• Hello people,

    Sommige van jullie hebben vast wel een relatie gehad, en nu een paar exen rondlopen.
    En misschien kunnen jullie me hiermee helpen, want van mijn ex snap ik he-le-maal niets meer van.

    Mijn ex, waar het nu zo'n 3 maanden uit is is een beetje een playertje geworden. 3 weken na het einde van onze
    relatie had ie een ander. (heb hem ook een tijd niet meer gesproken omdat ik geen contact wilde)
    Opeens toen het uit was tussen hem en dat meisje appt ie me en verteld hij me helemaal wat er is gebeurd tussen hun dit dat,
    toen had ik al zoiets van 'dude, waarom vertel jij mij dit?'
    Nu zijn we allebei op vakantie geweest, en appte hij wat ik daar gedaan heb met jongens (hij wist het al van een vriendin)
    ik vertel er kort over en dan begint ie helemaal over hoeveel meisjes hij heeft gezoend, stuurt ie foto's door hem zoenend met iemand.
    En weer dacht ik 'hallo? Ik ben je ex, waarom vertel jij me dit?'

    Snapt er iemand van jullie deze jongen?

    x-xx


    <3

    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom vraag je het hem niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    Dit. Gewoon negeren zo'n persoon. Je berijkt er helemaal niets mee door in contact te blijven met hem.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Kenway schreef:
    Waarom vraag je het hem niet?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    Ik kies voor 1 !


    <3

    Kenway schreef:
    Waarom vraag je het hem niet?


    heb ik al gedaan, dan krijg ik het antwoord 'Ja weet ik niet, gewoon'
    Schiet ook niet echt iets mee op.


    <3

    Lol, gepaste username


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik denk dat hij je jaloers probeert te maken.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pharrell schreef:
    Lol, gepaste username

    Haha ik dacht precies hetzelfde :')

    En on topic.. This..

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    Inspiration can hit you any time

    Player schreef:
    (...)

    heb ik al gedaan, dan krijg ik het antwoord 'Ja weet ik niet, gewoon'
    Schiet ook niet echt iets mee op.


    Ik denk eerlijk gezegd dat hij jaloers is maar ik kan er ook totaal naast zitten.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    blok hem van whatsap en negeer die eikel, hij is het niet waart jij verdiend beter


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gatsby schreef:
    Ofwel is hij een complete lul, ofwel probeert hij je jaloers te maken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh god. Mensen zoals hij verneukt alles voor de rest.
    Ik zou hem inderdaad negeren / verwijderen. Die kerel is gewoon een complete lul.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet een beetje vreemd en hypocriet om hem een player te noemen, terwijl jouw username player is en dat jij eigenlijk net hetzelfde hebt gedaan als hij, zoals je beschrijft? Maar ja,, dat is wss niet het punt.

    Maar ik zou je verklaring geven waarom hij dat doet. Omdat hij een jongen is! Er zijn namelijk een heleboel jongens in dit land die niet altijd even laten we zeggen moreel zijn. Ze proberen te pronken met domme dingen die ze doen, geven geen fuck om gevoelens en omdat jij je ex bent en hij je wss terug wilt,, laat meneer je even zien wat hij allemaal voor elkaar heeft gekregen, in de hoop dat jij onder de indruk raakt. Alles goed komt en iedereen nog lang en gelukkig leeft. Het enige probleem is, dat jongens denken dat zo'n dom plan ook egt lukt, maar ja, dat is een ander verhaal. Dus beslis voor jezelf of je hem nog wilt of niet en wil je hem niet meer, blokkeren en nooit meer iets van horen. Zo simpel is dat.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.