Cuthalion schreef:
Wij hadden windkracht 8. Omdat we niet heel veel 8ste groepers hadden, had ik een stuk of 3 kleine rolletjes en een vrij grote. Was opzich wel grappig.
Maartja, middelbare school. Fijn dat je met je beste vriendin gaat! Ik had zelf op mijn nieuwe school een rot jaar, omdat ik geen leuke mensen in mijn klas had zitten. Ik werd gewoon genegeerd. Toen was ik naar een andere school gegaan en daar zit ik nu alweer 3 jaar op (eerste overnieuw gedaan, zodat ik niet in een klas kwam die elkaar al helemaal kende) Die school waar ik nu op zit is echt heel leuk. Ik heb daar ook een vaste vriendin, maar die doet de laatste tijd een beetje vreemd. Gelukkig heb ik nu twee andere meisjes gevonden waar ik goed mee overweg kan ^^
Maar veel plezier op je nieuwe school en ik hoop voor je dat het fijne tijden zullen worden!
Lol, ik dacht heel even aan het Theaterfestival van de kunstacademie waar ik bij zit. Die wordt namelijk ook Windkracht genoemd, maar dan de zoveelste, van welk jaar het is (Dit jaar hadden we dus Windkracht 13).
OT: Ik heb De Kauwgomgangsters gedaan. Als ik er zo over terugdenk; meest hilarische musical evah. Gaat echt helemaal nergens over.
Eh, mijn klas in op de basisschool: Hele leuke klas op zich, en ik heb wel een leuke tijd gehad, maar ik paste er niet helemaal tussen. Ik zien mensen nu wel eens af en toe (op het werk, of kom ze ooit eens tegen, ik woon namelijk in een dorp), maar dat was het dan ook.
Mijn middelbareschooltijd: brugklas; dramatisch, tweede klas; beter, ook een veel leukere klas, derde klas; meh, vierde klas; nog meer meh, vijfde klas; super! ;P En nu ga ik naar de zesde en tevens mijn laatste jaar
Ik had een rotklas in de eerste, toen kwam ik in een hele leuke klas, en daar had ik ook wel vriendinnen, maar in de derde liep dat half verkeerd. In de vierde trok ik nog steeds met die meisjes op, maar ik ging ook steeds meer met een aantal mensen uit een jaar hoger om. Ik heb de hele troep waarmee ik omging aan het eind van de vijfde laten 'vallen', nouja, we zijn gewoon heel erg uit elkaar gegroeid. Ik heb twee hele goede vrienden: eentje is in de derde blijven zitten, en eentje is nu klaar met haar school.
Moraal van het verhaal: komt vast goed, je komt heus wel op je plek. Is het niet in het eerste jaar, dat wel in het tweede, of ooit. En als je nog vrienden hebt buiten school, kun je alles aan. ^^
Deep inside, I've never felt alive