• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Er zijn demonen die hun eerste zoon, als hij nog maar een paar maanden oud is, offeren en het hoofd boven het bed hangen. Dat zijn zulke demonen zoals mijn vader nu geworden is volgens mij.' zeg ik zachtjes.


    Nathan Scagotti
    'Dat is gewoon ziek' zeg ik, nu stel ik me een klein baby hooftje boven een bed voor. Ik hielt wel van kinderen, waarom zou je ook niet? Alleen zag ik mezelf niet echt als een vader. 'Laten we ergens anders over praten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Sorry.'fluister ik terug zachtjes ik droom me om zodat ik zijn gezicht kan zien en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Van wie heb je muziek geleerd?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben weer thuis ^_^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Nate roept me grinnikend na. "Dat had je best van te voren mogen zeggen," roep ik naar boven lachend. De pizza's doe ik op het bord en vanuit mijn ooghoeken zie ik wat bij het raam. Als ik ernaar kijk, is het alweer weg. Mm, ik zal het me wel verbeeld hebben. "Pizza is onderweg," zeg ik waarna ik met de pizza's naar boven loop.


    Nate Sadler/b]
    Ik glimlach en neem de borden over als ze boven is. 'Kom erbij, er staat een film klaar.' lach ik.
    Ik wacht tot ze zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kom naast Nate zitten op het bed en neem weer een bord over. "Tot nu toe zien ze er erg gelukt uit," zeg ik grinnikend. "Nu ook nog kijken of dat zo is." Ik laat een pizzasnijder verschijnen en snijd mijn pizza in 8 stukken. Ik begin dan een hap te nemen. "Hm, hij proeft goed. Welke film gaan we kijken trouwens?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Horror.' antwoord ik.
    Ik neem een hap van mijn pizza en glimlach. 'Hij smaakt inderdaad goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Sorry.'fluister ik terug zachtjes ik droom me om zodat ik zijn gezicht kan zien en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Van wie heb je muziek geleerd?' vraag ik dan.


    Nathan Scagotti
    'Waarom zeg je sorry?' Vraag ik haar wanneer ze zich omdraait en haar hooft op mijn schouder legt. 'Van wie heb je muziek geleerd?' Vraagt ze dan, 'piano heb ik geleerd in Italie, het land waar ik geboren ben, van een oude man best lang geleden.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Welcome home Jaimes ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Italie lijkt me prachtig.' zeg ik iets dromerig en probeer me alles voor te stellen.
    Rome, de mensen, de dorpjes... Het lijkt allemaal iets te sprookjesachtig in mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Italie lijkt me prachtig.' zeg ik iets dromerig en probeer me alles voor te stellen.
    Rome, de mensen, de dorpjes... Het lijkt allemaal iets te sprookjesachtig in mijn hoofd.


    Nathan Scagotti
    'Italie lijkt me prachtig' zegt Mayra een beetje dromerig, 'dat is het ook' zeg ik instemmend. 'Je kan jezelf overal heen flitsen, waarom ga je niet gewoon? Al ben je maar een uur weg' vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Kan ik niet, dan voelt het alsof ik mam in de steek laat besides alleen is maar alleen.' zucht ik zachtjes.
    Ik zucht terug en kijk hem aan. 'Ik red me wel... dus je kan gerust gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Kan ik niet, dan voelt het alsof ik mam in de steek laat besides alleen is maar alleen.' zucht ik zachtjes.
    Ik zucht terug en kijk hem aan. 'Ik red me wel... dus je kan gerust gaan.'


    Nathan Garcia
    'Als je er wel heen wilt wil ik wel met je mee' zeg ik een schouderophalend aangezien ik op mijn amdere schouder lig. 'Weet ik, al betwijfel ik het deel waarin je zegt dat je je wel red'



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Wat bedoel je daarmee?' vraag ik zachtjes.
    Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Ik sluit me gewoon terug af dan is er niets mis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Wat bedoel je daarmee?' vraag ik zachtjes.
    Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Ik sluit me gewoon terug af dan is er niets mis.


    Nathan Scagotti
    'Daarmee bedoel ik dat je dan letterlijk voor jezelf zorgt, niemand anders krijgt de kans om voor je te zorgen omdat je ze niet binnenlaat. Je kan niet je hele leven blijven leven zo, want na een jaar of 10 word het al deprimerend geloof mij maar'


    Don't be like the rest of them, darling