• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    Hij wilt gewoon patserig doen, denk ik, zo van; 'kijk mij, ik ga verder met mijn leven ik ben cool want ik heb andere meisjes dan jij.'

    Met andere woorden, wat een zak. Gewoon geen aandacht meer geven. (:


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Mijn eerste ex had op de dag dat het uitging alweer een ander (dat zei hij tenminste)

    Maar jou ex is ook een rare zeg, waarschijnlijk probeert hij je gewoon jaloers te maken

    Pompeji schreef:
    (...)

    Ik heb niet naar je dag gevraagd, want dat boeit me echt geen zak.
    Wat ik je heb gevraagd is of je je beter voelt nadat je ons heb geënerveerd met je betweterig gedrag, wat je trouwens alleen een slechte reputatie bezorgt.


    Jaa, ik voel me er dus best goed over... dat zei ik net.
    En misschien had je het al door, dat hoop ik althans, maar ik geef niet zoveel om mijn reputatie.
    Ik heb namelijk een mening over iedereen en iedereen mag ook een mening hebben over mij, ik slaap er geen nacht minder om. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ravensmoon schreef:
    (...) je bent maar 2 jaartjes jonger dan ik maar god, wat ben jij kinderachtig, lekker blijven zuigen gozer jij komt er wel in het leven.


    Dat mag jij vinden, maar misschien kun je beter oordelen over iemand wanneer je de volledige essentie van iemand doorhebt en niet gelijk om alles wat jou een klein beetje tegen zit roepen dat dat persoon kinderachtig is. Begin eens met beargumenteren en na te denken, wat een reden kan zijn. Alleen een conclusie is meer voor mensen die niet slim genoeg zijn om verder na te denken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.

    Precies, dit. Wat Gatsby zegt.

    En waarom praat je eigenlijk nog met je ex als hij zo doet? Heb je misschien nog gevoelens voor hem? Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet aanvallend, maar als mijn ex zo bij mij zou doen had ik allang niet meer met hem gesproken. Ik had zoiezo niet meer met mijn ex gesproken nadat het uitging, dat kan ik niet aan en dan zie ik hem ook meteen anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat mag jij vinden, maar misschien kun je beter oordelen over iemand wanneer je de volledige essentie van iemand doorhebt en niet gelijk om alles wat jou een klein beetje tegen zit roepen dat dat persoon kinderachtig is. Begin eens met beargumenteren en na te denken, wat een reden kan zijn. Alleen een conclusie is meer voor mensen die niet slim genoeg zijn om verder na te denken.

    Als jij dat ook eens doet, zijn we allemaal blij.
    En eerlijk gezegd ken ik jou lang genoeg, vind ik.


    Deep inside, I've never felt alive

    Daae schreef:
    (...)
    Als jij dat ook eens doet, zijn we allemaal blij.
    En eerlijk gezegd ken ik jou lang genoeg, vind ik.


    Nou, eigenlijk doe ik dat :P
    Dus vind het fijn dat jullie allemaal blij zijn.

    En dat mag jij vinden. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk doe ik dat :P
    Dus vind het fijn dat jullie allemaal blij zijn.

    En dat mag jij vinden. xd

    Eh, nee. Want je weet bijgod niet waarom zij voor haar username heeft gekozen.
    Maar ik ben er klaar mee, ik heb op het moment wel betere dingen te doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk doe ik dat :P
    Dus vind het fijn dat jullie allemaal blij zijn.

    En dat mag jij vinden. xd


    Wat probeer jij eigenlijk te bereiken? Want dat 'geargumenteer' van je, begint stilaan op zeiken te lijken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Daae schreef:
    (...)
    Eh, nee. Want je weet bijgod niet waarom zij voor haar username heeft gekozen.
    Maar ik ben er klaar mee, ik heb op het moment wel betere dingen te doen.


    Moet ik het hele verhaal opnieuw vertellen?
    Als je eens las ipv overhaaste conclusies te trekken.
    Ik vond het ironisch dat van die naam.
    Dat jij vindt dat ik zei dat ze een player is, dat is jouw conclusie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Precies, dit. Wat Gatsby zegt.

    En waarom praat je eigenlijk nog met je ex als hij zo doet? Heb je misschien nog gevoelens voor hem? Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet aanvallend, maar als mijn ex zo bij mij zou doen had ik allang niet meer met hem gesproken. Ik had zoiezo niet meer met mijn ex gesproken nadat het uitging, dat kan ik niet aan en dan zie ik hem ook meteen anders.


    Nou gevoelens niet echt meer. Ik kan wel zeggen dat ik zegmaar nu eigk bijna helemaal over hem heen ben,

    nee klopt ik had eerst ook voor gekozen om geen contact meer met hem te hebben ofja zelf conract op te zoeken. Maar toch eerlijk is het wel soms fijn dat ie me appt en dat vind ik ook niet erg. Alleen het feit dat ie zijn losbannige leven gaat vertellen vind ik raar


    <3

    Mensen, dit topic gaat over het gedrag van haar ex, niet haar usernaam, dus on-topic graag.

    En ik denk dat hij je gewoon jaloers probeert te maken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Destined schreef:
    Niet een beetje vreemd en hypocriet om hem een player te noemen, terwijl jouw username player is en dat jij eigenlijk net hetzelfde hebt gedaan als hij, zoals je beschrijft? Maar ja,, dat is wss niet het punt.

    Waar maak je uit op dat ze hetzelfde zou hebben gedaan als haar ex?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    -

    Ooooh. Ik moet zo'n troll ook niet voeden.


    "Well, well. Look who we've got here!"