• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Gemenerd, nu zal jij dus helemaal niet meer schrikken," zeg ik lachend en ik kijk weer naar het scherm op het moment dat ik het durf. Weer schrik ik en druk ik mijn hoofd tegen zijn schouder. Dan hoor ik gestommel op de gang. "Nate, heb jij huisdieren?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nee.' zeg ik zachtjes en sta op. Ik laat een basebalknuppel verschijnen. 'Of je blijft hier of je blijft achter me.' zeg ik zachtjes.
    Ik loop zachtjes naar de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Een basebalknuppel terwijl je een demon bent?" vraag ik zacht aan hem. Hij zeg dat ik of hier blijf of achter hem. "Ik blijf hier, anders loop ik waarschijnlijk in de weg," fluister ik. Ik blijf zitten op het bed en wacht gespannen af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Als het gewoon een inbreker is die mens is moet hij ons geheim niet weten.' zeg ik.
    Ik loop de gang zachtjes op en hoor gekraak waardoor ik me omdraai.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Daniel Scagotti
    Ik leg hem voorzichtjes en zachtjes op de grond, zijn ogen waren al dicht dus die hoefde ik niet dicht te doen. Ik laat vervolgens een schep verschijnen en graaf een gat dat best diep is en makkelijk groot genoeg is voor boef. Ik laat een groot genoege houten kist verschijnen en leg hem er dan in

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 12:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Oh ja," mompel ik en voel me op dat moment heel dom. Het zal wel gewoon een inbreker zijn. Nate loopt de gang op en ik kijk naar het dekbed terwijl ik gewoon rustig blijf luisteren, om alles te kunnen volgen. Ik hoor gekraak en als ik opkijk, schrik ik. Er staat iemand in de kamer. Gelijk zet ik de tv uit met de afstandsbediening en spring van het bed af. "Wie ben jij?" vraag ik, toch lichtelijk bang. Ik kan niet het gezicht zien. "Je grootste nachtmerrie," zegt diegene dan en ik hoor een meisjesstem die ik ergens vaag van herken, maar ik weet niet waarvan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik loop door het huis en word af en toe opgeschrikt van een stom geluid maar vind niets.
    Misschien was het een zwerfkat en onze fantasie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    'Ik heb deze film inderdaad al gezien.' zeg ik.
    En als je zulke nachtmerries zoals mij hebt, is geen een horrorfilm meer eng.


    Mayra Parker
    'Dat is lief van je maar ik vrees dat jij de enige bent die er zo overdenkt.' zucht ik zachtjes.
    Dan vraagt hij naar mijn muzieksmaak. 'Vanalles eigenlijk al luister ik de laatste tijd meer naar gothic zoals evanescence... Hangt van mijn humeur af welke muziek ik leuk vind. En jij?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Fronsend kijk ik naar haar en ik zet dan met een angstig gevoel een paar stappen naar achteren. "Wie ben jij?" vraag ik dan en ik houd mijn handen voor me, voor het geval ik een energiebal moet afvuren. "Ach, wil je - je demonenkrachten gebruiken?" hoor ik spottend. Het meisje zet een stap naar voren en er valt dan licht op haar gezicht door de tv. "Elena," komt er zacht over mijn lippen. Ik ben met stomheid geslagen. "J-jij bent dood?" Ze komt op me afgelopen en ik sta als genageld aan de grond. Ik denk er zelfs niet aan om Nate te roepen. "Ik leg het je straks wel allemaal uit," zegt ze en ik kijk haar verward aan. "Hoe bedoel j-" voordat ik mijn zin kan afmaken, trekt ze een zak over mijn hoofd en kan ik niets meer zien. Als reflex begin ik te gillen, voordat ik ineens hard op de grond wordt gegooid en ik knockout ga van de harde klap. Het volgende moment word ik weggeflitst zonder dat ik enig idee heb van waar ik ben.

    Sky Leslie Whitefield
    Daniël graaft een gat en ik zie hoe Lizz bij de buitendeur staat te kijken terwijl ze een puppy in haar armen heeft. Ze geeft me een medelevende blik en ik veeg mijn tranen snel weg met een klein glimlachje. Daniël legt Boef in een kist en dat ligt weer in een gat. "Dag Boef," zeg ik zachtjes en bijt weer hard op mijn onderlip. Wees niet een pussy, Sky.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik hoor een gil uit mijn slaapkamer en ren terug naar de kamer. Ik zie niemand. Ook Leslie niet. 'Les?!' roep ik maar er klinkt geen antwoord. 'Les kom op dit is niet grappig!' Maar er klinkt weer geen antwoord. Ik pak mijn gsm en tracht haar te bellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik voel een doffe pijn wanneer ik mijn ogen open. Wacht...open ik mijn ogen wel? Alles is donker en ik zie helemaal niets. Mijn hoofd is draaierig en ik voel me misselijk. Ineens is er overal fel licht wanneer er iets bij mijn hoofd gedaan wordt. Pijnlijk knijp ik mijn ogen dicht en ik wil mijn handen voor mijn eigen doen, als ik merk dat die vastgebonden zitten achter me. Dat verklaart gelijk de pijn die ik in mijn schouders voel. "W-wat gebeurt er?" vraag ik met een schorre stem. Dan hoor ik mijn telefoon in mijn broekzak afgaan. Ik doe mijn ogen een beetje open, maar dan voel ik ineens twee handen bij mijn broek en wordt mijn telefoon me ontnomen. Mijn ogen knijp ik weer dicht door de pijn in mijn hoofd. "Wie ben jij?" vraag ik met een zwakke stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    De telefoon word niet opgenomen en ik krijg een smsje in de plaats.
    Het is over Nate, laat me met gerust Over? We hadden niet eens iets?
    Heel grappig Les, waar ben je, ik maak me zorgen stuur ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik krijg geen antwoord van degene die in de kamer is. Met moeite open ik weer mijn ogen en langzaam wennen ze aan het licht. Ik merk nu pas dat er een lamp op mij gericht staat, waardoor de rest van de kamer in het donker gehuld is. Wie is degene die er staat? Vaag onderscheid ik een persoon, maar nog steeds weet ik niet wie het is. "Is dat m-mijn telefoon?" mijn telefoon is net weggepakt. Het enige wat ik hoor is dat er iets met de telefoon verstuurd wordt. Waarom zorgen maken? Ik wil je niet meer in mijn leven, ga weg Nate en laat me met rust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk naar mijn gsm. Jij bent Les niet... Waar is ze.
    Ik weet dat het haar niet is, Les zou weten waarom ik me zorgen over haar maakte. Met Jake en zo. En zeker na net kan dit niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Scagotti
    'Niet echt een bepaalde soort muziek, meer gewoon de muziek die me aanspreekt, best veel oude muziek, filmmuziek vind ik ook wel mooi en een aantal band zoals de script.' Antwoord ik op haar vraag.
    Daniel Scagotti
    Ik leg eerst gewoonkleine scheppen aarde en vervolgens de rest ik het gat en laat er vervolgens een bordje boven verschijnen waar in mooie letters Boef op staat. Ik laat de schep verdwijnen en loop dan naar Sky, 'gaat het?' Vraag ik haar en zie dan ook Lizz bij de buitendeur staan met een puppy in haar armen.


    Don't be like the rest of them, darling