• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    Destined schreef:
    Niet een beetje vreemd en hypocriet om hem een player te noemen, terwijl jouw username player is en dat jij eigenlijk net hetzelfde hebt gedaan als hij, zoals je beschrijft? Maar ja,, dat is wss niet het punt.

    Maar ik zou je verklaring geven waarom hij dat doet. Omdat hij een jongen is! Er zijn namelijk een heleboel jongens in dit land die niet altijd even laten we zeggen moreel zijn. Ze proberen te pronken met domme dingen die ze doen, geven geen fuck om gevoelens en omdat jij je ex bent en hij je wss terug wilt,, laat meneer je even zien wat hij allemaal voor elkaar heeft gekregen, in de hoop dat jij onder de indruk raakt. Alles goed komt en iedereen nog lang en gelukkig leeft. Het enige probleem is, dat jongens denken dat zo'n dom plan ook egt lukt, maar ja, dat is een ander verhaal. Dus beslis voor jezelf of je hem nog wilt of niet en wil je hem niet meer, blokkeren en nooit meer iets van horen. Zo simpel is dat.

    Wtf heeft haar username daarmee te maken? -.-
    Oh jezus, soms denk ik echt dat jij van planeet Achterlijk komt. Die opmerkingen van jou zijn gewoon echt zo dom. .____.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wtf heeft haar username daarmee te maken? -.-
    Oh jezus, soms denk ik echt dat jij van planeet Achterlijk komt. Die opmerkingen van jou zijn gewoon echt zo dom. .____.


    Jaaa want dit is zo'n intelligente opmerking van jou :8
    En als je even verder zou lezen dan las je de magische zin: "Maar ja,, dat is wss niet het punt." :O
    Zou die zin heel misschien betekenen dat die opmerking over haar username wss niet het punt was?

    Ik maakte die opmerking vanwege het feit dat ze haar ex een player noemt en haar username player is.
    Zie je de connectie? Player & Player, dat lijkt op elkaar hè :O

    Ben altijd blij dat jij van die slimme opmerkingen plaatst om balans te houden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaa want dit is zo'n intelligente opmerking van jou :8
    En als je even verder zou lezen dan las je de magische zin: "Maar ja,, dat is wss niet het punt." :O
    Zou die zin heel misschien betekenen dat die opmerking over haar username wss niet het punt was?

    Ik maakte die opmerking vanwege het feit dat ze haar ex een player noemt en haar username player is.
    Zie je de connectie? Player & Player, dat lijkt op elkaar hè :O

    Ben altijd blij dat jij van die slimme opmerkingen plaatst om balans te houden :P


    Jij moet serieus stoppen met altijd de betweter uit te hangen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wtf heeft haar username daarmee te maken? -.-
    Oh jezus, soms denk ik echt dat jij van planeet Achterlijk komt. Die opmerkingen van jou zijn gewoon echt zo dom. .____.
    ding ding ding, round one.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pompeji schreef:
    (...)

    Jij moet serieus stoppen met altijd de betweter uit te hangen.


    Dan kan ik mijn vele fans toch niet aandoen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dan kan ik mijn vele fans toch niet aandoen :P
    oh serieus... wil je echt dat het escaleert? hoe oud ben je 12....?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Destined schreef:
    (...)

    Dan kan ik mijn vele fans toch niet aandoen :P


    Welke fans? Wie zichzelf aangesproken voelt, laat iets weten.
    Oh, niemand? Dacht ik al.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaa want dit is zo'n intelligente opmerking van jou :8
    En als je even verder zou lezen dan las je de magische zin: "Maar ja,, dat is wss niet het punt." :O
    Zou die zin heel misschien betekenen dat die opmerking over haar username wss niet het punt was?

    Ik maakte die opmerking vanwege het feit dat ze haar ex een player noemt en haar username player is.
    Zie je de connectie? Player & Player, dat lijkt op elkaar hè :O

    Ben altijd blij dat jij van die slimme opmerkingen plaatst om balans te houden :P


    Misschien slaat der username wel op die ex? Nobody knows.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ravensmoon schreef:
    (...)oh serieus... wil je echt dat het escaleert? hoe oud ben je 12....?


    Daar geef ik niet bepaald veel om en zij begonnen. :P
    En ik ben oud genoeg om in te zien dat het bewust noemen van een lage leeftijd om aan te geven dat je dit kinderachtig vind, niet egt wat je zegt effectief is. Want het is kinderachtiger wat jullie doe dan ik doe, als je tenminste door hebt wat ik doe. Dus als je het niet erg vindt, laat ik de tweede vraag voor wat het is.

    ps. één tegelijk!
    Kan niet op alles reageren, hoewel ik weet dat jullie dat natuurlijk wel graag willen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 17:14 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Waarom heb je je ex überhaupt op whatsapp?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ravensmoon schreef:
    (...)oh serieus... wil je echt dat het escaleert? hoe oud ben je 12....?

    *kijkt op zijn profiel* Hij is 19... Oo

    OT: Blokkeer die jongen en ga verder met je leven. Schenk hem gewoon geen aandacht meer, misschien ziet hij het licht en houdt hij vanzelf op.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Destined schreef:
    (...)

    Daar geef ik niet bepaald veel om en zij begonnen. :P
    En ik ben oud genoeg om in te zien dat het bewust noemen van een lage leeftijd om aan te geven dat je dit kinderachtig vind, niet egt wat je zegt effectief is. Want het is kinderachtiger wat jullie doe dan ik doe, als je tenminste door hebt wat ik doe. Dus als je het niet erg vindt, laat ik de tweede vraag voor wat het is.

    ps. één tegelijk!
    Kan niet op alles reageren, hoewel ik weet dat jullie dat natuurlijk wel graag willen.


    *Echt.

    Destined schreef:
    (...)

    Daar geef ik niet bepaald veel om en zij begonnen. :P
    En ik ben oud genoeg om in te zien dat het bewust noemen van een lage leeftijd om aan te geven dat je dit kinderachtig vind, niet egt wat je zegt effectief is. Want het is kinderachtiger wat jullie doe dan ik doe, als je tenminste door hebt wat ik doe. Dus als je het niet erg vindt, laat ik de tweede vraag voor wat het is.

    ps. één tegelijk!
    Kan niet op alles reageren, hoewel ik weet dat jullie dat natuurlijk wel graag willen.
    you know what dont feed the troll...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Destined schreef:
    Niet een beetje vreemd en hypocriet om hem een player te noemen, terwijl jouw username player is en dat jij eigenlijk net hetzelfde hebt gedaan als hij, zoals je beschrijft? Maar ja,, dat is wss niet het punt.

    Maar ik zou je verklaring geven waarom hij dat doet. Omdat hij een jongen is! Er zijn namelijk een heleboel jongens in dit land die niet altijd even laten we zeggen moreel zijn. Ze proberen te pronken met domme dingen die ze doen, geven geen fuck om gevoelens en omdat jij je ex bent en hij je wss terug wilt,, laat meneer je even zien wat hij allemaal voor elkaar heeft gekregen, in de hoop dat jij onder de indruk raakt. Alles goed komt en iedereen nog lang en gelukkig leeft. Het enige probleem is, dat jongens denken dat zo'n dom plan ook egt lukt, maar ja, dat is een ander verhaal. Dus beslis voor jezelf of je hem nog wilt of niet en wil je hem niet meer, blokkeren en nooit meer iets van horen. Zo simpel is dat.

    Misschien heet één van haar favoriete liedjes Player en heeft ze daarom die username gekozen. Je weet maar nooit.

    OT: Ik zou zeggen negeren, maar om eerlijk te zijn heb ik er totaal geen verstand van dit soort situaties. Ik heb geen exen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Misschien heet één van haar favoriete liedjes Player en heeft ze daarom die username gekozen. Je weet maar nooit.

    OT: Ik zou zeggen negeren, maar om eerlijk te zijn heb ik er totaal geen verstand van dit soort situaties. Ik heb geen exen.


    Het gaat me niet bepaald om wat voor interpretatie het woord player voor haar heeft of kan hebben, maar meer om het feit dat ze iemand beschuldigd van het feit dat die player is, terwijl je zelf een username hebt genaamd player. Dat is net zoiets als tegen iemand roepen dat die een player is, terwijl je zelf player heet. Ik vind dat ironisch en ik heb het recht om dat te vinden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.