• In een van de tourbussen van Justin Bieber zijn zondagavond drugs aangetroffen.
    Bij de grensovergang tussen de Amerikaanse staat Michigan en Canada werd de bus stilgezet. Toen het voertuig met drugshonden werd doorzocht, stuitten de agenten op wiet.
    Volgens TMZ zat Justin zelf niet in de bus. Het lijkt er dan ook op dat degene die de bus bestuurde zich moet verantwoorden voor de drugs.

    Dus omdat meneer Bieber zelf niet aanwezig was, klagen ze de chauffeur maar aan. :'D

    Rekening voor Justin Bieber
    Het is voor tieneridool Justin Bieber een lachertje, maar er ligt in Duitsland een rekening van ruim duizend euro op hem te wachten.
    Het Duitse dierenbescherming heeft de zanger een boete van 1.130,50 euro opgelegd. De reden? De kosten voor zijn kapucijnaapje Mally. Dat meldt het Duitse Bild.
    Het aapje werd in maart door Justin meegenomen, maar daar stak de douane van München een stokje voor. De aap had niet de benodigde papieren en dus moest Biebs het aapje afstaan en kijkt verder niet meer naar het beest om. Inmiddels zijn de kosten enorm opgelopen voor het verblijf van Mally.
    Franz Böhmer van de Duitse dierenbescherming is op z'n zachtst gezegd not amused. "Justin moet het geld betalen. Hij moet opdraaien voor de kosten van de procedure en contact zoeken met de autoriteiten, zodat dit eindelijk kan worden opgelost. Voor zover ik weet heeft Justin geen interesse meer getoond in het dier. We hebben geen contact gehad met hem, dus ik heb geen idee of hij Mally nog wil of niet."
    De rekening moet voor 5 augustus worden betaald.

    Natuurlijk. Jullie lezen iets en het is waar. Ik geloof ook dat er Drugs in zijn tourbus zijn gevonden maar zelf zat hij er niet in.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Blutbad schreef:
    Helaas, ben ik niet verbaasd na het lezen. Ik bedoel, zoiets hadden we toch al aan kunnen zien komen?


    Eigenlijk wel. Hij blow toch al een tijdje, dus hoort het niemand te verbazen.


    -

    Sever schreef:
    (...)

    You're mean :Y)
    I like that;)
    why that?? ahahah het is gewoon grappig van een schattig poedelpoppetje naar een vage gabber naja oke dan moet hij weten maar dan kan hij wel verwachten dat mensen zoals ik hem keihard uitlachen en de topics over JB opzoeken hier op Q om alle discussie's te kunnen volgen zodat ik iets te doen heb en vermaak heb. hij mag er alleen wel popcorn bij serveren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cairde schreef:
    Natuurlijk. Jullie lezen iets en het is waar. Ik geloof ook dat er Drugs in zijn tourbus zijn gevonden maar zelf zat hij er niet in.

    Nja, het gaat er nu gewoon al eigenlijk niet meer om wàt het nieuws over hem verteld, het is gewoon altijd negatief bij hem. Blijkbaar kan hij niets positiefs meer in het nieuws brengen.

    Cairde schreef:
    Natuurlijk. Jullie lezen iets en het is waar. Ik geloof ook dat er Drugs in zijn tourbus zijn gevonden maar zelf zat hij er niet in.


    Kun jij dit nog goedpraten?
    Drugs tot daar aan toe. Maar die rekening?


    Queer zijn is gewoon alles

    Cairde schreef:
    Natuurlijk. Jullie lezen iets en het is waar. Ik geloof ook dat er Drugs in zijn tourbus zijn gevonden maar zelf zat hij er niet in.


    Op het moment zat hij er niet in. Dat zegt ook iets.


    -

    Cairde schreef:
    Natuurlijk. Jullie lezen iets en het is waar. Ik geloof ook dat er Drugs in zijn tourbus zijn gevonden maar zelf zat hij er niet in.


    Maar dan vraag ik mij toch af hoe die wiet in zijn tourbus komt aangezien het niet uit de lucht komt vallen. Als het niet van hem is, dan zou ik als ik hem was wel af vragen wie dat in de tourbus heeft gelegd. Want door dat soort dingen ontstaan geruchten dankzij de media.

    Het is niet dat hij pas net bekend is dus hij zou toch moeten weten hoe het werkt met de media.


    Physics is awesome

    Draculea schreef:
    (...)
    Nja, het gaat er nu gewoon al eigenlijk niet meer om wàt het nieuws over hem verteld, het is gewoon altijd negatief bij hem. Blijkbaar kan hij niets positiefs meer in het nieuws brengen.
    Dit nieuws gaat niet over hem. Het enige wat hij er mee te maken heeft is omdat er een grote foto op die tourbus staat van hem


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sever schreef:
    (...)

    Op het moment zat hij er niet in. Dat zegt ook iets.
    Hij slaapt niet in die bus!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okammy schreef:
    Tja, er valt de laatste tijd blijkbaar niks positiefs over hem te vertellen 8D

    Er is vast wel ergens iets te vinden..
    Alleen worden de slechte dingen meer in het licht gezet.
    It's okay if you disagree, this is what I think.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:57 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Cairde schreef:
    (...) Dit nieuws gaat niet over hem. Het enige wat hij er mee te maken heeft is omdat er een grote foto op die tourbus staat van hem

    Het is gerelateerd aan hem. En buiten dat gaat dit topic niet enkel over die bus maar ook over het feit dat hij die aap gewoon gedumpt heeft.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Kun jij dit nog goedpraten?
    Drugs tot daar aan toe. Maar die rekening?
    Die rekening? Rekeningen betaal je gewoon?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Blutbad schreef:
    (...)

    Maar dan vraag ik mij toch af hoe die wiet in zijn tourbus komt aangezien het niet uit de lucht komt vallen. Als het niet van hem is, dan zou ik als ik hem was wel af vragen wie dat in de tourbus heeft gelegd. Want door dat soort dingen ontstaan geruchten dankzij de media.

    Het is niet dat hij pas net bekend is dus hij zou toch moeten weten hoe het werkt met de media.
    Hij slaapt niet in die bus!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Draculea schreef:
    (...)
    Het is gerelateerd aan hem. En buiten dat gaat dit topic niet enkel over die bus maar ook over het feit dat hij die aap gewoon gedumpt heeft.
    Technisch gezien is hij gewoon afgeakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kan ook niet ontkennen dat hij veel fouten maakt de laatste tijd, het is alleen wel jammer dat de media nooit vertelt over de goede dingen die hij doet.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:01 ]


    The universal language of art.