• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik knik zachtjes, twijfelend. 'Wat als ik val?' zeg ik zachtjes. 'Wat als ik schrik en vergeet te vliegen?'
    Ik bijt op mijn lip.


    Nathan Scagotti
    'Wat als ik val?' Vraagt ze zachtjes nadat ze knikte, 'wat als ik schrik en vergeet te vliegen?' 'Wanneer je valt, of zelfs wanneer het er op lijkt dat er iets gebeurt help ik je of vang ik je op. Vertrouw je me?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik bijt iets harder op mijn lip en kijk hem aan. Zijn ogen zorgen ervoor dat mijn hartslag versnelt en ik knik lichtjes. 'Ik vertrouw je.'
    Hij weet toch alles wat ik denk en als hij me toch laat vallen... nja dan ben ik van Devon af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik bijt iets harder op mijn lip en kijk hem aan. Zijn ogen zorgen ervoor dat mijn hartslag versnelt en ik knik lichtjes. 'Ik vertrouw je.'
    Hij weet toch alles wat ik denk en als hij me toch laat vallen... nja dan ben ik van Devon af.


    Nathan Scagotti
    'Ik vertrouw je' zegt ze knikkend, ik trek haar voorzichtig overeind en laat ons dan in het bos verschijnen. 'Ben je er klaar voor?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Wat moet ik doen?' vraag ik zachtjes twijfelend.
    Ik kijk hem afwachtend aan. 'Ik heb zelf nog nooit mijn vleugels gezien omdat ik het toch niet durf...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Wat moet ik doen?' vraag ik zachtjes twijfelend.
    Ik kijk hem afwachtend aan. 'Ik heb zelf nog nooit mijn vleugels gezien omdat ik het toch niet durf...'


    Nathan Scagotti
    'Wat moet ik doen?' Vraagt ze twijfelend, ik ga achter haar staan en leg mijn handen dan op haar rug, net op de plaats waar haar vleugels zitten. 'Daar zitten je vleugels, je hebt vast wel een de aandrang om ze gewoon los te laten, of je nou wil of niet. Laat ze gewoon los' ik ga weer voor haar staan


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik voel wel een spanning zitten en probeer die spanning los te laten. Ik hoor mijn shirt scheuren en 2 grote zwarte dingen komen uit mijn rug. Ik kijk er verwondert naar en ga over de donkerblauwe patronen die op de zwarte veren staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik voel wel een spanning zitten en probeer die spanning los te laten. Ik hoor mijn shirt scheuren en 2 grote zwarte dingen komen uit mijn rug. Ik kijk er verwondert naar en ga over de donkerblauwe patronen die op de zwarte veren staan.


    Nathan Scagotti
    Even later komen er twee zwarte vleugels uit haar rug, 'dat was niet zo moeilijk' zeg ik met een glimlach 'probeer ze eens te bewegen'. Ik laat mijn eigen vleugels los door de twee kleine bijna ontzichtbare kieren in de achterkant van mijn t-shir. Twee witte vleugels met een gouden tint aan de punten van de veren aan de onderkant.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 14:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizl?


    Don't be like the rest of them, darling

    HEY YOU


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HEY YOU


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JAIMES!


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik hoor hoe een valse lach over de lippen van Elena komt. "Hij stuurt gelijk een sms'je terug," zegt ze lachend, "en hij denkt dat ik bij hem moet zijn, maar dat komt later. Eerst moet ik ervoor zorgen dat jij me niet meer in de weg zit." Ik slik angstig en bijt hard op mijn lip. "W-wat moet ik doen om weg te kunnen?" vraag ik dan. Ze schudt haar hoofd. "Geen vragen stellen Leslie. Gewoon alles ondergaan totdat ik zeker weet dat je voor altijd bij hem wegblijft." Ze komt dreigend op mij afgelopen en ik krimp ineen. Ik tril over mijn lichaam nog steeds. "Sta op," zegt ze en ik sta moeizaam op. "Meelopen." Ik loop mee en ik moet tegen de muur gaan staan. Mijn vastgebonden handen worden hoger dan ik aan kan aan de muur gebonden en ik moet daardoor voorover buigen. Mijn schouders deden al pijn en nu alleen meer. "Alsjeblieft, ik heb niets met opzet gedaan," jammer ik dan. Ik moet Nate te zien bereiken. Kan ik hem niet duidelijk maken dat Elena het is. Ik weet niet hoe. Ik zeg heel vaak zijn naam in mijn hoofd terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Ik krijg weer een klap in mijn gezicht en mijn lip begint met bloeden. Nate, Nate, Nate, Nate.

    Felicia Dawn
    Ik lach om wat hij zegt. "Sommige demonen en engelen kunnen best aardig zijn hoor, als ze je nodig hebben," zeg ik grinnikend, "daardoor heb ik nog sommigen bij me in het krijt staan." Hij stelt zichzelf voor als Michael. Ik glimlach en kijk hem aan. "Ik ben Felicia, ik lijk 18 en ben 118."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michael Wood
    'Als je ze nodig hebt' zeg ik beaamend, 'als ik de nodig heb zoek ik ze wel op, ze zijn niet zo moeilijk te vinden.' Zeg ik met een glimlach en drink weer wat koffie, en ze stelt zich voor als Felicia. 'Ik zie eruit als iemand van 18 of 19 en ben 235' zeg ik dan vervolgens aangezie ze haar leeftijd ook heeft genoemt. 'Wat brengt jou naar deze school?'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan Scagotti
    Even later komen er twee zwarte vleugels uit haar rug, 'dat was niet zo moeilijk' zeg ik met een glimlach 'probeer ze eens te bewegen'. Ik laat mijn eigen vleugels los door de twee kleine bijna ontzichtbare kieren in de achterkant van mijn t-shir. Twee witte vleugels met een gouden tint aan de punten van de veren aan de onderkant.



    Mayra Parker
    Ik kan het niet laten en streel zachtjes met mijn hand over de witte veren. 'Ze zijn zo... magisch.' zeg ik met een glimlachje.
    Dan probeer ik mijn vleugels te bewegen.

    [Jaimes reageer zo x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik hoor hoe een valse lach over de lippen van Elena komt. "Hij stuurt gelijk een sms'je terug," zegt ze lachend, "en hij denkt dat ik bij hem moet zijn, maar dat komt later. Eerst moet ik ervoor zorgen dat jij me niet meer in de weg zit." Ik slik angstig en bijt hard op mijn lip. "W-wat moet ik doen om weg te kunnen?" vraag ik dan. Ze schudt haar hoofd. "Geen vragen stellen Leslie. Gewoon alles ondergaan totdat ik zeker weet dat je voor altijd bij hem wegblijft." Ze komt dreigend op mij afgelopen en ik krimp ineen. Ik tril over mijn lichaam nog steeds. "Sta op," zegt ze en ik sta moeizaam op. "Meelopen." Ik loop mee en ik moet tegen de muur gaan staan. Mijn vastgebonden handen worden hoger dan ik aan kan aan de muur gebonden en ik moet daardoor voorover buigen. Mijn schouders deden al pijn en nu alleen meer. "Alsjeblieft, ik heb niets met opzet gedaan," jammer ik dan. Ik moet Nate te zien bereiken. Kan ik hem niet duidelijk maken dat Elena het is. Ik weet niet hoe. Ik zeg heel vaak zijn naam in mijn hoofd terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Ik krijg weer een klap in mijn gezicht en mijn lip begint met bloeden. Nate, Nate, Nate, Nate.


    Nate Sadler
    Ik voel op een of andere manier hoe mijn geest een andere geest raakt en iets versneld. Ik hoor mijn naam. Leslie... denk ik. Ben jij dat? hoort dit ook bij zielsverwanten of is het enkel mijn verbeelding?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'