• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Audrey Felicia Locksley
    Loki viel me bij door te zeggen dat ook hij het jammer vond dat James niet bij ons zat. James vertrok richting de skilift en Loki en ik bleven alleen achter in ons kleine groepje. De lucht begon grijs te worden en om de een of andere reden had ik het gevoel dat het ging sneeuwen, maar ik kon er natuurlijk ook volledig naast zitten. "Ik vind het gezellig om bij je in een groepje te zitten", zei Loki om de stilte tussen ons te verbreken. "Ik ook wel om bij jou te zitten", antwoordde ik hem. ik was natuurlijk ook wel benieuwd naar de anderen waar we bij zaten, maar ik kende al iemand en zo voelde het toch al iets vertrouwder aan.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Mabel Winter
    ''Nee, ik ben enigst kind'' is zijn antwoord op mijn vraag, ''En jij?'' vervolgt hij dan.
    "Wel, ik zou een broertje moeten hebben" Zeg ik zuchtend "Maar hij is overleden tijdens te geboorte"
    Plots begint zijn mobiel te trillen "Wacht even hoor" zegt hij waarna hij zijn mobiel pakt en een aantal dingen ermee doet.
    Even kijk ik weer om me heen, ik weet niet wat onze groep van plan is, maar ach ik heb de leiding niet dus ik loop wel gewoon achter de groep aan.. Als ze mijn 'hulp' nodig hebben dan roepen ze me wel..


    [Sorry voor het redelijk korte stukje x'd]


    Little do you know

    [Ik ben er nu weer. Ik ga even teruglezen]

    Roww schreef:
    Pete Johnson
    Bae verteld me dan dat hij hoogtevrees heeft plus claustrofobie.
    "Zal ik je dan eens vertellen dat ik enorm bang ben voor vliegtuigen én vallen, sinds mijn vijftiende" zeg ik schouderophalend "Iedereen is wel ergens bang voor, je hoeft je er niet voor te schamen" zeg ik met een glimlach.
    Als de groep in de lift staat bekijk ik alle gezichten even snel. Oké, twee meiden drie jongens.. Oké, ik weet niet waar ik mezelf in mee moet tellen, aangezien mijn moeder altijd zegt dat homo's smerige wijven zijn.. Maargoed, aangezien ik qua uiterlijk toch wel bij het mannelijke geslacht hoor laat ik me daar dan ook maar in mee tellen..


    [Lol, ik had net een Huuuge bloedneus x'd
    Allemaal bloed op m'n hand want ik was te lui om me bed uit te komen x'D
    Sorry voor de mensen die niet tegen bloed kunnen x'd]


    [oké, na heel romantisch afscheid genomen te hebben van mijn vriendje net, omdat we elkaar 5 weken niet gaan zien deze vakantie, knijpt ie in mijn kont, zegt alleen nog maar "butt" en fietst weg, right.]

    Bae Shin Wen
    Als Pete zegt dat ik me nergens voor hoef te schamen, omdat hij ook bang is voor vliegtuigen én vallen. "Ja... maar ik ben echt bang voor alles. Mijn ouders noemen me een wijf." ik zuchtte. Misschien hebben ze ook wel gelijk... ik ben een vreselijk wijf met mn roze veters en rode haar en mn stomme dingetjes. Zoals dat knuffelen. Ik knuffel graag. Ik heb geen idee waarom eigenlijk.
    Ik kijk de groep rond. Ik heb iedereen wel stiekem staan bekijken maar ik ken eigenlijk helemaal niemand. Zou Pete...? Ik schud mijn hoofd, waarom zou hij op jongens vallen? Mocht ik willen. Mijn "gaydar" zoals mijn beste vriend het ook wel noemt, werkt niet. Dus ik zou het niet kunnen zeggen. Niet dat ik verliefd ben op hem, ik bedoel.. ik ken hem pas net. Maar het zou gewoon fijn zijn om te weten dat ik niet de enige ben. Maar dat zal vast niet zo zijn... oh well. Ik ben niet echt van plan mo het aan iedereen te vertellen ofzo, denk ik. Ik zie wel hoe alles gaat...


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Hahaha x'D
    He ruined the moment, didn't he? x'D
    Ik ben bij season twooo van TVD ^^]

    Pete Johnson
    "Ja... maar ik ben echt bang voor alles. Mijn ouders noemen me een wijf." zegt hij zuchtend.
    "Achja, weet je. Als je geen angsten kent ben je niet gezond, iemand zonder angsten heeft geen goed instinct om te overleven. Angsten hebben is gezond, jou hoogtevrees houd jij bij enorme hoogtes vandaan zodat je niet zult vallen, je claustrofobie zorgt dat je niet lang of helemaal niet in kleine ruimtes komt zodat je niet kan stikken aan zuurstofgebrek. Iedere angst is gezond, angsten zijn echter niet gezond als het te overdreven is.." zeg ik dan met een glimlachje "Shit, ik klink nu net als een dokter" murmel ik grinnikend.
    Dan lijkt Bae ergens aan te denken, en vragend kijk ik hem aan "Mijn dokterpraat verveelt je, hé'' zeg ik grinnikend, waarna een scheve grijns mijn lippen siert, dezelfde grijns als die Matt altijd op zijn lippen heeft staan als hij bij meiden is.. Meiden die hem aantrekken, dan wel. Als hij bij meiden is die zijn type niet staan kijkt hij enkel serieus, tja ik ken mijn broer uit duizenden.. Ik weet wat hij bedoelt met welke gezichtsuitdrukking die hij heeft, maar dat komt omdat we een tweeling zijn. We weten wat we bedoelen zonder woorden te gebruiken. Ik ben blij dat ik een tweeling ben.


    Little do you know

    [zo nogal... megh en we zouden vanavond wat gaan doen maar hey het gaat nooit door met hem D:
    ayaaay, ik wacht wel op je :D dan spoil ik niets (:]
    Bae Wen
    "Achja, weet je. Als je geen angsten kent ben je niet gezond, iemand zonder angsten heeft geen goed instinct om te overleven. Angsten hebben is gezond, jou hoogtevrees houd jij bij enorme hoogtes vandaan zodat je niet zult vallen, je claustrofobie zorgt dat je niet lang of helemaal niet in kleine ruimtes komt zodat je niet kan stikken aan zuurstofgebrek. Iedere angst is gezond, angsten zijn echter niet gezond als het te overdreven is.." zegt Pete met een lachje. "shit, ik klink nu net als een dokter."
    "Mijn dokterpraat verveelt je, hé?" Hij kijkt me met een scheve grijns aan, wat er heeel knap uitziet, en mijn gezicht wordt rood. Bae, what the fuck.. denk ik dan. Ik voel de kleur wegtrekken, maar toch schaam ik me kapot. Straks heeft hij het nog door... Ik slik even en kijk hem dan lachend aan "Nee, helemaal niet! Je hebt gelijk.. ik moet me er misschien ook niet zo'n zorgen om maken... maar daarom ben ik ook hier, om over mijn angsten heen te komen, en leren hoe je vrienden moet maken dus..." ik glimlach naar hem. Ik haat mijn lach, simpelweg omdat ik best trots ben op mijn ogen die ik op een of andere manier dichttrek als ik lach. Mensen zeggen dan wel dat het schattig is, ik vind dat best tegenvallen.
    Ik kijk uit het raampje naar boven, hoe ver we wel niet omhoog worden en sluit dan mijn ogen. Niet aan denken. Ik open mijn ogen en kijk weer naar Pete.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Unchained schreef:
    Audrey Felicia Locksley
    Loki viel me bij door te zeggen dat ook hij het jammer vond dat James niet bij ons zat. James vertrok richting de skilift en Loki en ik bleven alleen achter in ons kleine groepje. De lucht begon grijs te worden en om de een of andere reden had ik het gevoel dat het ging sneeuwen, maar ik kon er natuurlijk ook volledig naast zitten. "Ik vind het gezellig om bij je in een groepje te zitten", zei Loki om de stilte tussen ons te verbreken. "Ik ook wel om bij jou te zitten", antwoordde ik hem. ik was natuurlijk ook wel benieuwd naar de anderen waar we bij zaten, maar ik kende al iemand en zo voelde het toch al iets vertrouwder aan.


    Thomas William Laufreyson
    Ik glimlachte vrolijk toen ze zei dat ze graag bij me in het groepje zat, al was goed in mijn ogen te zien dat ik dacht dat het alleen maar om de formaliteit ging. "Zullen we naar meneer McEwan lopen? Dan kunnen we zo direct naar boven." Ik wilde gewoon gaan. Ik had echt geen zin om af te wassen en nu er waarschijnlijk een sneeuwstorm ofzo op komst was wilde ik daarvoor graag binnen zijn. Ik had het dan niet koud, een sneeuwstorm was ook als Noor niet prettig. Daarbij moest ik hem ook nog over mijn naam vertellen. Hopelijk ging hij niet vragen naar het hele verhaal, want daar had ik geen zin in. Ik haalde het vonkenmakende speeltje uit mijn broekzak en begon er wat mee te spelen. Ik was een jongen die of super gefocussed was, of echt de concentratie van een eekhoorn had. Ik speelde er wat mee terwijl ik gebiologeerd naar de vonken keek tot ik mijn rechterhandpalm, waarmee ik het ding afschermde van de wind, ermee verbrandde. Ik boog voorover en pakte een hand sneeuw om het te koelen voor ik het speeltje snel weer in mijn zak stopte.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 19:45 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik had dus geen internet op vakantie, had er wel op gerekend. Is mijn rol vervallen?]


    I can't define who I am.

    TragicYouth schreef:
    [Ik had dus geen internet op vakantie, had er wel op gerekend. Is mijn rol vervallen?]


    [Je kunt op de reservelijst komen, maar in principe is hij vervallen. Sorry]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nieuwe praattopic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Johnson
    Plots zie ik dat Bae's wangen rood kleuren, zal vast wel door zijn hoogtevrees komen of zo?
    "Nee, helemaal niet! Je hebt gelijk.. ik moet me er misschien ook niet zo'n zorgen om maken.. maar daarom ben ik ook hier, om over mijn angsten heen te komen, en leren hoe je vrienden moet maken dus.." zegt hij dan met een glimlach tegen me.
    "Ik zou niet begrijpen dat het voor jou moeilijk is om vrienden te maken" begin ik grinnikend "Je bent hartstikke aardig, het is alleen jammer dat mensen altijd snel oordelen over het uiterlijk van anderen" zeg ik zuchtend. Mensen hebben hem vast vaak genoeg uitgescholden, uitgelachen of na gekeken vanwege zijn haarkleur.. Al vind ik het best leuk, het is gewaagd. En ik heb altijd al respect gehad voor mensen die dat soort dingen durven.


    [Weet iemand waar je gekleurde haarverf koopt eigenlijk?
    Want ik wil mijn puntjes Blauw en Paars maken, maar ik weet niet waar ik verf vandaan haal x'D
    En ik wil het ook niet bij de kapper doen, de doen het toch nooit zoals ik dat wil -.-
    Na wat ze vorige zomervakantie hebben geflikt bij me vertrouw ik geen enkele kapper meer..]


    Little do you know

    [In mijn stad is een speciale winkel voor dat soort dingen]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zelf dacht bij de drogist. Ik zelf kan mijn haar niet verven -Want stekketljes kan je echt niet verven aagezien het vaag is xD ]

    Lyric Sage

    Zuchtend kijk ik naar de groep die nu aardig klein is. Met niemand heb ik gepraat. Niemand heeft me ook opgemerkt dus dat was goed. Gewoonweg omdat ik mensen niet begrijp. Het sterke franse accent van mij hoor je namenlijk altijd en ik heb er en hekel aan. Praten wil ik daarom ook niet. En ik heb er geen problemen mee. Ik hoef niet te praten. Ik heb mijn muziek en dat is alles wat ik nodig heb. Ik glimlach bij het kijken naar de mensen die lol hebben. 1 jongen ligt in de sneeuw en andere zijn aan het praten met elkaar. eigenlijk best vredig. Mijn handen omsluiten elkaar en ik staar der even naar. Mijn handschoenen zijn warm maar als nog heb ik het koud. Het begint alweer te sneeuwen en zuchtend pak ik mijn rugzak van de grond. Ik haat sneeuw. EN het alsmaar kouder. Ik hoop dat deze 'vakantie' zoals mijn vader het noemt niet lang duurt. Want ik ben er nu al klaar mee.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nieuw speeltopic!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HippieDream schreef:
    [Ik zelf dacht bij de drogist. Ik zelf kan mijn haar niet verven -Want stekketljes kan je echt niet verven aagezien het vaag is xD ]

    Lyric Sage

    Zuchtend kijk ik naar de groep die nu aardig klein is. Met niemand heb ik gepraat. Niemand heeft me ook opgemerkt dus dat was goed. Gewoonweg omdat ik mensen niet begrijp. Het sterke franse accent van mij hoor je namenlijk altijd en ik heb er en hekel aan. Praten wil ik daarom ook niet. En ik heb er geen problemen mee. Ik hoef niet te praten. Ik heb mijn muziek en dat is alles wat ik nodig heb. Ik glimlach bij het kijken naar de mensen die lol hebben. 1 jongen ligt in de sneeuw en andere zijn aan het praten met elkaar. eigenlijk best vredig. Mijn handen omsluiten elkaar en ik staar der even naar. Mijn handschoenen zijn warm maar als nog heb ik het koud. Het begint alweer te sneeuwen en zuchtend pak ik mijn rugzak van de grond. Ik haat sneeuw. EN het alsmaar kouder. Ik hoop dat deze 'vakantie' zoals mijn vader het noemt niet lang duurt. Want ik ben er nu al klaar mee.


    Ik ben bang dat Ella jaloers zal moeten worden x'D
    LOL :'D
    Als Matt haar ziet.. :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Little do you know