• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik begin te blozen als hij me een compliment geeft. "Dank je," zeg ik zachtjes en verberg mijn hoofd in mijn armen. Ook om de kreunen te verbergen die zacht weerklinken door zijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar aan en glimlach. Na een tijdje gaik van af.
    'Ontspannen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizl, Lets talk. Ik wil dat er iets gebeurd :3 iets leuks of spannends bij Nate en Leslie ^_^ en met spannend bedoel ik dan niet seks, maar als in gevaarlijke situatie :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    hm... die situatie met die baas van de pooiers?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mmm de situatie waarin de baas dus wilde dat Nate het meisje stuurde, Leslie dus?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jaah of Elena, Nate's ex, komt na al die jaren terug opgedoken, is een maffialeidster geworden, en is op wrak uit.... op Leslie omdat ze Nate zijn hart heeft?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het klinkt beiden erg aanlokkelijk :Y) en Elena de dode ex Elena? :3

    Welke vind jij leuker? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jah das ze aar dood gefaked heeft om een reputatie te kunnen maken xd ik vind de tweede et leukst eignlk xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hahaha dus met Elena ^^ dat kan wel voor elkaar komen :]

    Leslie Sadler
    Nate gaat van me af en vraagt of ik ontspannen ben. "Mm, als ik nu nee zeg, kom je dan weer op me zitten en ga je door?" vraag ik met een lachje aan hem. "Of zeg je dan gewoon: ah, dat is jammer voor je, want ik weet dat je ontspannen bent."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:

    Sky
    Boef blaft naar me en ik moet er alleen maar meer om lachen. "Je bent een schat, boef," zeg ik glimlachend. Daniël heeft de hond ook een tijdje niet gezien. "Ach, misschien is hun liefde wel over." Ik kijk Daniël aan en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. "Wat heb ik toch een heerlijk leven zo."


    Daniel Scagotti
    Ik glimlach naar Sky wanneer ze haar hooft op mijn schouder legt en zegt dat ze zo een heerlijk leven heeft 'ik ook' zeg ik en druk een kus op haar kruin. 'Is je vriendin weg boef?' Vraag ik dan aan hem, hij springt van de bank en loopt vervolgens naar de buitendeur en begint ertegenaan te krappen en blaffen


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Geen idee maar ik wil naar jou kijken.' glimlach ik.
    Ik kijk haar aan en til haar op. 'Kom maar Les.' Ik hoor mijn gsm afgaan en pak mijn gsm. Elena belt wat... is dit een grap? Mijn gezicht word wit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Daniël maakt geloof ik iets los in het binnenste van Boef, want Boef die springt op en gaat naar de deur toe. Voordat hij de deur door zijn gekrab kan beschadigen, flits ik mezelf erheen en doe de buitendeur open. Ineens komen er puppy's naar binnen gerend en zie ik daar de vriendin van Boef. "Volgens mij hebben ze kindjes," zeg ik verwonderd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Nate die tilt me op terwijl ik geen shirt aanheb, vandaar dat ik mijn armen een beetje voor mijn lichaam houd. Hoewel Nate mijn borsten toch al gezien heeft. Ik zie hoe hij wit wordt nadat hij zijn gsm heeft gepakt. "Wie is het?" vraag ik zacht aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Elena.... maar dit kan niet... ze is dood. Dit is een grap het kan niet anders.'
    Ik druk het gesprek weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik leg mijn hand zacht tegen Nate zijn wang zodat hij me aankijkt. "Wie diegene ook was, het was een trieste grap," zeg ik zachtjes, "denk er niet te veel aan oke? Ik wil niet dat je - je slecht voelt." Nog steeds heb ik geen shirt aan en ik twijfel of ik het wel of niet ga doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.