• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik laat de zalf verschijnen en kleed Leslie voorzichtig uit. Ik begin de zalf voorzichtig over haar wonden te wrijven en haal dekogels uit haar. Ik verbind de verbanden en bijt in mijn pols zodat ze bloed kan drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nog steeds tril ik, maar dat wordt steeds minder doordat ik me steeds zwakker voel. Ik ben helemaal uitgeput. Ik krijg amper mee dat Nate me helemaal uitkleedt en me verlicht van de pijn. Ik ruik het bloed ineens en open mijn ogen om te kijken wat er gebeurt. "I-ik wil niet d-d-dat je zwakker wordt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach lief. 'Ik ben al zwak... Ik heb een zwqk voor jou dus drink liefje. Dan gaat de pijn weg en kunnen we misschien genieten van onze laatste week samen.' misschien kan ik een regeling met Elena maken dat ik maar een bepaalde tijd moet blijven...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zorgt ervoor dat, tussen de pijn die ik voel, er een klein glimlachje op mijn gezicht komt, maar die verdwijnt ook weer snel als hij over onze laatste week begint. Een brok vormt zich in mijn keel en terwijl de tranen weer opzetten, begin ik te drinken van zijn bloed. Ik wil Nate niet kwijtraken. De afgelopen tijd is hij er meer voor mij geweest dan Jake. Fuck, Jake. Hem was ik ook helemaal vergeten. Als ik denk dat ik genoeg gedronken heb, stop ik met drinken. "Heb je nog..iets van Jake gehoord?" vraag ik zacht aan Nate, "ik hoop van niet eigenlijk..ik ben liever bij jou dan dat hij ineens eist dat ik terugkom."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler]
    'Nee ik heb niets van Jake gehoort.' fluister ik. Ik stuur een bericht naar Elena. Hoelang moet k bij je blijven? Verplicht?
    Ze kan altijd denken dat ik dan wel vrijwillig bij haar blijf uit liefde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Michael Wood
    Ik moet lachen wanneer ze vraagt of ik daarmee wil zegen dat ik mezelf sterk vind, 'Nee, niet echt, ik ben veel dingen maar volgens mij niet zo arrogant.' zeg ik met een lach, 'daarmee doel ik op een aantal erg goede tovenaars die ik wel ken' antwoord ik dan. Bijvoorbeeld de tovernaar die mij verschillende dingen heeft geleerd, een soort mentor al had ik daar meer van dan één.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Een zucht rolt over mijn lippen als Nate zegt dat hij nog niets van Jake gehoord heeft. "Ik denk dat ik hem een sms ga sturen, hij weet toch niet waar ik nu zit en als hij het wel wil weten, dan is hij altijd nog goed met sporen onderzoeken." Ik hoor hoe Nate een sms terug krijgt van Elena. Net zolang tot je nooit meer weg wil. Ik heb je zoveel te bieden Nate. Samen kunnen we alle dingen aan. Ik hou van je, dat is toch wat je altijd gewild hebt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Dawn
    "Dat mag ik toch hopen dat je niet arrogant bent," zeg ik lachend en met een grijns, "want dat zou wel erg teleurstellend zijn, omdat je nu nog prima te doen bent." Ik eet verder van mijn eten en kijk de kantine rond. "Wie kunnen we even leuk bezweren met een spreuk waardoor hij of zij gewoon met eten gaat gooien?" vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik voel terug de oude wonde open gaan.
    Je hebt nooit van me gehouden Elena, anders had je je dood niet kunnen faken... Je zou me de pijn die ik gevoeld had niet kunnen aandoen. Ik wilde alles voor je doen maar jij verliet me dus geef niet Leslie de schuld. Als zij er niet was geweest dan zou ik nooit meer zelfs een gevoel voelen. Ik was bijna zover dat ik alles uitschakelde. Ik zucht en trek Leslie voorzichtig tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Komaan Nathan.' glimlach ik geruststellend.Ik leg zijn handen op mijn heupen en draai me dan om om te dansen zoals in de clubs.
    Tegen hem aan dus met andere woorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate is een lang bericht aan het sturen, dus ik laat ook mijn telefoon in mijn handen verschijnen. Voorzichtig begin ik met typen. Jake, ik weet niet waar je bent...maar goed. Ik kom nog wel terug. Ik ben ontvoerd geweest door Elena, die blijkt niet dood te zijn. Ze heeft me gemarteld, maar Nate heeft me gered. Ik hoop dat je oke bent, want dan voel je - je beter dan ik aangezien de kogelwonden nog schrijnen, ondanks dat Nate me zalf heeft gegeven. Ik hou van je. Ik leg mijn telefoon weg en ik laat me tegen Nate aantrekken. "Kan je niet gewoon bij me blijven?" vraag ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach lief. 'Leslie...je hebt geen idee hoe graag ik je zou meenemen naar een eiland waar niemand ons kan vinden. Waar we samen leven maar dat gaat niet... als ik niet naar Elena ga, dan breng ik jou in gevaar en... ' ik zucht. 'Jij houd van Jake.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Felicia Dawn
    "Dat mag ik toch hopen dat je niet arrogant bent," zeg ik lachend en met een grijns, "want dat zou wel erg teleurstellend zijn, omdat je nu nog prima te doen bent." Ik eet verder van mijn eten en kijk de kantine rond. "Wie kunnen we even leuk bezweren met een spreuk waardoor hij of zij gewoon met eten gaat gooien?" vraag ik lachend.


    Michael Wood
    'Dat mag ik toch hopen dat je niet arrogant bent' zegt ze lachend en grijnst dan. 'Want dat zou wel erg teleurstellend zijn, omdat je nu nog prima te doen bent.' zegt ze 'fijn om te weten 'zeg ik met een grijns terug als ze zegt dat ik nu nog prima te doen ben.' Ik kijk de kantine rond wanneer ze vraagt wie we kunnen bezweren zodat hij of zij met eten gaat gooien, 'mensen die eruit zien alsof ze graag problemen bezorgen of juist mensen die nooit wat uithalen' zeg ik met een grijns ik beweer een jongen die eruit ziet alsof hij vaak op zijn kop word gezeten door de rest en zorg ervoor dat hij zijn dienblad pakt en deze in het gezicht van een jongen duwt die hem net peste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Nate is zo lief voor me en even weet ik niet wat ik moet zeggen of doen. Dan trek ik hem zachtjes naar me toe en kus zijn lippen. "Ik hou van jou Nate, elke dag meer," fluister ik tegen hem. "Ik wil bij jou zijn." Ik klamp me meer aan hem vast, ook omdat ik pijn voel en omdat ik hem niet kwijt wil raken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik wil niet dat ze je pijn doet.' zeg ik zachtjes.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Jij bent alles voor me en ik wil je niet verliezen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'