• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik weet even niet wat te zeggen. Overheersend? Zijn mijn gedachten dan luider dan die van een ander mens of demon? Ben ik dan een freak? Nja dat ben ik zoiezo want hoeveel halfbloeden bestaan er die demon-mens zijn? Oke minder vragen. 'Ow.' kan ik enkel uitbrengen.


    Nathan Scagotti
    'Je bent geen freak, zoveel halfbloeden kom ik ook niet tegen maar er zijn best veel. Mijn nichtje is half mens half engel' Zeg ik antwoordend op haar gedachten, 'en ik denk niet dat je gedachten overheesend zijn om wat je bent, sommige gedachtes zijn gewoon wat overheersende dan andere'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik knik en trek het deken over me heen. Ik rol me terug op en blijf zo liggen. Ik kan er niet aan doen maar de aanrakingen, de dreigingen van Devon en de nachten in zijn kelder schieten terug door mijn hoofd. Ik mag niet denken. Niet aan die dingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik knik en trek het deken over me heen. Ik rol me terug op en blijf zo liggen. Ik kan er niet aan doen maar de aanrakingen, de dreigingen van Devon en de nachten in zijn kelder schieten terug door mijn hoofd. Ik mag niet denken. Niet aan die dingen.


    Nathan Scagotti
    Ze knikt en rolt zich dan met haar deken om haar heen op. 'Misschien moet je muziek luisteren, dat helpt mij in iedergeval als ik even nergens aan wil denken of echt ergens niet aan wil denken.' zeg ik als ik merk dat ze denkt aan dingen waar ze liever niet aan denkt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Wil je me gewoon vasthouden?' zeg ik zachtjes. Het is misschien een raar verzoek...' Eh... Sorry... dat was stom van me.' zeg ik zachtjes en stop me nog verder weg onder het deken maar nu van schaamte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Wil je me gewoon vasthouden?' zeg ik zachtjes. Het is misschien een raar verzoek...' Eh... Sorry... dat was stom van me.' zeg ik zachtjes en stop me nog verder weg onder het deken maar nu van schaamte.


    Nathan Scagotti
    ''Wil je me gewoon vasthouden?' Vraagt ze dan zachtjes, 'eh... sorry... dat was stom van me' zegt ze nog zachter en ik kan haar bijna niet meer zien wanneer ze haar verder weg stopt in haar dekens. Ik lach zachtjes, 'mij maakt het niks uit' antwoord ik en flits mezelf naast haar en lag dan mijn arm om haar heen. 'Best wel een hele verandering met gisteravond'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Shut up.' zeg ik maar moet toch lachen omdat het wel waar is. Ik nestel me tegen hem aan. Het doet me denken aan vroeger, toen alles nog simpel was en we bij mama in bed kropen. 'Nathan... waarom ben jij hier? Er zijn toch leukere plaatsen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Shut up.' zeg ik maar moet toch lachen omdat het wel waar is. Ik nestel me tegen hem aan. Het doet me denken aan vroeger, toen alles nog simpel was en we bij mama in bed kropen. 'Nathan... waarom ben jij hier? Er zijn toch leukere plaatsen?'


    Nathan Scagotti
    'Shut up' zegt ze en moet vervolgens lachen, ze nestelt zich tegen me aan en vraagt dan waarom ik hier ben. 'Ik heb een tweelingbroer, zo ongeveer degene waarmee ik de jaren dat ik al leef heb doorgebracht, hij heeft een vriendin en een dochter en is nu zelfs verlooft.. en alleen naar plaatsen gaan is een beetje saai dus nu ben ik hier' zeg ik simperweg. Ik wist niet een wat ik hier deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Je gaat je eigen weg moeten zoeken Nathan... zeker als hij nu verloofd is.' zeg ik zachtjes.
    Ik kan hier niet weg, mam heeft me nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Je gaat je eigen weg moeten zoeken Nathan... zeker als hij nu verloofd is.' zeg ik zachtjes.
    Ik kan hier niet weg, mam heeft me nodig.


    Nathan Scagotti
    'Waarom heeft je moeder je nodig?' Vraag ik haar aangezien ze er aan denkt en een beetje om ergens anders over te kunnen praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Ze is... mentaal gebroken door mijn ... verwekker.' zeg ik. 'Toen we klein waren hield ze haar groot maar nu lijkt ze zo iel en klein enTyler heeft nu een vriendin dus kan niet voor haar zorgen dus moet ik het doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Ze is... mentaal gebroken door mijn ... verwekker.' zeg ik. 'Toen we klein waren hield ze haar groot maar nu lijkt ze zo iel en klein enTyler heeft nu een vriendin dus kan niet voor haar zorgen dus moet ik het doen.'


    Nathan Scagotti
    'Je vader?' Vraag ik haar, 'wat een eikel' mompel ik. 'Je kan niet je hele leven voor je moeder zorgen, er zal vast wel een manier zijn om haar wil goed te laten voelen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Hij was haar ware, maar heeft haar laten zitten toen wij een paar maanden waren. Hij zit in een sekte en stalkt haar met herinneringen en smsen.' zucht ik. 'Ik wil niet verliefd worden.' Ik wil niet zoals haar worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Hij was haar ware, maar heeft haar laten zitten toen wij een paar maanden waren. Hij zit in een sekte en stalkt haar met herinneringen en smsen.' zucht ik. 'Ik wil niet verliefd worden.' Ik wil niet zoals haar worden.


    Nathan Scagotti
    'Hij was haar ware, maar heeft haar laten zitten toe wij een paar maandan waren. Hij zit in een sekte en stalkt haar met herinneringen en smsen' zegt ze zuchtend. 'Misschien moet je hem een keer opzoeken, niemand kan zo kil zijn, iedereen heeft wel een zwak punt' zeg ik en weet niet echt wat ik moet zeggen wanneer ze zecht dat ze niet verlieft wil worden. 'Jammergenoeg gaat dat vanzelf, meestal kies je er niet voor'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    De olie voelt een beetje koud aan, waardoor ik in eerste instantie mijn rug hol. Als hij begint met masseren, ontspan ik weer en lig weer rustig op de bank. "Mm," maak ik zacht een goedkeurend geluidje. "Je hebt goddelijke handen Nate."

    Sky
    Boef blaft naar me en ik moet er alleen maar meer om lachen. "Je bent een schat, boef," zeg ik glimlachend. Daniël heeft de hond ook een tijdje niet gezien. "Ach, misschien is hun liefde wel over." Ik kijk Daniël aan en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. "Wat heb ik toch een heerlijk leven zo."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mayra Parker
    Ik glimlach zwak. 'Ik was nochtans goed op weg vond ik.' Ik adem even in.
    'En mijn "vader"... hij is nu een echte demon. Dan schakel je je gevoelens uit.'

    Nate Sadler
    'En jij een goddelijk lichaam.' kan ik niet laten om te zeggen.
    Ik masseer dan verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'