• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    'Is niet erg, veel mensen zijn bang ervoor.' Dan vraagt hij waar ik bang voor ben.
    'Devon, verliefd worden en dan in de steek gelaten worden, mensen verliezen van wie ik hou...' Normale angsten eigenlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    De dingen beginnen weer te draaien voor mijn ogen als ik voor de zoveelste keer onderwater wordt gedrukt. Ik houd dit niet langer vol zo. Ik tril over heel mijn lichaam en ik weet niet of het van kou of angst is, maar waarschijnlijk beiden. Ik wil al weer naar adem happen, als ik op een stoel weer word neergezet. "Dank je, Michael," zegt Elena tegen hem en mijn ademhaling gaat zwaar en moeilijk. Ik zit een beetje onderuit gezakt in de stoel. Ik moet die armband afkrijgen, flitst er ineens door mijn hoofd. Nate die maakt zich anders zorgen. Of moet ik die armband juist omlaten zodat hij weet dat er dingen met me gebeuren. "Ben je genoeg afgekoeld en is je mond gespoeld?" vraagt ze dan gemeen aan me. Ik weet niet wat ik moet doen of antwoorden, want ik wil niet dat er weer iets gebeurd. Daarom knik ik een beetje, als teken dat ik ermee instem. "Mooi zo. Je lijkt nu net een bang kippetje." Die woorden die zijn gewoon...ik weet niet waarom, maar kwetsend. "Waarom ben ik hier?" vraag ik met een trillende stem. "Waarom doe je me dit aan?" Een gemene lach rolt over haar lippen, er is weer een klein licht in de kamer. "Dat heb ik je al gezegd, omdat je een stout meisje bent." Ze pakt mijn telefoon weer tevoorschijn en ik kijk angstig haar kant op. Dan pas merk ik dat ze een foto trekt. "Wat ga je daarmee doen?!" mijn lippen zien blauw en mijn haar zit aan mijn hoofd geplakt. Mijn armen zijn achter me rug gebonden en ik zit op een stoel. Ik zie er niet uit. "Deze gaat naar Nate toe," zegt ze tevreden glimlachend en ze verstuurt de foto.


    Lizl, wat vindt Natie van de foto? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Michael Wood / Wizzarding Wizzard
    Een beetje verveeld rijd ik de parkeerplaats van de school op, ik had eigenlijk nooit een school afgerond desondanks heb ik toch op best wel veel scholen gezeten. Dat is meer om de reden dat ik graag rond mensen ben, en dan gewopn mensen, geen engelen en geen demonen aangezien ik daar zo langzamerhand wel ziek van werd. En ookal benik graag tussen de mensen hou ik wel van het tovenaar zijn, wie zou er niet van houden? Ik loop naar binnen en haal vervolgens mijn spullen zoals riister en kamersleutel bij de balie en het eerste wat ik doe is naar de kantine lopen, de meeste mensen waren of in hun les op ergens anders dus het was er best stil. Ik pak een beker koffie en wat suiker en ga dan aan een tafel zitten, ik laat een boek verschijnen en laat het lepeltje in de beker zichzelf roeren. Geen van de mensen zag het, en als ze het zagen dachten ze dat ze het zich verbeelden.


    Jaimes? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Felicia Dawn
    Ik zit in de kantine en kijk om me heen. De eerste week is nu voorbij en tot dusver is het best wel saai geweest. Hopelijk kwam er wat leuks op mijn pad en anders moest ik zelf maar voor wat vermaak zorgen. Mm, eens zien. Ha, dat meisje ziet er geschikt uit. Ze loopt voorbij me en ik laat dan een kleine verhoging in de vloer ontstaan waardoor ze struikelt. Ik lach zachtjes en vermaakt als ze vol in haar eigen eten valt. Misschien moet ze voortaan maar een broodje nemen in plaats van soep. Ik kijk weer verder de ruimte door en zie dan een jongen binnenkomen. Hij gaat helemaal aan de andere kant zitten, maar ik voelde gelijk een energie binnen komen en het is mijn geluk dat ik toevallig naar hem keek. Anders had het net zo goed het meisje twee tafels verderop bij mij kunnen zijn. Het is dus niet echt te bepalen wie de magische energie is, maar wel dat het er is. Mm. Ik zie wat hij allemaal doet en ik glimlach even breed. Koffie laten roeren. Zacht spreek ik een spreuk uit waardoor zijn lepeltje stopt met roeren. Eens kijken hoe snel hij het doorheeft en wanneer hij dan ook weet dat er een andere magiër is hier. Ik voeg er nog een schepje aan toe door een klein gaatje in zijn beker te later verschijnen waardoor de koffie eruit loopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michael Wood
    Ik lach even kort wanneer ik vanuit mijn ooghoeken mijn lepeltje zie ophouden met roeren, ik deed het niet dus ik wist zeker dat iemand anders er wat mee te maken had. Ik ben net optijd wanneer er plots een gaatje in mijn beker komt en laat dan een andere beker verschijnn en zet de beker met het gaatje erin. Zacht spreek ik een aantal woorden uit, een spreuk om tovenaars en heksen wat duidelijker te lokaliseren. Wanneer ik ongeveer weer waar hij op zij is kijk ik van mijn boek weg en zie ee meisje in mijn richting kijken, een einde verder weg. Mijn mondhoeken krullen omhoog, ik laat een stukje papier in haar hand verschijnen waar met mijn handschrift op geschreven staat: 'waarom kom je er niet bij zitten?' En blijf haar aankijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Is niet erg, veel mensen zijn bang ervoor.' Dan vraagt hij waar ik bang voor ben.
    'Devon, verliefd worden en dan in de steek gelaten worden, mensen verliezen van wie ik hou...' Normale angsten eigenlijk.


    Nathan Scagotti
    'Mensen ja' zeg ik met een lach haar woorden herhalend. 'Geen angst voor muizen, spinnen, hoogtes, water ofzo?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Felicia Dawn
    Ik kijk in de richting van de jongen, hoewel mijn zicht af en toe doorbroken wordt wanneer er mensen tussendoor lopen. De jongen heeft het snel door allemaal en hij kijkt ook verrassend snel mijn kant op. We hebben oogcontact en dan ineens voel ik iets mijn hand. Ik kan al raden wat het is. Ik wend mijn blik af en lees het briefje. Een korte en zachte lach rolt over mijn lippen. Hij vraagt waarom ik er niet bij kom zitten. Ik laat een briefje bij hem verschijnen "omdat niemand mij gevraagd heeft om erbij te komen zitten" ik laat het bij hem verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Felicia Dawn
    Ik kijk in de richting van de jongen, hoewel mijn zicht af en toe doorbroken wordt wanneer er mensen tussendoor lopen. De jongen heeft het snel door allemaal en hij kijkt ook verrassend snel mijn kant op. We hebben oogcontact en dan ineens voel ik iets mijn hand. Ik kan al raden wat het is. Ik wend mijn blik af en lees het briefje. Een korte en zachte lach rolt over mijn lippen. Hij vraagt waarom ik er niet bij kom zitten. Ik laat een briefje bij hem verschijnen "omdat niemand mij gevraagd heeft om erbij te komen zitten" ik laat het bij hem verschijnen.


    Michael Wood
    Ik blijf haar aankijken en kijk dan naar mijn handen wanneer er een briefje in mijn handen verschijnt, 'omdat niemand mij gevraagt heeft om erbij te komen zitten' staat erop. Ik lach weer en wrijf met mijn hand langs mijn kin, het was best wel een tijdje geleden dat ik een andere heks of tovenaar heb ontmoed, vooral op zo'n manier. 'Zou je er bij willen komen zitten?' Staat er op het volgende briefje dat ik bij haar laat verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felicia Dawn
    De jongen lijkt het wel te waarderen doordat hij lacht. Een glimlach staat op mijn gezicht terwijl ik in zijn richting kijk. Dan krijg ik weer een nieuw briefje en daar staat de vraag op of ik erbij wil komen zitten. Ik pak mijn dienblad waar een bak salade op staat en ik loop dan in zijn richting. "Ik had niet verwacht om iemand zoals ik hier te treffen," zeg ik dan wanneer ik plaatsneem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Felicia Dawn
    De jongen lijkt het wel te waarderen doordat hij lacht. Een glimlach staat op mijn gezicht terwijl ik in zijn richting kijk. Dan krijg ik weer een nieuw briefje en daar staat de vraag op of ik erbij wil komen zitten. Ik pak mijn dienblad waar een bak salade op staat en ik loop dan in zijn richting. "Ik had niet verwacht om iemand zoals ik hier te treffen," zeg ik dan wanneer ik plaatsneem.


    Michael Wood
    Ik kijk het meisje na wanneer ze haar dienblad pakt en vervolgens naar me toe komt lopen. 'Ik had niet verwacht iemand zoals ik hier te treffen,' zegt ze wanneer ze plaatsneemt op een stoel. 'Ik ook niet echt, er zijn in het algemeen te veel demonen en engelen en te weinig tovenaars en heksen,' je kon engel of demon worden maar een tovenaar en een heks word je bijna alleen wanneer je ouders of misschien een van je ouders een tovenaar of heks is, tenzij je gewoon zo geboren word. Ik laat een papierje verschijnen tussen mijn boek en leg het vervolgens op tafel 'Ik ben Michael' stel ik mezelf voor en neem een slok van mijn koffie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Hoogtes...' zeg ik zachtjes. Een idiote angst aangezien ik een demon ben en kan vliegen.
    Ik heb nooit gevlogen, ik durf niet.

    Nate Sadler
    Ik krijg een smsje en grijp direct naar mijn gsm. Terug van Leslie's gsm.
    Leslie, nat, half bevroren en vastgebonden op een stoel staat in het berichtje. Ik bijt op mijn wangen en voel alles wat zij nu zou voelen, angst, pijn, wanhoop. Alsjeblief, laat haar gaan, wie je ook bent... het is mij die je moet hebben niet haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Hoogtes...' zeg ik zachtjes. Een idiote angst aangezien ik een demon ben en kan vliegen.
    Ik heb nooit gevlogen, ik durf niet.


    Nathan Scagotti
    'Hoogtes...' andwoord ze zachtjes en ik haal uit haar gedachten dat ze nog nooit heeft gevlogen. 'Dat lijkt me lastig, ben je bang op echt grote hoogtes of wanneer je blijvoorbeeld al op een kleine trap staat?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Neeh eh bv op een laag muurtje zou ik niet durven springen maar op mijn kont zitten en dan zo eraf gaan.' zeg ik beschaamt. Ik verstop me terug in zijn shirt en het deken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Neeh eh bv op een laag muurtje zou ik niet durven springen maar op mijn kont zitten en dan zo eraf gaan.' zeg ik beschaamt. Ik verstop me terug in zijn shirt en het deken.


    Nathan Scagotti
    'Zou je willen vliegen?' Vraag ik haar, ze kon zich dan ook weer ikmijn shirt verstoppen als ze bang was of iets dergelijks. Net zoals ze nu deed, 'wat zou je doen wanneer ik geen shirt aan zou hebben?' Vraag ik met een lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik knik zachtjes, twijfelend. 'Wat als ik val?' zeg ik zachtjes. 'Wat als ik schrik en vergeet te vliegen?'
    Ik bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'