• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Ik glimlach naar hem en kijk hem aan.
    'Dank je Nathan, dat je nog niet gillend bent weggelopen.' Er staan lichte blosjes op mijn wang en ikweet niet goed waardoor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Oké, je hebt het door. Je krijgt het wel te weten....maar eerst moet ze een paar lesjes leren over liefde. Mijn telefoon wordt uitgezet en ik hoor hoe het wordt weggelegd. Ik probeer te zien wie het is. "Zo, Leslie, jij bent een stout meisje geweest," hoor ik ineens en ik herinner me nu weer dat Elena in de kamer stond bij Nate. "Waar h-heb je het o-over?" vraag ik aan haar. Ineens krijg ik een klap in mijn gezicht. Ik schrik en gil door de pijn en van de schrik. "Waar was d-dat voor nodig?!" Weer krijg ik een klap in mijn gezicht. "Niet zomaar gaan praten, eerst luisteren," krijg ik meegedeeld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Wie je ook bent, als je durft haar een haar te krenken, dan vil ik je levend. stuur ik.
    Ik zit met mijn handen in mijn haar op het bed. De steen gloeit als eengek en ik kan niets doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damn Ell, kunnen we alsjeblieft over iets vrolijks rpg'en? :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Door de klappen die ik heb gekregen, voel ik alleen maar meer pijn in mijn hoofd. "Oké," mompel ik zacht. Er wordt wat heen en weer verschoven en ongemakkelijk blijf ik zitten. Met wazige ogen kijk ik rond, maar ik kan niets in de ruimte zien. Ik weet niet eens hoe groot het hier is. "Dus, je weet nu wie ik ben. Ik ben Elena, Nate's verloofde," zegt ze en ik kijk naar de grond, zodat het licht niet teveel is. "Kijk me aan," zegt ze en ruw trekt ze mijn hoofd omhoog zodat ik haar aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Een hete traan rolt over mijn wang.
    Ik heb me nog nooit zo wanhopig gevoelt na Elena's dood.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Speel jij ook Elena of niet? (; want anders speel ik de hele tijd tegen mezelf ghehe. Niet dat het een probleem zou zijn, maar dan moet ik meer nadenken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha ik speel niet goed gemene mensen... :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Goed zo," zegt ze als ik haar aankijk. Haar ogen staan haatdragend en ik bijt op mijn onderlip. "Dus, om maar gelijk bij het belangrijkste punt te komen. Je bent een slet door Nate zo aan het lijntje te houden en met hem samen te zijn. Hier moet natuurlijk verandering in komen." "Ik ben geen slet!" zeg ik verontwaardigd en weer moet ik het bekopen met een klap. Dit keer zo hard dat ik van mijn stoel afgeslagen wordt en ongemakkelijk en hard op de grond terechtkom aangezien mijn handen nog steeds vastgebonden zijn achter mijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En ik wel wil je zeggen? :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Onbekende man die in een hoekje van de kamer op uitkijk staat
    Ik zie hoe de baas het meisje slaat en grijns lichtjes.
    Je moet echt veel doen om haar zo kwaad te krijgen, normaal kan ze redelijk... haar woede in bedwang houden.
    Daarom is zij de baas ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    voila xd zodat ik ook kan posten xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er komt een soort van vechtlust in mij naar boven. Juist doordat ze zo doet. Waarom bang zijn, ik kan toch niet dood. "Je bent een slet, van de ene jongen naar de andere jongen toe gaan." Kwaad kijk ik op naar haar. "De enige met wie ik samen ben, is Jake." dit lijkt een reactie bij haar te veroorzaken. Een grimmige uitdrukking komt op haar gezicht. "Aha, Jake. Mijn goede oude vriend Jake." Haar stem is cynisch nu en ze trekt me op mijn knieën aan mijn haar. "Je weet zeker wel wat hij getracht heeft te proberen he? Jammer genoeg voor hem, ben ik niet dood. En waar is Jake nu eigenlijk? Je was niet voor niets bij Nate." Dit raakt een pijnlijke plek bij me, omdat ik even vergeten was dat Jake nu ineens in handen van de sekte is. "Laat me gaan," zeg ik boos. "Mm, jij begrijpt sommige dingen nog niet helemaal," zegt ze dan tegen me. De lamp wordt uitgedaan en ineens is alles donker. Ik merk dat ik niet goed kan zien. "Je hebt een erg leuke ketting om je nek nu, Leslie, je kan niets meer behalve de mensendingen." Verdomme. Daarom zie ik niets. Ik voel hoe ik overeind getrokken wordt door haar. "Michael," zegt ze tegen iemand in de kamer, "breng haar naar de waterbak." Het woord beangstigd me een beetje, doordat ik niets kan zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wtf is de waterbak? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Damn Ell, kunnen we alsjeblieft over iets vrolijks rpg'en? :')


    Haha, jawel zullen we doorspoelen naar.. ehm voldende dag ofzo?. Geen idee xd ik heb geen idee'en meer voor skaniel


    Don't be like the rest of them, darling