• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OH MY GOD.


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Zou een mod de titel alsjeblieft willen aanpassen naar 'Glee-acteur'?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik werd net wakker en het was all over Twitter, schrok me kapot, serieus. Ik ben geen reuze fan van Glee of van Cory zelf, maar ik ken hem natuurlijk wel en dit is echt zo onverwachts en zo ontzettend tragisch. Heb er echt geen woorden voor...


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    OMG.

    But.. but..


    Some people are art and do art at the same time

    Oh ja, las het net op Tumblr. Sucks. :/ Jammer voor de fans.


    ars moriendi

    o_o. Geen woorden voor dit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ken hem niet, maar het is natuurlijk altijd jammer als iemand zo jong overleidt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh em gie.


    Do what people say you can't.

    Moore schreef:
    But.. but..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Atomic schreef:
    Ik ken hem niet, maar het is natuurlijk altijd jammer als iemand zo jong overleidt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jesus fucking Christ... een vriendin vertelde het me net op kik, heb er echt even geen woorden voor, wtaf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moore schreef:
    But.. but..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik kende hem hiervoor niet, maar het is natuurlijk altijd erg als zo'n jong iemand komt te overlijden. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Whut...


    Your make-up is terrible