• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat heeft ze toch al gedaan," mompel ik zachtjes, "heel mijn lichaam doet nog steeds pijn." Ik draai me iets meer naar Nate toe. "Blijf dan bij me. We kunnen haar toch wel uitschakelen?" Ik trek Nate dichter tegen me aan. "Ik wil je niet kwijtraken," zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Haar uitschakelen... 'Kun jij haar vermoorden? Als je de kans zou krijgen?' vraag ik Leslie zachtjes.
    Waarom doe ik eigenlijk moeite? Als Jake terug normaal doet gaat ze toch weg...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Michael Wood
    'Dat mag ik toch hopen dat je niet arrogant bent' zegt ze lachend en grijnst dan. 'Want dat zou wel erg teleurstellend zijn, omdat je nu nog prima te doen bent.' zegt ze 'fijn om te weten 'zeg ik met een grijns terug als ze zegt dat ik nu nog prima te doen ben.' Ik kijk de kantine rond wanneer ze vraagt wie we kunnen bezweren zodat hij of zij met eten gaat gooien, 'mensen die eruit zien alsof ze graag problemen bezorgen of juist mensen die nooit wat uithalen' zeg ik met een grijns ik beweer een jongen die eruit ziet alsof hij vaak op zijn kop word gezeten door de rest en zorg ervoor dat hij zijn dienblad pakt en deze in het gezicht van een jongen duwt die hem net peste.


    Felicia Dawn
    Ik zie hoe Michael de kantine rondkijkt en zelf neem ik daar een voorbeeld aan. "Mm, ja, dat zijn inderdaad wel goede prooien op te nemen," stem ik in en ik kijk naar slachtoffers. Voordat ik iets kan doen, begint Michael al met iets en ik kijk toe. Ik moet er om lachen, maar de jongen die eten over zijn gezicht kreeg, staat op en verkoopt de jongen dan een knal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    "Ik...ik zou nooit iemand kunnen doden," mompel ik, "hoe slecht iemand ook is." Ik kijk Nate aan, "maar in dit geval kan ik wel een uitzondering maken na al die kogel die ze in me had geschoten." Ik bijt op mijn onderlip. "Nate...ik weet niet hoe het zit tussen Jake en ik.. Ik heb een voorspelling gehad van Mila op de bruiloft."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Wil je die vertellen?' vraag ik haar zachtjes.
    Ik kan Elena wel vermorden maar... ben ik dan niet harteloos? Ik heb jaren van haar gehouden bijna een eeuw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ja," zeg ik dan, "maar het is een voorspelling. Die hoeft niet persé uit te komen..." Even bijt ik op mijn lip en kijk Nate dan aan. "Oke, wat Mila dus zei kwam doordat ze doorkreeg dat wij hadden gezoend nog voordat ik getrouwd was met Jake. Toen deed ze een voorspelling. Of ik zou gewoon bij Jake blijven voor altijd...of we zouden uit elkaar gaan en beiden iemand anders vinden. Hij een meisje en ik een jongen...jou."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Welk visioen wilje dat uitkomt?' vraag ik haar zachtjes.
    'Je weet dat je ons niet beiden kan hebben Leslie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik blijf Nate aankijken. "Ik weet dat ik jullie niet beiden kan hebben...dat kan niet en dat wil ik ook niet meer," zeg ik zachtjes, "jij bent degene die ik nu wil, maar ik ben getrouwd met Jake...ik kan hem niet zomaar achterlaten. En ik neem nu deze beslissing doordat Jake zo doet door die sekte, denk ik. Dus als hij gewoon zichzelf is dan weet ik niet wat de keuze is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Wel... wat als er een drankje is... waardoor Jake een dag of 2 normaal doet? Je hebt een week om te kiezen om het cru te zeggen want als ik Elena moet vermoorden.. wat voor zin zou het hebben als je toch bij Jake zit?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Maar hoe zou dat kunnen, zo'n drankje?" vraag ik aan Nate, "want zo'n drankje zou je dan toch elke twee dagen kunnen geven? En ik wil niet te hoeven kiezen...Jake zou dan toch bij die sekte terecht komen? Dus..ik wil voor jou kiezen Nate," fluister ik terwijl ik hem aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Als je die in hem spijt, met een grote dosis, een heel grotere dosis, kan die een maand werken.' zeg ik met tegenzin.
    'Zou je dan nog steeds voor me kiezen? Want als je dat doet, gaat hij uit die sekte.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Waarom wil je me zo laten twijfelen?" vraag ik aan hem en kijk hem aan, "nu kies ik voor je en lijkt het alsnog niet goed." Ik kom met moeite overeind en ook met pijn. Overal zit verband en ik ben nog steeds naakt. Ik laat een badjas om me heen verschijnen. "Dan kies ik wel gewoon voor helemaal niemand en dan trek ik me terug waar niemand me ooit nog vindt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nee ik wil gewoon dat je voor me kiest omdat je van me houd en niet omdat Jake je geen aandacht geeft.' zeg ik zachtjes en kijk naar mijn handen. Ik ben daar gewoon zo onzeker over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dus je denkt dat ik niet van je houd," zeg ik zachtjes en lichtelijk gekwetst, "oke. Als je dat denkt dan ga ik wel. Ik dacht dat het wel wat meer voor je betekende dat ik je kuste terwijl ik een half uur later ging trouwen, maar dat is dus ook niet zo." Ik draai me om en met moeite loop ik naar de deur van de kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Kom hier gek kind.' brom ik met een lieve glimlach en laat haar voorzichtig terug op het bed verschijnen.
    'Je begrijpt me niet. Ik weet dat je van me houd maar ik vraag me gewoon af of je genoeg van me houd dat je alles wat er gebeurt is met Jake achter je kan laten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'