• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    Destined schreef:
    (...)

    Dat mag jij vinden, maar misschien kun je beter oordelen over iemand wanneer je de volledige essentie van iemand doorhebt en niet gelijk om alles wat jou een klein beetje tegen zit roepen dat dat persoon kinderachtig is. Begin eens met beargumenteren en na te denken, wat een reden kan zijn. Alleen een conclusie is meer voor mensen die niet slim genoeg zijn om verder na te denken.
    laten we beginnen met het feit dat jij het laatste woord wilt hebben, deed ik ook heel lang toen ik nog een ubertje was =). dan trek jij zelf ook conclusies met betrekking tot usernames.
    Het lijkt alsof je hier echt bezig bent met het bloed onder ieders nagels vandaan te zuigen, en wanneer mensen je vragen te stoppen ga je door (weer een kinderlijke actie). moet ik nog even doorgaan of heb ik mijzelf genoeg onderbouwd?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    On-topic graag


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Player schreef:
    (...)

    Nou gevoelens niet echt meer. Ik kan wel zeggen dat ik zegmaar nu eigk bijna helemaal over hem heen ben,

    nee klopt ik had eerst ook voor gekozen om geen contact meer met hem te hebben ofja zelf conract op te zoeken. Maar toch eerlijk is het wel soms fijn dat ie me appt en dat vind ik ook niet erg. Alleen het feit dat ie zijn losbannige leven gaat vertellen vind ik raar

    Zeg hem dat je dit irritant vind, als je het niet leuk vind en dat je zoiets echt niet van hem hoeft te weten - om de simpelste reden dat hij je ex is. Alsof je zoiets van je ex zou willen weten? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Zeg hem dat je dit irritant vind, als je het niet leuk vind en dat je zoiets echt niet van hem hoeft te weten - om de simpelste reden dat hij je ex is. Alsof je zoiets van je ex zou willen weten? :/


    amen to this ^ (: en als hij toch blijft doorgaan is t echt n egoïstische klootzak die je beter kan verwijderen ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Player schreef:
    (...)

    heb ik al gedaan, dan krijg ik het antwoord 'Ja weet ik niet, gewoon'
    Schiet ook niet echt iets mee op.

    oh tsja, jongens, altijd zo duidelijk. Irritant, nouja, blokkeren dan maar.. Lastig hoor dat hij zo doet


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Te weinig seks / aandacht gebrek


    Alleen maar tranen van geluk

    Kenway schreef:
    (...)
    oh tsja, jongens, altijd zo duidelijk. Irritant, nouja, blokkeren dan maar.. Lastig hoor dat hij zo doet

    Wij vinden juist dat meisjes vaak vet onduidelijk zijn :'D Maar goed, die kerel is inderdaad echt vaag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    To infinity and beyond •

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    This.


    they come, they go

    Wat een lul!
    Maar je hebt gelijk, jongens zijn inderdaad rare wezens en ik moet voorlopig ook niets meer van ze hebben. Ik heb het ook gehad met die freaks. Maar weetje, ergens op de wereld loopt er voor alle meiden wel een mr. Right rond. ;)
    Daar geloof ik echt in.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom blokkeer je hem dan niet gewoon? denk er verder niet aan en vergeet het ^^ dan valt het je ook niet lastig..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:30 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Wat een lul zeg. :'D Waarschijnlijk is hij nog niet half zo stoer als hij zich voordoet, trouwens.


    ars moriendi

    Block him. As easy as that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Puzzel schreef:
    Volgens mij probeert hij je jaloers te maken...
    Hij is er niet ondoorzichtig in ;P


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Van jongens valt niets te snappen.
    Maar ze zijn wel lief, als je niet hartje vriendje zijn zeg maar.
    Ik heb ook een vriendje maar ben niet verlieft op hem hij ook niet op mij..
    MAar jongens die dat doen zijn raar en denken dat ze leuk zijn.
    Ik denk dat hij jou pijn wilt doen.


    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden..