• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    Misschien wil die je jaloers maken (doeg)


    I'm a girl in the world

    Hij is jaloers, denk ik, maar door zo te handelen, is hij een complete lul. Gewoon blokken en verwijderen die handel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoals velen al zeggen: blokkeren, verwijderen. Hij is gwn een lul, hij probeert je jaloers te maken. :s


    Smile :)

    Theodora schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.

    Theodora schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.

    this, I think..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio