• Omygawd ik onderwierp mijn broer aan de pottermore sortinghat en hij blijkt een ravenclaw te zijn, ik was echt van "Dat kan niet!O_o" hij raakt nooit ook maar een boek aan en nou ja hij doet momenteel na twee keer een heel jaar compleet verschillende hbo's gedaan te hebben te hebben geen opleiding en omy, ik ben zo verrast.o_o

    Hebben jullie je broers of zussen ooit aan de pottermore sortinghat onderworpen?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nope


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Nope


    Doe het, het is leuk en verrassend.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Neh, mijn broertje is toch alleen maar aan het gamen/scripten en weet ik veel wat een zestienjarige jongen nog meer doet achter z'n pc.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dorian schreef:
    Neh, mijn broertje is toch alleen maar aan het gamen/scripten en weet ik veel wat een zestienjarige veertienjarige jongen nog meer doet achter z'n pc.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb zelf niet eens pottermore, en mijn broer en zussen zijn iets te oud voor dat :Y)

    Hoort dit trouwens niet in het subforum 'Harry Potter'?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:04 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vertrouw Pottermore niet met sorteren.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ook de Sorteerhoed maakt wel eens fouten of ziet een ware aard beter dan wij :xd


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae schreef:
    Ook de Sorteerhoed maakt wel eens fouten of ziet een ware aard beter dan wij :xd


    De sorteerhoed maakt geen fouten!

    Maar dat heb ik nog niet gedaan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hoe kom je bij de soorteerhoed dan? Ik ben slecht in Engels en snap er bijna niks van.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mn zusje XD Hufflepuff XD Zelf zit ik in Slytherin en Gryffindor (ja, wilde kijken of het klopte), maar ik ben meer Slytherin en ik mag Hufflepuff sws niet!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Mn zusje XD Hufflepuff XD Zelf zit ik in Slytherin en Gryffindor (ja, wilde kijken of het klopte), maar ik ben meer Slytherin en ik mag Hufflepuff sws niet!


    He, ik ben een Hufflepuff maar je moet ons niet allemaal over een kam scheren.=o


    You were born original, don't die as a copy.

    Enig kind :Y)
    Slytherin & Gryffindor btw. Deed de test 2 keer, paar maanden na elkaar :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dorian schreef:
    Neh, mijn broertje is toch alleen maar aan het gamen/scripten en weet ik veel wat een zestienjarige jongen nog meer doet achter z'n pc.
    Script hij dan toevallig games of gewoon websites etc?


    I live for the applause, you will die for it.

    Butera schreef:
    Hoe kom je bij de soorteerhoed dan? Ik ben slecht in Engels en snap er bijna niks van.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb ook 2 keer die test gedaan, 1 keer als Beta-user & een andere keer toen hij voor iedereen open was; Beide keren Slytherin. ;D
    Mn zusje is zelf niet zo'n heel groot fan van Harry Potter en ik zie haar niet meer, so, dat kan ik dus niet doen. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''