• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Op Nate zijn gezicht staat een lieve glimlach en ineens ben ik weer op het bed en ik kijk Nate aan. "Ik wil gewoon zoveel vergeten, want met Jake heb ik teveel slechte dingen meegemaakt...ik weet zeker dat ik genoeg van je hou." Ik bijt zacht op mijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kan het niet laten om te zeggen: 'Let's kill a witch.' zoals het meisje in Oz the great and powerful.
    Ik glimlach en stop mijn gezicht in haar haren. Misschien word ze dan toch eindelijk de mijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er komt een glimlach op mijn gezicht en ik laat me zachtjes op hem vallen en zijn gezicht is in mijn haren. Het enige wat ik doe, is hem knuffelen. "Ja, ze moet uitgeschakeld worden. Maar heb je enige idee hoe?" vraag ik aan hem, "gewoon met sterrenschot?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Sterrenshot en een mes.' Om haar hals mee door te snijden want je kan dan wel een demon zijn...
    als je hoofd bijna van je hals ligt... ben je ook dood. En in het geval van Elena... dan is ze zeker dood.
    'Maar ik heb jou nodig om haar neer te schieten... gaat dat lukken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik als hij vraagt of het gaat lukken om Elena neer te schieten, "ja, dat moet wel lukken." Ik denk terug aan hoe ik onder geduwd werd in het water en er trekt een rilling door me heen en ik leg als vanzelf mijn hand beschermend om mijn hals. "Ze moet dood en zo snel mogelijk."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht 'wat denk je van overmorgen? Dan zeg ik wel een droevig verhaal over dat je me gedumpt hebt voor Jake en niet kan wachten hier weg te zijn, we spreken af, ik praat met haar en huil wat en jij schiet haar neer van een locatie dat ze je niet kan zien..."


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Felicia Dawn
    Ik zie hoe Michael de kantine rondkijkt en zelf neem ik daar een voorbeeld aan. "Mm, ja, dat zijn inderdaad wel goede prooien op te nemen," stem ik in en ik kijk naar slachtoffers. Voordat ik iets kan doen, begint Michael al met iets en ik kijk toe. Ik moet er om lachen, maar de jongen die eten over zijn gezicht kreeg, staat op en verkoopt de jongen dan een knal.


    Michael Wood
    'Kom op, sla hem terug' mompel ik en kijk eerst of hij het zelf ook doet en help hem dan een handje, zijn vuist komt best hard in de buik van de jongen en ik grijns. Een vriend van de jonge die eten over zich kreeg gooit met wat eten, zijn poging om de jongen te raken mislukt en hij raakt het meisje naast hem. Voordat ik het weet gooit iedereen met eten, zelf zorg ik ervoor dat ik niet geraakt word en zie dat iets dat op pupping lijkt ofzo Felicia's richting op komen. 'Pas op' zeg ik en zorg er dsn voor dat het eten even blijft zweven en vervolgens in dezelfde snelheid als net van haar weg vloog op een manier dat het leek alsof het werd gegooit.


    Don't be like the rest of them, darling

    reactie met Nathan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat klinkt als een plan dat een grote slagingskans heeft," zeg ik tegen hem en kijk hem aan, "en dan zijn we van dat probleem af." Ik nestel me dicht tegen hem aan en druk zacht een kus op zijn lippen. "Ik ga niet meer terug naar Jake. Ik blijf bij jou."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je bent 180° gedraait? Ik dacht dat je team Jake was xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    reactie met Nathan?


    Weet even niks.. reageer vast zo wel (:


    Don't be like the rest of them, darling

    owkeee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Dat klinkt als een plan dat een grote slagingskans heeft," zeg ik tegen hem en kijk hem aan, "en dan zijn we van dat probleem af." Ik nestel me dicht tegen hem aan en druk zacht een kus op zijn lippen. "Ik ga niet meer terug naar Jake. Ik blijf bij jou."


    Nate Sadler
    'Ik heb één ieniemienie vraagje... as je bij mij bent... zouden we dan niet beter je gelofte papieren laten verdwijnen want ik denk dat een scheiding heel moeilijk gaat gaan als jullie er nog beiden uitzien als 17 jaar geleden...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Michael Wood
    'Kom op, sla hem terug' mompel ik en kijk eerst of hij het zelf ook doet en help hem dan een handje, zijn vuist komt best hard in de buik van de jongen en ik grijns. Een vriend van de jonge die eten over zich kreeg gooit met wat eten, zijn poging om de jongen te raken mislukt en hij raakt het meisje naast hem. Voordat ik het weet gooit iedereen met eten, zelf zorg ik ervoor dat ik niet geraakt word en zie dat iets dat op pupping lijkt ofzo Felicia's richting op komen. 'Pas op' zeg ik en zorg er dsn voor dat het eten even blijft zweven en vervolgens in dezelfde snelheid als net van haar weg vloog op een manier dat het leek alsof het werd gegooit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Mm dus ik ben dan ineens weer Leslie Day?"
    vraag ik met een glimlachje aan hem. Ik kijk naar de ring aan mijn vinger en ik denk aan de tattoo op Jake zijn arm. Het is een tattoo voor mij. Even voel ik een steek in mijn hart. Het doet gewoon pijn. Pijn aan de gedachte van verlating. Jake en ik zijn een lange tijd samen, maar we kwamen er wel altijd uit. Behalve nu...en ik weet dat het niet eens zin heeft om hem uit de sekte proberen te halen...want dan wil hij hoogstwaarschijnlijk zelfmoord plegen. Een brok vormt zich in mijn keel, maar dat laat ik niet merken aan Nate. Ik kijk zijn kant weer op en glimlach. "Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon die dingen laten verdwijnen. Niet waar?"

    Felicia Dawn
    Ik zie gelijk dat Michael van het harde is. Hij laat namelijk de jongen gewoon vol in de buik slaan van de oester. Zelf ben ik ook redelijk avontuurlijk, maar gewelddadig ben ik dan weer niet. Voordat ik alles kan laten kalmeren, breekt er een voedselgevecht uit. Ik zie hoe er pudding mijn kant op komt en Michael houdt dat voor me tegen. Toch kan ik het niet laten en als er pudding weer onze kant op komt, stuur ik het juist in Michael's richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.