• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wait.. hetgene wat ze wil is hem als een slaafje?


    Don't be like the rest of them, darling

    Nee als slaaf voor een dag xd zo voor drankjes halen, en paardje rijden op rug en zo xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Hm een engelslaafje.' grijns ik.
    Ik kijk hem aan. 'Oke deal. Ik leg me dan in het zand.


    Nathan Scagotti
    Ik lach en leg dan mijn handen achter mijn hooft. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik plezier had nadat Daniel een dochter heeft gekregen. 'Wat wil je doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Wel je kan wel een mojito voor me maken, maken en niet verschijnen, terwijl je danst.' grijns ik.
    Hij zal er volgens mij nog spijt van hebben van die deal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Wel je kan wel een mojito voor me maken, maken en niet verschijnen, terwijl je danst.' grijns ik.
    Hij zal er volgens mij nog spijt van hebben van die deal.


    Nathan Scagotti
    'Ten eerste zou ik niet weten hoe je dat maakt,' zeg ik dan, ik dronk niet zo veel en als ik het wel deed dronk ik bier, rum of wodka. En heel soms wijn. 'Ten tweede kan ik niet dansen' zeg ik met een lach, ik kon een beetje dansen maar dan waren het oudbollige traditionele dansen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik denk na en trek dan een pruillipje. 'En passoa? ' Dat is makkelijker. Gewoon passoa en fruitsap en het is klaar.
    'En ... je kan wel dansen.' ik glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik denk na en trek dan een pruillipje. 'En passoa? ' Dat is makkelijker. Gewoon passoa en fruitsap en het is klaar.
    'En ... je kan wel dansen.' ik glimlach.


    Nathan Scagotti
    'Ook niet' zeg ik met een lach, 'ik ben oudbollig' zeg ik en kijk haar aan. 'Dans jij eens' zeg ik met een grijns.



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Oke.' zeg ik grinnikend en laat een radio verschijnen. Ik sluit er mijn gsm op aan.
    Like a boy begint te spelen en ik concentreer me even voor ik begin te dansen zoals mama me eens geleerd had. Dan begint een ander liedje. Voor in clubs en ik kijk grijnzend naar Nathan. 'Dans met me.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Oke.' zeg ik grinnikend en laat een radio verschijnen. Ik sluit er mijn gsm op aan.
    Like a boy begint te spelen en ik concentreer me even voor ik begin te dansen zoals mama me eens geleerd had. Dan begint een ander liedje. Voor in clubs en ik kijk grijnzend naar Nathan. 'Dans met me.'


    Nathan Scagotti
    Ze laat een radio verschijnen en begind dan te dansen, ze kon best goed dansen. In iedergeval beter dan mij. Een ander liedje begint en ze kijkt me grijnzend aan, 'dans met me' zegt ze vervolgens. Ik zucht en sta dan op maar dans nog niet, ik laat een glas wodka verschijnen en neem daar een slok van. Ik had toch iets nodig om in iedergeval te kunnen dansen. 'Ik kan echt niet dansen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Komaan Nathan.' glimlach ik geruststellend.Ik leg zijn handen op mijn heupen en draai me dan om om te dansen zoals in de clubs.
    Tegen hem aan dus met andere woorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate sadler
    Ik kijk haar strak aan. 'Onze verloving was al voorbij toen je je dood fakete en mij in de steek liet.' zeg ik haar. 'En ik zou je heus kunnen neerschieten maar ik zal mee met je gaan. En niet om de reden dat je wil. Ik hou zielsveel van haar. Ze is alles voor me wat jij nooit meer zal zijn. Laat daar geen misverstand over zijn.'


    Les
    Ik lig nog steeds kreunend van de pijn op de grond. Al die kogels in mijn lichaam doen pijn. Half luister ik mee met Nate. "B-blijf bij m-m-me," zeg ik zachtjes smekend tegen Nate. Ik wil niet dat hij vertrekt, want dan blijf ik hier achter en dan weet ik niet of Nate ooit terug zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Geef me één week. Eén week om afscheid te nemen van haar en te zorgen dat ze in goede handen is. Om mijn zaken te regelen. Dan zal ik mee met je gaan Elena.' Ze kan me dit niet weigeren. 'En dan zal ik zelf proberen terug van je te houden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Elena stemt in met de eis die hij stelt. "Je zal het niet eens hoeven te proberen, je houdt nog van me," zegt ze gemeen. "Het boeit me niet zoveel als ze sterft, maar ook niet als ze blijft leven." Er rolt een snik over mijn lippen. Ik wil helemaal niet Nate kwijt raken. Hij betekent veel voor me en waar kan ik terecht? Helemaal nergens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik knik. 'Dan gaan we nu.'
    Ik loop naar Leslie en til haar op. Ik flits ons terug naar mijn appartement. 'Ik zal altijd van je houden... we hebben nog één week.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het doet heel veel pijn wanneer Nate me optilt. We zijn ineens ergens anders en hij zegt dan dat hij altijd van mij zal houden. "P-pijn," mompel ik dan, want dat is het enige wat ik nog voel. Ik rol op mijn zij van de pijn en kan niet stoppen met huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.