• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    @destined

    ten 1e ik ben geen player, die username heb ik jaartje geleden ofsow gekozen en die gaat niet eens over mezelf. En nee ik doe niet hetzelfde als hem, ik heb 1 jongen gezoend op vakantie en daar had ik zelfs al spijt van & hij zoent er 3 elke dag.

    Maar het 2e deel van je verhaal vind ik wel goed, of hij me teeug wil denk het niet. Ik kan hem wel blokken maar weet niet ofdat ik da wel zou moeten doen. Hij valt me niet persee lastig maar snap niet waarom ie dat aan mij verteld. Ook is ie een vriend van een vriendin van mij.


    <3

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat me niet bepaald om wat voor interpretatie het woord player voor haar heeft of kan hebben, maar meer om het feit dat ze iemand beschuldigd van het feit dat die player is, terwijl je zelf een username hebt genaamd player. Dat is net zoiets als tegen iemand roepen dat die een player is, terwijl je zelf player heet. Ik vind dat ironisch en ik heb het recht om dat te vinden.


    Ik heb een vraagje. Niet aanvallend bedoeld, ik wil het gewoon 'ns weten.
    Voel jij je nu beter? Nu je doordramt, om je menig bij ons in ons hoofd te stampen? We hebben allemaal het recht onze menig te hebben, en wij hoeven de jouwe geen 4x te horen. 1x is zelfs teveel, omdat je het zo betweterig zegt.
    Die opmerking kan best kwetsend zijn, want onrechtstreeks noem jij haar nu player.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat me niet bepaald om wat voor interpretatie het woord player voor haar heeft of kan hebben, maar meer om het feit dat ze iemand beschuldigd van het feit dat die player is, terwijl je zelf een username hebt genaamd player. Dat is net zoiets als tegen iemand roepen dat die een player is, terwijl je zelf player heet. Ik vind dat ironisch en ik heb het recht om dat te vinden.
    ik vind dat zo stomme gedachte gang. Had ze dan maar niet haar probleem moeten delen omdat ze toevallig player heet, kom op zeg....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    DIXONCIDER schreef:
    Waarom heb je je ex überhaupt op whatsapp?


    uhm ja we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan (zouden eerst vrienden blijven) en had zijn nummer alles verwijderd maar appt me af en toe.


    <3

    Pompeji schreef:
    (...)

    Ik heb een vraagje. Niet aanvallend bedoeld, ik wil het gewoon 'ns weten.
    Voel jij je nu beter? Nu je doordramt, om je menig bij ons in ons hoofd te stampen? We hebben allemaal het recht onze menig te hebben, en wij hoeven de jouwe geen 4x te horen. 1x is zelfs teveel, omdat je het zo betweterig zegt.
    Die opmerking kan best kwetsend zijn, want onrechtstreeks noem jij haar nu player.

    Juist gesproken, Fren!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat me niet bepaald om wat voor interpretatie het woord player voor haar heeft of kan hebben, maar meer om het feit dat ze iemand beschuldigd van het feit dat die player is, terwijl je zelf een username hebt genaamd player. Dat is net zoiets als tegen iemand roepen dat die een player is, terwijl je zelf player heet. Ik vind dat ironisch en ik heb het recht om dat te vinden.


    Ik zie wat je bedoeld, maar dan had je het toch iets anders moeten verwoorden als je het niet zo kwaad bedoelde. Want zoals jij het had gezegd kwam 't nogal judgemental en aanvallend over, vond ik zelf.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pompeji schreef:
    (...)

    Ik heb een vraagje. Niet aanvallend bedoeld, ik wil het gewoon 'ns weten.
    Voel jij je nu beter? Nu je doordramt, om je menig bij ons in ons hoofd te stampen? We hebben allemaal het recht onze menig te hebben, en wij hoeven de jouwe geen 4x te horen. 1x is zelfs teveel, omdat je het zo betweterig zegt.
    Die opmerking kan best kwetsend zijn, want onrechtstreeks noem jij haar nu player.


    Dat vind ik nogal een vrije interpretatie van wat ik zeg.
    Mijn punt is alleen dat het vrij ironisch is dat ze iemand een player noemt, terwijl haar username player is.
    Dat jij daar gelijk de conclusie aan verbindt dat ik heb gezegd dat ze een player is, dat hou ik voor jouw rekening, want zo ver zou ik ook nog niet willen gaan of kunnen gaan. Ik ken haar namelijk niet en kan drm niet over haar oordelen.

    En ja, ik voel me best goed ja,
    Fijn dat je het vraagt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat vind ik nogal een vrije interpretatie van wat ik zeg.
    Mijn punt is alleen dat het vrij ironisch is dat ze iemand een player noemt, terwijl haar username player is.
    Dat jij daar gelijk de conclusie aan verbindt dat ik heb gezegd dat ze een player is, dat hou ik voor jouw rekening, want zo ver zou ik ook nog niet willen gaan of kunnen gaan. Ik ken haar namelijk niet en kan drm niet over haar oordelen.

    En ja, ik voel me best goed ja,
    Fijn dat je het vraagt :)


    Ik heb niet naar je dag gevraagd, want dat boeit me echt geen zak.
    Wat ik je heb gevraagd is of je je beter voelt nadat je ons heb geënerveerd met je betweterig gedrag, wat je trouwens alleen een slechte reputatie bezorgt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Destined schreef:
    (...)

    Dat vind ik nogal een vrije interpretatie van wat ik zeg.
    Mijn punt is alleen dat het vrij ironisch is dat ze iemand een player noemt, terwijl haar username player is.
    Dat jij daar gelijk de conclusie aan verbindt dat ik heb gezegd dat ze een player is, dat hou ik voor jouw rekening, want zo ver zou ik ook nog niet willen gaan of kunnen gaan. Ik ken haar namelijk niet en kan drm niet over haar oordelen.

    En ja, ik voel me best goed ja,
    Fijn dat je het vraagt :)
    je bent maar 2 jaartjes jonger dan ik maar god, wat ben jij kinderachtig, lekker blijven zuigen gozer jij komt er wel in het leven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hij is gewoon een klootzak , I think ..
    Ik heb geen ervaring met moeilijk doenende exen , dus verder kan ik je eigenlijk niet helpen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat me niet bepaald om wat voor interpretatie het woord player voor haar heeft of kan hebben, maar meer om het feit dat ze iemand beschuldigd van het feit dat die player is, terwijl je zelf een username hebt genaamd player. Dat is net zoiets als tegen iemand roepen dat die een player is, terwijl je zelf player heet. Ik vind dat ironisch en ik heb het recht om dat te vinden.


    tuurlijk je mag denken wat je wilt iedereen zijn eigen mening

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 17:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Player schreef:
    (...)

    uhm ja we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan (zouden eerst vrienden blijven) en had zijn nummer alles verwijderd maar appt me af en toe.


    Hij heeft jou nummer dus nog wel. Ik denk nog steeds dat hij jaloers is.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Volgens mij probeert hij je jaloers te maken...
    Hij is er niet ondoorzichtig in ;P


    Tijd voor koffie.

    Misschien kan je in real life op hem afstappen en het dan vragen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    ©1998