• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Ik ril en laat mijn kleren opdrogen waarna ik een grote handdoek laat verschijnen en die probeer om me heen te wikkelen wat niet lukt met mijn vleugels. Ik hoest nog wat water op uit mijn longen en glimlach lichtjes. 'Ik denk dat vliegen niet echt mijn ding is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Bloed blijft uit mijn neus stromen en ik voel hoe bijna beiden mijn armen uit de kom gaan. Snel probeer ik weer wat rechter te staan en ineens hoor ik een telefoon afgaan. "Wat heb jij gedaan?" vraagt Elena scherp aan me als ze ziet dat het Nate is die haar belt. "Jij bent degene die hem gisteren gebeld heeft," zeg ik zwak terug. Ze kijkt me bedachtzaam aan. "Misschien dat ik wat zwaarder geschud erbij moet halen," zegt ze dan. Ze maakt me los en ik val voorover op de grond, omdat ik te zwak ben om nog recht te staan. Elena neemt de telefoon op en zegt niets. Dan ineens hoor ik hoe ze een trekker over haalt en het volgende moment schreeuw ik het uit van de pijn. "Nate!" gil ik dan, "help me!" Mijn handen worden losgemaakt, omdat ik toch niets kan. Dan schiet ze weer een kogel door me heen. Ik gil van de pijn en de tranen stromen over mijn wangen.

    Felicia Dawn
    "Ach, ze vinden altijd wel hun manieren om dingen leuk te houden. Ook door mensen te pesten. Nt zoals ik. Alleen doe ik het niet zozeer door ze te pijnigen en demonen bijvoorbeeld weer wel." Het valt me op dat er een demon bij ons blijft hangen en Michael zorgt er dan voor dat hij uiteindelijk weer verder loopt. "Sterke? Dus je wilt zeggen van jezelf dat je sterk bent?" vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Gelukkig ben ik slim en heb een gps zoek functie op mijn gsm staan waardoor ik de plaats van een gsm na kan trekken.
    Ik hoor haar gillen en bal mijn handen tot vuisten. Ik krijg de plaatsnaam door. Ik maak me klaar. Niemand komt ongestraft aan Leslie. Een kruisboog op mijn rug met sterreshot en gewone puilen. 2 pistolen met kogels ingesmeert met kruiden en een mes waarvan het lemmet ook is ingsmeert. Ik flits me voor het huis en trap de deur in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er zitten twee kogels in mijn lichaam, mijn gezicht is helemaal blauw, rood en pijnlijk, er stroomt bloed uit mijn lip en heel mijn lichaam doet gewoon pijn. Mijn haren zijn nat en plakken aan mijn gezicht, ik bibber en tril over heel mijn lichaam en zelfs het ademen wordt moeilijker. "L-laat me gaan," jammer ik dan, maar daarvoor word ik afgestraft met nog een kogel. "Goed zo, lijd maar pijn slet dat je bent."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik hoor het gegil en neem één geweer uit mijn riem. Ik loop naar boven, vanwaar het gejammerl komt en stamp de deur in. Ik schiet direct de man die op me komt afstormen neer met 5 kogels in zijn borst en vuur dan op het meisje die met haar rug naar me toe staat. Dan stop ik mijn geweer weg en haal mijn kruisboog van mijn schouder met sterreshots erop. 'Laat dat geweer vallen.' sis ik en schiet eerst een pijl in de versufte demon op de grond die oplost waarna ik hem direct terug op het meisje richt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Felicia Dawn
    "Ach, ze vinden altijd wel hun manieren om dingen leuk te houden. Ook door mensen te pesten. Nt zoals ik. Alleen doe ik het niet zozeer door ze te pijnigen en demonen bijvoorbeeld weer wel." Het valt me op dat er een demon bij ons blijft hangen en Michael zorgt er dan voor dat hij uiteindelijk weer verder loopt. "Sterke? Dus je wilt zeggen van jezelf dat je sterk bent?" vraag ik grijnzend.


    Michael Wood
    Ik moet lachen wanneer ze vraagt of ik daarmee wil zegen dat ik mezelf sterk vind, 'Nee, niet echt, ik ben veel dingen maar volgens mij niet zo arrogant.' zeg ik met een lach, 'daarmee doel ik op een aantal erg goede tovenaars die ik wel ken' antwoord ik dan. Bijvoorbeeld de tovernaar die mij verschillende dingen heeft geleerd, een soort mentor al had ik daar meer van dan één.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik lig te creperen van de pijn op de grond en ik krimp ineen wanneer ik weer heel veel schoten hoor. Mijn lichaam is er gewoon al zo erg aan toe dat ik het niet eens meer voel. "Laat dat geweer vallen," hoor ik een stem dan sissen. Wacht eens, die stem herken ik. "Nate," zegt Elena dan en ze draait zich naar hem om, "wat een verrassing om je hier te zien, liefje." Het lijkt niet alsof de kogels haar ook maar enige schade aangericht hebben. "Hoewel het geen verrassing is eigenlijk, aangezien die loeder daar," ze wijst naar mij, "je helemaal in haar macht heeft. Maar de dingen kunnen makkelijker zijn. Als je gewoon met mij meegaat, dan hoeft die slet niet te sterven, " bij dat woord schrik ik, hoewel ik mijn ogen niet meer open krijg, "en dan kunnen jij en ik samen aan het hoofd van de maffia staan. Oh, en je durft het vast niet om me neer te schieten, ik ben nog steeds je verloofde."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate sadler
    Ik kijk haar strak aan. 'Onze verloving was al voorbij toen je je dood fakete en mij in de steek liet.' zeg ik haar. 'En ik zou je heus kunnen neerschieten maar ik zal mee met je gaan. En niet om de reden dat je wil. Ik hou zielsveel van haar. Ze is alles voor me wat jij nooit meer zal zijn. Laat daar geen misverstand over zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik ril en laat mijn kleren opdrogen waarna ik een grote handdoek laat verschijnen en die probeer om me heen te wikkelen wat niet lukt met mijn vleugels. Ik hoest nog wat water op uit mijn longen en glimlach lichtjes. 'Ik denk dat vliegen niet echt mijn ding is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Michael Wood
    Ik moet lachen wanneer ze vraagt of ik daarmee wil zegen dat ik mezelf sterk vind, 'Nee, niet echt, ik ben veel dingen maar volgens mij niet zo arrogant.' zeg ik met een lach, 'daarmee doel ik op een aantal erg goede tovenaars die ik wel ken' antwoord ik dan. Bijvoorbeeld de tovernaar die mij verschillende dingen heeft geleerd, een soort mentor al had ik daar meer van dan één.


    Lizl, reageer zo denk ik... Heb nu even geen inspiratie.. :/


    Don't be like the rest of them, darling

    Ok :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry ;/ weet niks xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Ehm ze kunnen.... Hij kan voorstellen te zwemmen? :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes moet ik mn naam nu nog terugveranderen of niet?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja!


    Don't be like the rest of them, darling