• Ik heb vandaag een soort van afscheid genomen van mijn klaslokaal en ik ben eigenlijk heel blij. Want ik moet morgen meteen naar het theater om alles voor te bereiden en morgen om 10 uur 's morgens treden we op, eerst voor de hele school en dan voor de ouders. Daarna lekker naar de disco op het speelplein van de school. Ik ga in augustus naar de middelbare en ik heb havo/vwo gekregen. Alhoewel ik denk dat ik niet gepest ga worden, omdat ik 1.70 ben en best wel sterk ben. Ze zullen waarschijnlijk denken dat ik in de tweede klas zit, haha. Ik ben wel enorm blij dat ik na 7 jaar eindelijk een andere klas krijg. Alleen mijn beste vriendin gaat samen met me mee in de nieuwe klas, verder niemand. Ik had echt een kutklas, de hele dag praten en kletsen en ik ben juist super stil. Ging dit allemaal zo'n beetje hetzelfde bij jullie? ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fijn dat je naar een nieuwe school gaat en daar een nieuwe start krijgt, samen met je beste vriendin. Het is ook erg fijn dat ze bij je zal zijn in de eerste. De musical was echt zo eng, ik was zo nerveus, haha. Veel succes en plezier bij de musical!


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw, ik had aan je schrijfstijl niet verwacht dat je 12 bent :'D

    Uuuhm, eindmuscial, pff, dat is alweer lang geleden. Wij hadden de Kauwgom Gangsters en die was best makkelijk. Ik moest een of andere monteur zijn die een tas moest stelen. Best grappig en niet moeilijk *O* Nerveus was ik ook niet echt, want ik speelde daarvoor al de hoofdrol in de kerstmusical.

    Bij mij gingen er best wat mensen naar dezelfde school en daar was ik niet echt blij om, ook doordat de pesters (die net waren opgehouden) daar weer opnieuw begonnen.

    Maar goed, mijn leven is niet jou leven. Heel veel plezier met de muscial!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veel succes morgen! Welke musical ga je doen?
    Wij hadden "Switch", over een pizza- en patattent die altijd ruzie hadden.
    ik had maar een hele simpele rol, Klant nr. 8 xD maar ik mocht wel de hele musical eten! Hihi(A)

    Mijn overgang naar de brugklas was lang geleden en bijna precies hetzelfde als jij. Ik was blij dat ik van mijn klas af was en ging alleen met mijn beste vriendin. En gelukkig viel het heel erg mee.^^ Ik vond het heel erg gezellig in de brugklas, ondanks dat er bij mij ook wel een paar sneue types tussen zaten.
    Heel veel plezier op je nieuwe school ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    wij hadden met de musical operatie geslaagd, hij was best saai eigenlijk en ik moest zingen maar ik kan niet zingen
    ik had niemand die ik kende in de brugklas, ik had op de basisschool ook een rotklas maari n de eerste, derde en vierde ook
    ik ben best bang voor mijn nieuwe school omdat er best veel hetzelfde gaan doen en ik bang ben weer gepest te gaan worden maar ik ga me gewoon lekker richten op mijn toekomst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij hadden niet eens een echte musical, maar een talentenshow. Ik vond het echt niet leuk. Echt niet.
    En dat pesten waar iedereen het altijd over heeft, is bij mij nooit gebeurd. Veel plezier met de musical!


    Food.

    Veel succes! Wij hadden de musical Dollywood. Het was op zich een best grappige musical, maar ik had niet een hele grote rol. Ook had ik niet echt een hele leuke klas, maar ik had genoeg vriendinnen en vrienden en de rest van de klas negeerde me gewoon.
    En dat pesten zou ik eerder plagen noemen, ben echt maar een aantal keer brugger genoemd en dat kwam voornamelijk doordat ik in de eerste een vriendin had die best wel klein was.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DarkSavior schreef:
    Wauw, ik had aan je schrijfstijl niet verwacht dat je 12 bent :'D

    Uuuhm, eindmuscial, pff, dat is alweer lang geleden. Wij hadden de Kauwgom Gangsters en die was best makkelijk. Ik moest een of andere monteur zijn die een tas moest stelen. Best grappig en niet moeilijk *O* Nerveus was ik ook niet echt, want ik speelde daarvoor al de hoofdrol in de kerstmusical.

    Bij mij gingen er best wat mensen naar dezelfde school en daar was ik niet echt blij om, ook doordat de pesters (die net waren opgehouden) daar weer opnieuw begonnen.

    Maar goed, mijn leven is niet jou leven. Heel veel plezier met de muscial!


    Inderdaad zeg!

    Hoe dan ook, wij deden "De bom tikt" en ik was ene Roberta en ik had een vriendje. Haha, poeh. Daar is een hoop om gelachen, achja. Ik moest met die dude in een mini tentje kruipen en dat was super awkward, vooral aangezien hij iets moest zeggen van: "Ja, dan zou ik de rits dicht doen en... -wbw-"
    En mijn zus zat gewoon te lachen en alles te filmen, ja, van familie moet je het hebben hoor. Al was onze musical geloof ik wel op een andere dag dan de laatste lesdag, die was pas de dag erna oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    IrishNialler schreef:
    wij hadden met de musical operatie geslaagd, hij was best saai eigenlijk en ik moest zingen maar ik kan niet zingen
    ik had niemand die ik kende in de brugklas, ik had op de basisschool ook een rotklas maari n de eerste, derde en vierde ook
    ik ben best bang voor mijn nieuwe school omdat er best veel hetzelfde gaan doen en ik bang ben weer gepest te gaan worden maar ik ga me gewoon lekker richten op mijn toekomst


    Wij hadden ook operatie geslaagd ^^ Ik vond het awesome c: en we hadden er ook gewoon veel tijd in gestoken en zelfs een echte brandcard en ambulancejassen aangezien de vader van een meisje uit mijn basisschool klas in het ziekenhuis werkt :Y)

    En veel plezier met de musical! Zelf vond ik het heel leuk (: Ik had wel een leuke basisschool klas, ben in me eentje naar een nieuwe school gegaan en heb daar net zo makkelijk nieuwe vrienden gemaakt ^^ Veel succes met alles (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh, succes en heel eel plezier!
    Wij deden Breinroof. Ik krijg die liedjesecht nooit meer uit mijn hoofd xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    degene met wie ik dit acount deel doet de musical vermist. Welke doe jij? ik deed iets met een school die weg was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wij deden Big Boat. We traden op in een echt (groot) theater, dus dat was wel gaaf :Y). Ik speelde een eigen rol, omdat er te weinig rollen voor alle leerlingen waren. Lekker je eigen tekst en alles verzinnen, ik vond het niet erg. Ook zong ik een zelfverzonnen versje, waarna ik een staande ovatie kreeg x'D. Mooie tijd.


    i put the fun in funeral

    Aetha schreef:
    Veel succes morgen! Welke musical ga je doen?
    Wij hadden "Switch", over een pizza- en patattent die altijd ruzie hadden.
    ik had maar een hele simpele rol, Klant nr. 8 xD maar ik mocht wel de hele musical eten! Hihi(A)

    Mijn overgang naar de brugklas was lang geleden en bijna precies hetzelfde als jij. Ik was blij dat ik van mijn klas af was en ging alleen met mijn beste vriendin. En gelukkig viel het heel erg mee.^^ Ik vond het heel erg gezellig in de brugklas, ondanks dat er bij mij ook wel een paar sneue types tussen zaten.
    Heel veel plezier op je nieuwe school ^^

    Haha, echt waar? Wij hadden ook "Switch," hehe. Wat leuk. ;p Ik was ook maar een klant, maar dat maakte me toch niet uit want ik hield toch niet zo van de aandacht x'D.

    En mijn overgang naar de brugklas ging op zich wel. Het is wel al lang geleden. De eerste twee weken waren wel het moeilijkste, maar later ging het steeds beter. Er zitten altijd wel zielige types tussen, maar daar moet je gewoon niet veel aandacht aan geven. :]

    Hehe, veel plezier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wij hadden windkracht 8. Omdat we niet heel veel 8ste groepers hadden, had ik een stuk of 3 kleine rolletjes en een vrij grote. Was opzich wel grappig.

    Maartja, middelbare school. Fijn dat je met je beste vriendin gaat! Ik had zelf op mijn nieuwe school een rot jaar, omdat ik geen leuke mensen in mijn klas had zitten. Ik werd gewoon genegeerd. Toen was ik naar een andere school gegaan en daar zit ik nu alweer 3 jaar op (eerste overnieuw gedaan, zodat ik niet in een klas kwam die elkaar al helemaal kende) Die school waar ik nu op zit is echt heel leuk. Ik heb daar ook een vaste vriendin, maar die doet de laatste tijd een beetje vreemd. Gelukkig heb ik nu twee andere meisjes gevonden waar ik goed mee overweg kan ^^

    Maar veel plezier op je nieuwe school en ik hoop voor je dat het fijne tijden zullen worden!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:58 ]


    Stenenlikker

    Wij deden Nizno. Omgekeerd Onzin. Vet stomme musical. Wij hadden een klas van 37 leerlingen en daar was de musical niet voor gemaakt, dus moesten er rollen bij bedacht worden en in tweeën gehakt. Zonde.


    26 - 02 - '16

    Hebben jullie serieus allemaal een schoolmusical gedaan? ._.
    Ik ga nu naar het tweede jaar en kijk met een tevreden idee terug naar de voorbije 10 maanden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28