• Guilty.
    Op Hellemound High School zit het vol met pestkoppen. De directie heeft niks door, en het gepest wordt steeds erger. Tot de gepeste kinderen er iets aan gaan doen. Ze beginnen de pestkoppen tegen te werken door samen plannen te smeden. Ze durven steeds meer in opstand te komen. Zal dit het einde worden van alle pesterijen?

    Sorry voor het slechte intro. Ik maak dit topic niet omdat ik pesten leuk vind, maar omdat ik wil kunnen begrijpen hoe gepeste kinderen zich voelen.
    Als ik hier iemand mee kwets, dan spijt het me oprecht. Het is niet de bedoeling dat iemand zich dit persoonlijk aantrekt.


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (Denk er aan: High school):
    Pestkop of gepest:
    (Pestkop) Waarom pest je?:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Pestkoppen (max. 5):
    - Harry Styles || Gereserveerd door Paynez.
    - Zayn Malik || Abelard.
    - Louis Tomlinson || Licorne.
    - Meredith Penelope Jackson || After.
    - Dawn Ellis Frankle || Scairp.

    Gepesten:
    - Niall Horan || ItsNiall
    - Liam Payne || Alecia
    - Gereserveerd door Pompeji.
    - Nim Rachel Marro || Limits.
    - Ivy Fio Carter || TragicYouth

    Als jullie je personage liever bij de andere "categorie" hebt, gewoon zeggen.

    Regels:
    - Minimaal 5 regels vol.
    - Geen Mary-Sue's, Gary-Stu's of Powerplay.
    - Niet allemaal hetzelfde innerlijk.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Maximaal twee personages, een jongen en een meisje, een pestkop en een gepeste.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - OOC in het praattopic.
    - +16 is toegestaan.
    - Houdt het realistisch.
    - Geef het aan als je een langere tijd weg bent of je je username hebt verandert.
    - Vragen? Stel ze gerust!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een vrouwelijke pestkop?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Niall?:Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Meredith Penelope Jackson.
    Leeftijd: 17
    Pestkop of gepest: Pestkop.
    Waarom pest je?: Het geeft haar een gevoel van macht wat ze niet kan onderdrukken.
    Uiterlijk: Klik.
    Innerlijk: Meredith is een bitchy persoon die vele mensen graag intimideert. Aan het begin plaagde ze alleen, maar het heeft zich uit haar vele pleziertjes ontwikkelt naar echt pesten. Ze doet dan ook niet van die kleine pesterijtjes zoals roddelen, maar ze trapt de fiets in elkaar en bedreigd kinderen serieus. Ze heeft een lichte rookverslaving en is zoiemand die makkelijk aan drugs komt en dit ook doorverhandeld. Ze doet wat ze wil en als er dan mensen zijn die pijn lijden, pech gehad. Omdat de school vaak niks doorheeft, geeft het haar alleen maar een machtiger gevoel. In de buurt van volwassenen daarintegen doet ze zich voor als een engeltje.
    Extra: Nope.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Liam?


    26 - 02 - '16

    Ik zet jullie erbij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een gepest meisje reserveren?


    I can't define who I am.

    Mag ik ook een gepest meisje?

    Dit doet me denken aan 'revenge of the nerds' haha.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:40 ]

    Haha, best wel eigenlijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Liam Payne
    Leeftijd: 17
    Pestkop of gepest: Gepest
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Liam is een ietwat teruggehouden jongen. Hij is een echte introvert. Hij is vaak een beetje een einzelgänger, iemand die graag alleen is. Dit is hij echter niet altijd. Hij is dit af en toe als hij het gepest erg zat is. Liam snapt zelf niet waarom hij gepest wordt en het haalt zijn zelfvertrouwen omlaag, het liefst van alles zou hij de reden willen weten waarom hij gepest wordt. Hij is erg onzeker van zichzelf en heeft nog nooit een relatie gehad. Hij zou dat wel heel erg graag willen. Liam is ook een jongen die wraak kan koesteren en mensen graag een koekje van eigen deeg geeft. Hij kan soms best wel humor hebben, maar soms heeft hij dit ook totaal niet.
    Extra: Hij heeft enkele tatoeages.


    [Sorry dat hij zo kort en crap is, ik heb gewoon geen inspiratie atm]


    26 - 02 - '16

    Ik vul haar vanavond in.

    Ik wil het laatste gepeste meisje, als dat kan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik Louis? ;3


    "Family don’t end in blood”

    Thanks! Vul haar vanavond in.


    I can't define who I am.

    Naam:
    Nim Rachel Marro.
    Leeftijd (Denk er aan: High school):
    Nim is net zeventien geworden.
    Pestkop of gepest:
    Gepest.
    (Pestkop) Waarom pest je?:
    -
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Nim is heel lief en stil. Ze haat het gepest en vind dat er is een einde aan moet komen. Nim’s moeder is bij Nim’s geboorte overleden. Nim maakt deel uit van een drieling. Ze heeft nog twee broers. Op haar zestiende heeft er een grote brand gewoed in haar ouderlijke huis waaraan ze wat littekens heeft overgehouden. Haar vader is verslaafd aan alcohol en zit momenteel in een rehab kliniek. Nim woont samen met haar twee broers in een klein appartementje waar ze samen heel gelukkig mee zijn. Nim kan heel goed tekenen en gitaar spelen. Ze heeft anderzijds ook een kant waar ze alleen maar wraak koestert voor de pesters. Dit ‘tekent’ ze er heel vaak uit. Dit zijn meestal zulke persoonlijke tekeningen dat ze die erna weer verbrand.
    Extra:
    Nim’s moeder is overleden en haar vader zit in een rehab kliniek. Nim heeft een kettinkje van haar moeder gekregen, het is een familiekettinkje. Nim zou eigenlijk Rachel heten, maar Nim’s moeder zei -toen ze Nim in haar armen had- dat ze net op een nimf leek, zo mooi. En zo week haar vader af van het originele plan. Nim heeft snijwonden bij haar boven benen en bovenarmen. Dit doet ze bewust. De pesters hebben haar laten inzien dat ze te min is. Nim haat haarzelf. Ze heeft twee broers Yoeri en Tyson, ze ziet ze bijna nooit omdat ze altijd in haar kamer zit.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 18:06 ]