• Uhu, klopt. Ik ben niet heel origineel bij het kopje Story problemen, maar zoals vele zoek ik iemand om samen mee een story te schrijven.
    Dit is de story waar ik een co-writer op zoek;


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Haar beste vriendin, Danielle Ruit, had iets voor haar te verbergen. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Als je interesse hebt, stuur ik je een pb met informatie, maar je moet wel dit korte lijstje invullen;
    Heb je meerdere OP's & Fantasy stories geschreven?
    Hoeveel stories heb jij online staan?
    Heb jij heel vaak een writersblock?
    Een stukje van je schrijfstijl, zodat ik die kan bewonderen:
    Een kort idee wat je met de story wil doen:

    Thank you :')


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:15 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Psssh, nobody?


    Some people are art and do art at the same time

    - Shiiit, kan toch niet. Want ga opeens toch op vakantie :3 -

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 18:48 ]

    Ik niet, ik werk al met teveel samen. :'D
    Sorry! Maar ik blijf wel een trouwe lezer! (A)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Ik niet, ik werk al met teveel samen. :'D
    Sorry! Maar ik blijf wel een trouwe lezer! (A)

    Niet erg Yolaatje. Aw, dat is lief van je (A)


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Niet erg Yolaatje. Aw, dat is lief van je (A)


    Alleen als je echt niemand vinden kunt meld ik me wel aan. (:
    Hoewel ik nog nooit echt fantasy geschreven heb.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verder niemand? Ik wil natuurlijk wel een keus maken.. ;[


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zeker wel interesse , er zijn echt veel te veel 1D verhalen en veels te weinig fantasy !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Ik heb zeker wel interesse , er zijn echt veel te veel 1D verhalen en veels te weinig fantasy !

    Leuk, wil je het lijstje invullen? :')


    Some people are art and do art at the same time

    oei, ik heb zelf momenteel een beetje teveel storys die ik moet onderhouden :(
    Ik heb anders wel het lijstje ingevuld ;)


    -

    Heb je meerdere OP's & Fantasy stories geschreven? Ja ik ben vroeger een keer met een begonnen samen met een co-writer maar we zijn er niet meer mee doorgegaan. Mijn andere story's zijn allemaal fanfiction . En ik ben ooknog fanfiction staan op een engelse site.
    Hoeveel stories heb jij online staan? eeh... Genoeg hahah , en niet alleen op deze site.
    Heb jij heel vaak een writersblock? Ligt er maar aan waar ik over schrijf. Als ik helemaal in het idee zit bijna niet , en ik doe genoeg dingen die mijn creativiteit beter maken haha (:
    Een stukje van je schrijfstijl, zodat ik die kan bewonderen:
    De zachte noorderwind blies door haar honingblonde haar terwijl ze naar de lucht aan het staren was. Cynthia zat samen met haar goede vriendin op een leeg grasveld in een parkje. Er was een rustige stilte, en beide zaten ze in hun eigen gedachte. Cynthia voelde zich helemaal zen. Nog nooit was ze zo een met de natuur en gingen haar gedachten zo diep. De sterrenhemel boven hun was prachtig, Cynthia bleef er maar naar staren en vroeg zich af wat er allemaal zou zijn daar. Er was maar 4% van de ruimte bekend voor onze mensheid. Zou er meer zijn ? Zouden er buitenaardse wezens bestaan , en zouden die wezens van het bestaan van de mensheid afweten? Een ding wist Cynthia zeker , die hasjjoint ging ze vaker roken want ze was nog nooit zo rustig geweest met zo'n fijn gevoel. [ ik heb dit stukje even uit mijn duim gezogen haha (; ]
    Een kort idee wat je met de story wil doen:
    Ik lees eerst even de laatste 2 hoofdstukken af , maar deze vraag kan ik nu nog niet beantwoorden , zoiets moet je toch met z'n tween overleggen ofniet ? (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Heb je meerdere OP's & Fantasy stories geschreven? Ja ik ben vroeger een keer met een begonnen samen met een co-writer maar we zijn er niet meer mee doorgegaan. Mijn andere story's zijn allemaal fanfiction . En ik ben ooknog fanfiction staan op een engelse site.
    Hoeveel stories heb jij online staan? eeh... Genoeg hahah , en niet alleen op deze site.
    Heb jij heel vaak een writersblock? Ligt er maar aan waar ik over schrijf. Als ik helemaal in het idee zit bijna niet , en ik doe genoeg dingen die mijn creativiteit beter maken haha (:
    Een stukje van je schrijfstijl, zodat ik die kan bewonderen:
    De zachte noorderwind blies door haar honingblonde haar terwijl ze naar de lucht aan het staren was. Cynthia zat samen met haar goede vriendin op een leeg grasveld in een parkje. Er was een rustige stilte, en beide zaten ze in hun eigen gedachte. Cynthia voelde zich helemaal zen. Nog nooit was ze zo een met de natuur en gingen haar gedachten zo diep. De sterrenhemel boven hun was prachtig, Cynthia bleef er maar naar staren en vroeg zich af wat er allemaal zou zijn daar. Er was maar 4% van de ruimte bekend voor onze mensheid. Zou er meer zijn ? Zouden er buitenaardse wezens bestaan , en zouden die wezens van het bestaan van de mensheid afweten? Een ding wist Cynthia zeker , die hasjjoint ging ze vaker roken want ze was nog nooit zo rustig geweest met zo'n fijn gevoel. [ ik heb dit stukje even uit mijn duim gezogen haha (; ]
    Een kort idee wat je met de story wil doen:
    Ik lees eerst even de laatste 2 hoofdstukken af , maar deze vraag kan ik nu nog niet beantwoorden , zoiets moet je toch met z'n tween overleggen ofniet ? (:

    Leuk en well, maar zou je de gehele story willen lezen en niet de laatste twee hoofdstukken, daar kom je een hoop verder mee.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Leuk en well, maar zou je de gehele story willen lezen en niet de laatste twee hoofdstukken, daar kom je een hoop verder mee.


    Misschien zijn die laatste twee hoofdstukken de enigste die ze nog lezen moet :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hahah jaa idd .. die moet ik nog aflezen ;)


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Haha, oké, niet erg dan ^^


    Some people are art and do art at the same time

    hahah ik ben klaar met lezen !


    Smart has the plans , stupid has the stories.