    Maar wat het tweede betreft... die jongen moet is naar zich laten kijken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Gosh, langzamerhand verlies hij al het respect dat hij had. Alleen zijn blinde diehard fans kunnen dit goedpraten.


    -

    Sever schreef:
    Gosh, langzamerhand verlies hij al het respect dat hij had. Alleen zijn blinde diehard fans kunnen dit goedpraten.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    IrishNialler schreef:
    trololol stiekem vind ik het best wel geinig al deze shit dingen.


    You're mean :Y)
    I like that;)


    -

    xiheartharry schreef:
    lol, worden er ook nog positieve topics over hem aangemaakt?


    Tja, er valt de laatste tijd blijkbaar niks positiefs over hem te vertellen 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    fallenbadass schreef:
    Dat laatste zag ik net op tv ja haha. Die jongen lijkt echt steeds lager en lager te zinken, net als ik denk dat het niet erger kan :'D


    dit, helemaal mee eens. like what the fuck? waarom heeft hij nog fans, hij is echt helemaal doorgeslagen in zijn beroemdheid is het niet..? =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Cairde schreef:
    (...)Als je verder had gelezen en verder had gezocht zou je duidelijk meer infomatie weten. Hij sliep zelf niet in die bus.

    Well, excusez-moi.

    Okammy schreef:
    (...)

    Tja, er valt de laatste tijd blijkbaar niks positiefs over hem te vertellen 8D


    Goh! Hoe zou het komen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Helaas, ben ik niet verbaasd na het lezen. Ik bedoel, zoiets hadden we toch al aan kunnen zien komen?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Helaas, ben ik niet verbaasd na het lezen. Ik bedoel, zoiets hadden we toch al aan kunnen zien komen?

    Jep. Ik krijg het idee dat het allemaal naar zijn hoofd stijgt. Hij kan het hele beroemd zijn niet aan.
    Ik wil wel eens zien hoe het met hem gaat over een paar jaar.