• weetje hoe lullig weete jullie nog da ik echte uggs ging kope?
    gistere was ik in de v&d met men ma en wat blijkt
    de leveransier had ze niet geleverd omdat de v&d ze te goed koop had gezet dus het mocht niet meer.
    ik was niet de enige die daar aan kwam voor de uggs.
    ik vind het onwijs dom als je ze toch niet gaat verkopen zet je ze toch niet in een reclame folder?
    ze hebbe wel meer dan 20 mense teleurgesteld.


    ze moge van mij de mazzele krijgen.

    (cat)


    =

    Tja, ik had je meteen al kunnen vertellen dat dit zou kunnen gebeuren. De V&D verkoopt toch neptroep. Die allstars vorig jaar of twee jaar geleden waren ook hartstikke nep en dat wist het personeel..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dit was niet omda ze nep ware maar de leveransier van Uggs vond ze te goed koop.


    =

    trust me, niet alleen 20 mensen bij jullie in de winkel, maar in heel NL zijn ze niet verkocht, ga er maar van uit dat er honderden mensen zijn teleurgesteld. Blijft ruk, maar aan het eind kan de V&D er nog weinig aan doen als de leverancier medewerking weigert.

    Hel schreef:
    trust me, niet alleen 20 mensen bij jullie in de winkel, maar in heel NL zijn ze niet verkocht, ga er maar van uit dat er honderden mensen zijn teleurgesteld. Blijft ruk, maar aan het eind kan de V&D er nog weinig aan doen als de leverancier medewerking weigert.


    dan is dat toch dom omdat dan in de folder te drukken ? x''D


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    dan is dat toch dom omdat dan in de folder te drukken ? x''D


    Ja, maar de V&D overlegd niet met de leveranciers wat ze in de winkel gaan verkopen. Ze hebben het normaal te leveren wat er besteld wordt door de V&D, als ze dit weigeren omdat het bedrijf het inderdaad ook in de folder leest valt er niet veel aan te veranderen...

    Voiceless schreef:
    Tja, ik had je meteen al kunnen vertellen dat dit zou kunnen gebeuren. De V&D verkoopt toch neptroep. Die allstars vorig jaar of twee jaar geleden waren ook hartstikke nep en dat wist het personeel..

    Haalt me de woorden uit de mond.

    Vind ik ook niet kunnen ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik mocht ze ook!!!!!!!! maar ik durfde het stiekem niet, vanwege dat gedoe met die all-stars...


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Eh.. het stond in de krant hoor, dat ze er niet waren. Dus je zou het kunnen weten. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    Eh.. het stond in de krant hoor, dat ze er niet waren. Dus je zou het kunnen weten. :')


    niet iedereen koopt een krant.


    =

    Dat zuigt wel, maarja. Ik heb nep-uggs, wat boeit het nu of ze echt zijn of niet ? De echte gaan misschien langer mee maar dan nog, ik koop 5 paar nep-uggs voor de prijs waar jij echte uggs mee koopt. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Schattie, geloof me: echte Uggs zijn niet te krijgen voor onder de 180 euro, de lange dan. Als het echte zijn hebben de mensen van Ugg Australia zelf een prijs afgesproken met de leveranciers.


    It's time to be happy again.

    Dat is wel super k**...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ugg's zijn toch lelijk ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dat is echt balen zeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.